Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

Publikováno 8. 6. 2017

Na dlouhých cestách autem oceníte telematickou asistenci SafeLine

UNIQA
Zdroj: oficiální zdroj

S létem přichází doba přesunů po Evropě do rekreačních destinací nebo za poznáním. S vlastním autem má člověk na dovolené svobodu kdy a kam se vydá. Na druhou stranu je ale s takovým cestováním pro motoristy a jejich blízké spojena řada rizik. A ta dokážou v případě smůly dovolenou pokazit.

Naštěstí mají automobilisté k dispozici řadu technologií a pomocníků, kteří jim pomohou svízelné situace řešit nebo jim dokonce předcházet. A jednou z nejvyspělejších je telematická jednotka UNIQA SafeLine s řadou funkcí. Ty mohou docenit právě motoristé na svých cestách po celé Evropě.

SafeLine pomáhá při nehodě

Nárazové čidlo
na vozidle hlásí asistenční centrále UNIQA pojišťovny automaticky nehodu vozu. Operátor volá řidiče na mobil, aby s ním specifikoval případnou pomoc. Nezdaří-li se kontakt, například jedná-li se o vážnou havárii a řidič je v bezvědomí, posílá na místo, přesně lokalizované díky GPS, záchranáře okamžitě. Rychlost, s níž je telematika schopna nebezpečné situace řešit, může rozhodnout o životě a zdraví posádky havarovaného vozidla. Systém se osvědčil zejména v nočních hodinách na odlehlejších komunikacích, kde může motorista čekat na záchranu po nehodě déle.

Krádež vozu

V případě, že motorista nenajde na ulici svůj zaparkovaný vůz, kontaktuje asistenční centrálu s hlášením o odcizení. Díky skrytě namontované palubní jednotce SafeLine mohou auto operátoři obratem lokalizovat a za pomoci policie vrátit majiteli. Takto už byly vráceny desítky ukradených vozidel vybavených asistenčním systémem UNIQA SafeLine.

Defekt nebo nouze na silnici

Stane-li se, že auto po cestě přestane poslouchat, je možné stisknout nouzové tlačítko a přivolat asistenční službu, která defekt buď odstraní, nebo se postará o odtah a náhradní řešení pro posádku. Tlačítko lze využít i pro případ náhlé nevolnosti řidiče nebo jiné situace, která vyžaduje okamžité řešení. Jediný stisk aktivuje pomoc.
K přivolání pomoci lze využít i mobilní aplikaci SafeLine, kterou si klient UNIQA pojišťovny stáhne do mobilu.

Počítání pojistného podle kilometrů

Kromě toho umí UNIQA SafeLine optimalizovat pojistné podle počtu najetých kilometrů a používaných komunikací. Motoristé, kteří ročně najedou méně než 20.000 km, mohou ušetřit až 25 % z povinného ručení i havarijního pojištění. Navíc kilometry po dálnicích se započtou jen z poloviny, protože dálnice jsou statisticky nejbezpečnějšími komunikacemi.

Další funkce

A to ještě není vše. UNIQA SafeLine nabízí také interaktivní knihu jízd. Kromě toho umí klientovi signalizovat slabou funkci autobaterie nebo blížící se termín pro servisní prohlídku na mobil. Umožňuje i zpětnou analýzu údajů z jízdy nebo nehody. Přístup do aplikace je vázán na osobní heslo klienta.

Jak si lze telematickou asistenci SafeLine pořídit?

Asistenci nabízí UNIQA v několika verzích a cenových úrovních. Lze si ji pořídit k povinnému ručení i havarijnímu pojištění auta. Telematickou jednotku může motorista získat do pronájmu na dobu pojištění vozu, a to bezplatně. Montáž palubní jednotky provede autorizovaný servis dostupný v celé ČR; u většiny verzí SafeLine rovněž zdarma. Roční cena nejčastější verze služby je 1290 korun.
 

 

Komerční článek