Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

Aktualizováno 2.10. 2012 11:48

SANEP: Které autobazary jsou v Česku nejlepší?

Autobazar
Zdroj: Mediafax

Jaký autobazar dosáhl nejlepšího hodnocení v oblasti důvěryhodnosti? Tomu se věnuje nejnovější průzkum společnosti SANEP. Mezi další bodované kategorie patřily: spokojenost s vozem, kvalita obsluhy, služby autobazaru, spokojenost s reklamacemi, pestrost nabídky vozů či nabídka finančních služeb.

V otázce důvěryhodnosti byl nejlépe hodnocený autobazar AAA Auto v průměru s 3,5 bodu (kdy 1 je nejlepší zkušenost a 10 nejhorší zkušenost). Za ním se v pomyslném žebříčku umístil autobazar Auto Esa s 3,8 bodu, autobazar MamaCar s 5,1 bodu a Štěpánek Auto s 6,9 bodu.

 


V porovnání s největšími autobazary Je pak zajímavým výsledkem umístění autobazaru Štěpánek Auto v otázce informování klientů o cenách vozů. Umístil se na prvním místě a získal 26,7 procenta hlasů dotázaných.
 

 

V ostatních oblastech, tedy v otázce důvěryhodnosti, spokojenosti s vozem, kvalitou obsluhy, služeb autobazarů, spokojenosti s reklamacemi, pestrosti nabídky vozů, podávání užitečných informací a nabídkou finančních služeb, obsazoval první místo vždy autobazar AAA Auto. Za ním se pravidelně umísťoval autobazar Auto Esa.
 

 

"AAA Auto má jasnou výhodu v množství poboček po celé České republice, čímž je zajištěna nejen dobrá známost značky, ale znamená to i další prodejní výhody. Společnost například může cílit nabídku na jednotlivé regiony podle preferencí tamních řidičů nebo převážet vozy z pobočky na pobočku, pokud si zájemce vyhlédl vůz vystavený jinde. Velký počet prodaných vozidel pak znamená i řadu poznatků, které autobazar archivuje, a jsou k dispozici, pokud se vůz v budoucnu na prodejní plochu opět vrátí," uvedl k výsledkům průzkumu motoristický novinář a automobilový závodník Milan Jirouš.
 

 

Průzkum se zaměřil na hodnocení a srovnání čtveřice autobazarů, které mají masivní reklamní podporu, největší nabídku vozů a dlouhodobou existenci. Konal se ve dnech 5. až 14. září 2012 na vybrané skupině 12 983 respondentů starších 18 let.

 

Výsledky vycházejí v případě hodnocení jednotlivých autobazarů pouze z názorů respondentů, kteří mají bezprostřední nebo osobní zkušenost s daným autobazarem. Srovnání jednotlivých autobazarů pak vychází z hodnocení 649 respondentů, kteří mají osobní nebo zprostředkovanou zkušenost se všemi uvedenými autobazary.
 

Tisková zpráva