Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

Aktualizováno 12.9. 2017 23:14
Zkažená dovolená

Klient krachující CK: Nikdo nám nic neřekl, recepční nás vyháněl!

Zdroj: TV Nova

Do redakce TN.cz se ozval jeden z klientů zkrachovalé cestovní kanceláře Azur Reizen, který tráví dovolenou v Turecku. Stěžuje si, že se o všem dozvěděl jen zprostředkovaně a vlastně neví, co se má dít dál.

"Nikdo nám nic neřekl, ráno přišel recepční, že máme do 12 hodin vyklidit pokoje a přitom mám zaplaceno až do pátku," zlobí se klient cestovky, který si nepřál zveřejnit své jméno.


Ráno mu prý do ruky vrazili papír s prohlášením, že cestovka po 21 letech krachuje a nemůže plnit své závazky a že všechno ostatní už bude řešit pojišťovna.

 

"A tam mi vždy řeknou, že za dvě hodiny zavolají a nic. Každé dvě hodiny tam volám a vždy je mi řečeno: Do dvou hodin vám zavoláme," popisuje rozčarovaný dovolenkář. Dodal, že se od delegátky jiné cestovky dozvěděl, že by snad měl brzy odletět zpátky do ČR.

 

Podle dostupných informací na dovolenou před krachem Maxi Reisen a Azur Reizen odletělo 450 turistů, dalších 550 má zájezdy koupené. Obě cestovky byly pojištěné. Pojišťovna už oznámila, že se snaží zajistit co nejrychlejší návrat turistů do Česka.

Podle aktuálních informací už dnes odpoledne přiletí z Tuniska prvních jednapadesát klientů zkrachovalých cestovek. Další spoj by měl ve tři hodiny ráno do Prahy dorazit z turecké Antalye. A během středy by se měly další desítky turistů vrátit z Egypta, Řecka a Turecka.

 

Kanceláře se specializovaly na zájezdy do Egypta, Tuniska, Turecka a na řecký ostrov Rhodos. Pokud jde o lidi, kteří si u cestovek zájezd koupili, ale už nestihli odletět, ti se nyní musejí obrátit na pojišťovnu. Ideálně co nejrychleji, nejpozději však do dvou měsíců. Jinak o zaplacené peníze přijdou.

pez TN.cz