Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

Publikováno 6. 8. 2014
svět se baví vtipný nápad

Seznamka pro nevěrné si dělá reklamu na nevěrných premiérech

Bilboard s reklamou na seznamku
Zdroj: ČTK
Bilboard, který si dělá reklamu na nevěře bývalých premiérů

S heslem "Proč by se měli bavit jenom premiéři?" vtrhla na české bilboardy internetová seznamka pro zadané hledající nevěru. Text doprovázejí fotografie nevěrníků Mirka Topolánka, Jiřího Paroubka a Petra Nečase.

Internetová seznamka pro diskrétní seznámení zadaných AshleyMadison spustila v Praze reklamní kampaň. Využívá v ní na billboardech fotografie bývalých českých premiérů, kteří dříve řešili problémy s nevěrou. Pod nápisem 'Proč by se měli bavit jenom premiéři' umístila fotografie bývalých předsedů vlády Mirka Topolánka, Petra Nečase a Jiřího Paroubka.
 

První billboard je umístěn na pražském Chodově. Podobným způsobem se AshleyMadison snažila přilákat pozornost i v jiných zemích. Poukazovala například na prozrazené nevěry španělského krále Juana Carlose, britského prince Charlese a bývalého amerického prezidenta Billa Clintona.

 

AshleyMadison.com byla založena v roce 2002 v Torontu. Nabízí zprostředkování diskrétního seznámení již zadaných klientů. Seznamka profituje z prodeje kreditů, které zájemci z řad mužů využívají pro umožnění komunikace s ostatními. Seznamka má celosvětově přes 27 milionů registrovaných uživatelů.

tn.cz / ČTK / gar