Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

Aktualizováno 19.6. 2013 14:18

Společnost ZEPTER patří mezi nejlepší na českém trhu – získala prestižní titul Superbrands Award 2013

zepter ocenění 2
Zdroj: oficiální zdroj

Prestižní ocenění Superbrands Award pro rok 2013, které je známkou dlouhodobé kvality výrobků a služeb, získala v minulých dnech společnost Zepter International.

Komise expertů Brand Council programu Superbrands Česká republika, udělila toto ocenění společnosti ZEPTER, na základě nezávislého průzkumu spotřebitelů společnosti GFK, jako výraz uznání za dlouhodobou kvalitu a přínos svým zákazníkům. Opět tak bylo potvrzeno, že Zepter výrobky se za více než dvacet let na českém trhu staly v povědomí českých spotřebitelů a jejich rodin synonymem pro kvalitu, zdraví a užitek. Právě pozitivní renomé značky Zepter mezi českou veřejností, na němž se velkou měrou podílejí i profesionální prezentace jejich obchodních zástupců, stojí za úspěchem společnosti Zepter International.
 

„Ocenění Superbrands Award je pro nás velkým uznáním. Potvrzuje nám, že naše úsilí se naplňuje a že naše práce a výrobky přinášejí prospěch tisícům lidí v celé České republice. Za kvalitu svých výrobků ručíme, a proto poskytujeme svým zákazníkům při nákupu nádobí bezkonkurenční doživotní záruku. U přístroje Bioptron má zase záruka nadstandardní délku pět let. Podpora a důvěra našich zákazníků ve společnost Zepter International a kvalitu jejich výrobků je pro nás největším zadostiučiněním,“ říká Michal Jílek, generální ředitel Zepter International.
 

O vítězích rozhodla odborná porota Brand Council složená ze 14 nezávislých odborníků programu Czech Superbrands společně s českými spotřebiteli. Ocenění potvrzuje, že společnost Zepter International s.r.o. je lídrem trhu v segmentu osobního prodeje a naplňuje tak prostřednictvím svých výrobků svoji misi pomáhat lidem žít déle, zdravěji a úspěšněji.
 

Znalost značky Zepter byla prověřená na základě vícestupňového výběru a průzkumu veřejného mínění. Nejdříve Český patentový úřad uvolnil databázi jednoho milionu registrovaných obchodních značek, z nichž byl americkou společností Dun&Bradstreet vytvořen užší výběr dvou tisíc nejznámějších. Na jeho základě společnost GFK Czech provedla národní průzkum trhu, který zjišťoval povědomí a loajalitu ke značkám. Titul Superbrands byl pak udělen po důkladném výběru nezávislou, 14člennou odbornou porotou, složenou z profesionálů v oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Mezi hodnotící kritéria patřily: známost, budování brandu, akceptace, inovace a prestiž.
 

Spokojenost zákazníků s kvalitou a přínosem výrobků „superznačky“ Zepter dokládají mnohé reference zákazníků zveřejněné na www.zepterclub.cz.
 

Komerční článek
Obchodní sdělení

NIČÍTE SI NEHTY LAKOVÁNÍM?