Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

Počasí ve všech lyžařských střediscích  >

WhatsApp
aktualizováno 28.06.
důležité varování

POZOR! Českem se šíří falešná reklama, mámí z lidí osobní údaje

Českem se šíří lživá zpráva o možné výhře vstupenek do zábavního komplexu Aquapalce Praha v Čestlicích. Klamavou reklamu si lidé přeposílají přes aplikaci WhatsApp a odkazuje na falešné webové stránky. Cílem podvodníků je vylákat z lidí osobní údaje a především údaje o platební kartě, z které mohou být potom odcizeny peníze.

Pohřební služba - auto
aktualizováno 18.04.
Jednání vlády

Reklamy na pohřby u nemocnic zůstanou. Vláda zákaz nepodpoří

Ve středu brzy ráno se sešla k dalšímu jednání vláda v demisi. Projednala novelu na pomalejší růst platů politiků tak, aby se zbrzdil rozdíl mezi nimi a ostatními lidmi placenými z veřejných rozpočtů. Kabinet naopak neschválil rozšíření zákazu reklamy na pohřební služby či návrh nominačního zákona.

Facebook - ilustarční foto
16.04.
Slyší, co říkáme?

Odposlouchává nás facebook? Ženě se zobrazují divné reklamy

Na velmi podivnou shodu náhod upozornila britská novinářka Tyler Mearsová. Několikrát se jí poté, co mluvila o podivných věcech, začaly na tyto věci zobrazovat reklamy. Mearsová tvrdí, že určitě dané produkty na počítači nehledala a ani je nezmiňovala v žádném chatu na facebooku, ale pouze o nich hovořila.

Prásk.tv píše:

Rafael Nadal - 1
čtěte o tématu reklama na Prásk.tv
Obchodní sdělení

Sezóna alergií v plném proudu - co dělat, aby vám bylo lépe?

Léto je pro někoho krásné období, kdy vše kvete, avšak pro řadu jiných nepříjemné období plné smrkání, slzení, kýchání a dalších nepříjemných projevů alergií. V dnešním článku si povíme něco o tom, jak si můžete letní sezónu užít naplno, i pokud patříte k té druhé skupině.

Billboardy
aktualizováno 07.04.
Nabídli se motorkáři

Billboardy měly zmizet od dálnic, většina stojí dál! Nejsou prý lidi

Po sedmi měsících od data, kdy měly od dálnic kvůli bezpečnosti zmizet billboardy, se vůbec nic nezměnilo a reklamní tabule tam stojí dál. Ministr dopravy v demisi tvrdí, že na jejich odstranění nemá dostatečné páky, ale přál by si to vyřešit ještě letos. Pomoc mu nabídli motorkáři, kteří tvrdí, že lidi seženou a vydělané peníze dají na charitu.

Kečupír Pavel Dytrt
23.03.
poznali byste ho?

Z reklamního "kečupíra" je dnes fešák, objevil se v Ordinaci! VIDEO

Jméno Pavel Dytrt vám možná nic neřekne, když se ale podíváte na fotku zrzavého "kečupíra", budete mít zřejmě hned jasno. Tento chlapec bodoval v reklamě, nyní se po letech objevil i v oblíbeném seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 a je z něj fešák!

Raklama na historických památkách
aktualizováno 02.03.

VÍKEND: Vizuální smog ničí práci architektů i naše zdraví

Představíme vám mladou designérku, která vyhlásila válku vizuálnímu smogu. Že nevíte, o co jde? Stačí se jen projít městem – člověk je tu nucen číst denně desítky nápisů, které mu zaměstnávají hlavu a znesnadňují výhled.

Nakupování - 1
14.02.
Kontroly SZPI

Letáky i reklamy klamou! Inspekce odhalila 50 porušení zákona

Inspektoři v minulém roce kontrolovali asi stovku reklamních sdělení. Prověřovali pravdivost letáků, informací na internetu i inzerce v tisku. Porušení zákona zjistili v téměř polovině případů. Nejčastěji řešili doplňky stravy.

Billboard
aktualizováno 03.02.
reklamní poutače

Billboardy měly zmizet skoro před půl rokem, velká část pořád stojí

Už téměř před půl rokem měly zmizet všechny billboardy postavené u dálnic a silnic prvních tříd. Jejich počet ale klesá velmi pomalu, protože provozovatelé často nemají vůli je odstranit. Ministerstvo dopravy společně s kraji jich sice několik stovek demontovalo, většina ale stále zůstává.

2082375
10.12.

KOŘENÍ: Psí reklama

Nejrozšířenějšími mazlíčky jsou ptáčci a rybičky. Stejně ale pořád platí, že nejlepším přítelem člověka je pes.

Billboardy u silnice
10.11.
spor o billboardy

Měly už být pryč, na billboardech u D1 se ale objevily nové reklamy

Na některých billboardech podél silnic a dálnic se objevily nové reklamy přesto, že měly už dávno zmizet. Prý je to legální, podle Svazu provozovatelů venkovní reklamy za to může složitá definice zákona. A ministerstvo dopravy to navíc nepopřelo. Nemá totiž úplný přehled o tom, které billboardy mají být odstraněny.