Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

Počasí ve všech lyžařských střediscích  >

aaa auto
11.09.
Tisková zpráva

Mototechna prodala za pět let již 35 000 zánovních automobilů, poptávka dál roste

Je tomu již pět let, co se společnost AAA AUTO rozhodla vyčlenit prodej zánovních a referenčních vozů pod značku Mototechna, kterou si lidé pamatují jako obchodníka s auty ještě z dob socialistického Československa.

aaa auto
23.08.
Tisková zpráva

Loajalita ke značce v Česku nefrčí, výjimkou je Škodovka

V zahraničí, zejména pak ve Spojených státech nebo ve Velké Británii jsou věrností jedné konkrétní značce pověstní.

AAA AUTO
17.08.
Tisková zpráva

Zájem o alternativní paliva stále roste

Mezi novými auty je i díky státní podpoře znatelný zvýšený zájem o plně elektrické a hybridní vozy nebo vozy na CNG. Na trhu ojetých vozidel jsou ale prodejní trendy odlišné. Zákazníci se alternativních pohonů stále trochu bojí. Ojeté vozy s alternativním pohonem volí zpravidla lidé, kteří už s méně tradičními pohony mají zkušenosti

Obchodní sdělení

SOUTĚŽ pro tvořivé mlsaly: Lentilky slaví 110 let, vyhrajte sladký poklad

Je to kulaté, plné čokolády a vybarvené do všech odstínů duhy. Co je to?

AAA AUTO
15.08.
Tisková zpráva

Mototechna přichází s flexibilní variantou operativního leasingu na zánovní vozy

Mototechna, značka pro prodej zánovních vozů v rámci skupiny AAA AUTO, nově poskytuje firemním klientům při nákupu vozů do 2 let stáří flexibilní variantu operativního leasingu s kalkulací zůstatkové hodnoty a možností odkupu po doplacení úvěru. Nový produkt Puzzle je nabízen ve spolupráci s Českou spořitelnou a společnost tím chce konkurovat prodejcům nových automobilů.

AAA AUTO
aktualizováno 14.08.
Tisková zpráva

Značka není rozhodující, při výběru ojetiny hrají roli jiné hodnoty

Nic není jako dříve, ani věrnost řidičů jedné značce. Statistiky potvrzují, že s čestnou výjimkou domácí značky Škoda řidiči necítí takovou spřízněnost se „svou“ značkou automobilu jako ještě před několika lety. A stále větší je i skupina těch, pro něž značka nehraje vůbec žádnou roli. Rekrutují se především z řad mladších ročníků a tvoří dnes už dokonce více než čtvrtinu zákazníků trhu s novými vozy. Podobný trend začíná společnost AAA AUTO registrovat i v případě ojetých vozidel.

AAA AUTO
30.06.
Tisková zpráva

Největší talent českého fotbalu Patrik Schick prý miluje bezpečnou jízdu – čím jezdí?

Patrně největší český fotbalový talent současnosti, útočník a reprezentační hráč Patrik Schick dle svých slov miluje bezpečnou a klidnou jízdu. Čím tedy jezdí? Nově usedl za volant Škody Superb a spolu s tím se stal tváří značky Mototechna a společnosti AAA AUTO. Zařadil se tak vedle útočníka AC Sparta Praha Václava Kadlece a herců Veroniky Žilkové a Václava Vydry.

AAA AUTO
aktualizováno 26.06.
Tisková zpráva

AAA AUTO získalo od CZECH TOP 100 ocenění za 25 let úspěšného podnikání

Největší prodejce ojetých automobilů ve střední a východní Evropě letos v žebříčku nejvýznamnějších firem CZECH TOP 100 skončil na 48. místě s obratem téměř 13,5 miliard korun a umístila se mezi 100 nejvýznamnějšími firmami podle tržeb. AAA AUTO zároveň získalo speciální ocenění za 25 let úspěšného působení na českém trhu.

AAA AUTO
26.05.
Tisková zpráva

Rodiny volí praktické a bezpečné vozy - přijďte si je vyzkoušet na Dětský den do AAA AUTO

Blížící se období letních dovolených je pro většinu z nás také příhodným časem pro pořízení si lepšího automobilu. Rodiny se vydávají na delší vzdálenosti a chtějí svoje nejdražší bezpečně a pohodlně dovézt do cíle. Největší prodejce ojetých automobilů AAA AUTO již eviduje navýšení prodeje rodinných vozů o téměř 5 % a další nárůst lze očekávat i nadále. Lidé si budou moci rodinné vozy prohlédnout i v rámci dětského dne v AAA AUTO, který na pobočkách proběhne v neděli 28. května.

Karolína Topolová
aktualizováno 24.05.
Obchodní sdělení

Ovlivnily podvody se stáčením tachometrů dovoz aut?

Ptali jste se šéfky největšího prodejce ojetin u nás. Odpovídala ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

aaa auto
27.04.
Tisková zpráva

Slevovou akci Černý pátek zavádí prodejci i na jaře, vyprodávají přes 40% skladových zásob

Slevová prodejní akce Black Friday s českým názvem Černý pátek se stala populární již i v České republice.