Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

Publikováno 6. 12. 2017
problémy PPL

Žena čekala na balíček doma. Kurýr ji poslal rovnou na pobočku

PPL
Zdroj: Profimedia
Ilustrační foto.

S nedostatkem pracovníků se nepotýká jen Česká pošta, ale také další doručovací společnosti. V předvánočním čase se zvětšil objem zásilek a přepravci mnohdy nestíhají doručovat včas. Špatnou zkušenost se společností PPL má například paní Věra, které řidič místo doručení zásilky jednoduše řekl, ať si pro balík skočí na pobočku, neboť to má blízko.

"Ráno jsem dostala sms, že mi doručí balíček mezi 13-15 hod. Byla jsem nemocná, tak jsem si říkala, že ho nepropásnu. V 15:40 mi přišla na e-mail zpráva, že si mám balíček vyzvednout na odběrném místě," popsala paní Věra. 

 

Poté zavolala přímo řidiči, který podle jejího mínění musel jet okolo jejího domu. Chtěla se jej optat, proč jí balíček nedoručil. Jeho odpověď ji velmi zarazila. "Řekl, že to mám na odběrné místo kousek a že si ho mám vyzvednout, protože toho má moc."

 

Když řidiči paní Věra oponovala, že si inkasují dovoz domů, řekl, že jí balík přiveze druhý den. Druhý den však řidič nepřijel. "Volala jsem mu tedy znovu a on mi položil telefon." 

 

Paní Věra tedy zavolala přímo na PPL, aby si na řidiče stěžovala. Bylo jí řečeno, že vše zařídí a balíček jí přivezou. "Po 10 dnech čekání jsem se (ač ještě nemocná) vypravila na odběrné místo a tam mi řekli, že už balíček vrátili zpět. Takto tedy v dnešní době funguje zasílání balíčků domů," uzavřela paní Věra svou zkušenost s doručováním.

 

Z příběhu paní Věry vyplývá, že Česká pošta zdaleka není jediná, která v předvánočním období trpí problémy s doručováním zásilek. "S nedostatkem pracovníků se, stejně jako celý domácí trh, potýkáme i ve společnosti PPL. Téměř ve všech krajích trpíme jejich nedostatkem. Kapacity nejen našich zaměstnanců, ale i kapacity našich dep, jsou omezené," uvedl Generální ředitel společnosti PPL Petr Chvátal. 

 

 

"Děláme vše proto, aby naši zákazníci měli balíčky co nejdříve. Musíme však přiznat, že i přes veškerou naši snahu dochází u přibližně 10 % zásilek k prodloužení doručení o jeden až dva dny," doplnil Chvátal a vyzval zákazníky, aby své zásilky raději objednávali s včasným předstihem. 

 

"Všem našim zákazníkům doporučujeme objednávat co nejdříve. Zásilky, které budou objednány s termínem k předání k přepravě nejpozději do čtvrtka 21. prosince, bychom měli stihnout doručit do Štědrého dne. Přesto pro urychlení dodání zásilek doporučujeme využít ParcelShopů, našich smluvních výdejen zásilek. Těch je po celé republice již více než 1 300," uvedl na závěr.

 

NEPŘEHLÉDNĚTE:

Nakupujete na internetu? Pak byste si měli dát velký POZOR! Tohle se může stát i vám

HROZNÉ: Pošťák doručoval lidem drahé balíky. Neuvěříte, co v nich bylo!

kik TN.cz