Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

Publikováno 6. 12. 2017
nekonečné stížnosti

Stovky stížností zavalily poštu. Tohle vzkázala žena za přepážkou

Auto České pošty
Zdroj: Mediafax

Předvánoční období se pro Českou poštu proměnilo v hororové. Zaměstnanců je málo, zásilky nestíhají doručovat a klienti jsou stále více rozzlobení. Redakci TN.cz se ozvala pracovnice pošty a všem nespokojeným zákazníkům zaslala následující vzkaz.

 "Světe div se, mám svou práci ráda a chodím tam ráda," upozornila paní Andrea na úvod. Má v práci skvělý kolektiv, který se podle ní zároveň snaží, aby i klienti chodili na jejich pobočky rádi. 

 

"Pravda, jsme jen lidé, kteří občas dělají chyby," přiznala paní Andrea, nicméně podle ní by se klienti měli více vžít do rolí zaměstnanců. "Práce je náročná, je jí hodně a musí se ustát za každého počasí. A že se před Vánoci nahromadily balíky a doručují se se zpožděním? A napadlo někoho, že před lety jsme všichni pořizovali dárky v obchodech a dnes přes e-shopy," upozornila na to, co je skutečný problém. 

 

"Zejména ve velkých městech a hlavně v Praze, máme problém nabrat nové pracovníky. Z toho plynou i případné problémy," uvedl mluvčí pošty Matyáš Vitík a tím potvrdil slova paní Andrey. 

 

 

Většina lidí si stěžuje, že na "balík do ruky" čeká i více než 10 dnů a mnohdy se ho ani nedočká. "Infolinka je k ničemu, nebyli balík schopni dohledat," uvedl pan David. 

 

"Už týden čekám na opravený spotřebič, který má být někde v Depu Praha. Jenže telefony neberou nebo je obsazeno," uvedla paní Nikola. 

 

"Na balík čekám od 28. 11., když volám na call centrum České pošty, akorát zaplatím pěkné peníze a stejně mě nepřepojí," stěžovala si paní Anna. Podobných stížností chodí desítky. Klienti čekají na svou zásilku příliš dlouho nebo úplně marně a komunikace s Českou poštou je stále složitější. 

 

 

"Ještě jednou mi pošlou omluvný dopis za ztracený balík, tak se můžu stát sběratelem známek. K čemu mi jejich omluva asi je," rozčílil se pan Radek. 

 

Podle paní Andrey však zaměstnanci dělají co mohou. Ona sama je pak jako zaměstnanec pošty spokojená. "Za mě je Česká pošta skvělá firma a pracují v ní profesionální lidé. Ti, co píší negativa, neudělali ve svých zaměstnáních nikdy botu? Mrzí mě, že se na nás lidé dívají stále hůř," zalitovala na závěr paní Andrea. 

 

NEPŘEHLÉDNĚTE:

HROZNÉ: Pošťák doručoval lidem drahé balíky. Neuvěříte, co v nich bylo!

Páru dorazil domů obrovský balík, který byl strašlivě cítit. Když uviděli, co je uvnitř, hned volali policii!

9 rad, jak bez problémů nakoupit dárky online

kik TN.cz