Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

Publikováno 10. 9. 2018

Jedna z nejúspěšnějších českých marketingových akcí v oblasti ojetých vozidel od září opět pokračuje

Auto ESA
Zdroj: oficiální zdroj
Témata:

Společnost Auto ESA spustila začátkem roku 2018 marketingovou kampaň s názvem „Auto za polovinu“. Podstatou kampaně bylo, že každý týden získal jeden zákazník slevu ve výši poloviny ceny vozu.

Díky této akci jsme zaznamenali enormní zájem klientů o naše vozy, což se projevilo především na návštěvnosti webových stránek Auto ESA a také na počtu rezervací konkrétních vozidel“, říká Filip Kučera z Auto ESA. Nárůst prodejních poptávek byl rekordní a meziročně atakoval hranici +50 %. Celková výše výher pak podle Kučery z Auto ESA překonal částku 3,5 milionu korun. Především z těchto důvodů považuje společnost Auto ESA kampaň za mimořádně úspěšnou a rozhodla se v ní pokračovat i v podzimním období..

V pondělí 10.září spouštíme další kolo akce Auto za polovinu, v rámci které nabídneme každý týden jednomu výherci proplacení poloviny ceny vozu zpět“, vysvětluje Filip Kučera z Auto ESA. Akce je platná i pro vozy, které byly zakoupeny s využitím finančních služeb a není podmíněna žádným dalším nákupem služeb nebo výrobků. Více informací o akci najdete na webových stránkách www.autoesa.cz.

Komerční článek
Obchodní sdělení

Co musíte letos ochutnat u moře?

Alexandria
Obchodní sdělení

Čtyři slavné pláže Evropy

Alexandria
Obchodní sdělení

Řecko pětkrát jinak

Alexandria