reklama
Občanští demokraté zveřejnili plány pro volby. Chtějí dvourychlostní dovolenou a nové možnosti péče o nejmenší děti.
Vložit komentář
Všechny komentáře: , poslední 16.08.2009 20:54
Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, vytvořte si ho.
Zaregistrujte se-
datum 16.08.2009 | 20:54
vložil: milvaninverter: tak, tak odborník kam oko dohlédlo. Pravda je, že i mně tehdy cpal jeden z těch "odborníků" na chodbě k těm 2 milionů i další s určitými finančními výhodami............A co se těch zákonů týká, tak oni se tak nějak vesměs nehodí do krámu. Ale snad máš pravdu, přežijeme :-)
Přeji hodně zdaru a hezký zbytek neděle. M.
datum 16.08.2009 | 19:52
vložil: inverter
Mileno,.. v bankách bylo dříve tolik odborníků, jako v jiných oborech, třeba v politice. Dokázali nabídnout novomanželskou půjčku, spotřebitelskou půjčku, stavební půjčku a vkladní knížku.
Pak se v bankách probudili a objevili jiné možnosti. Dostal jsem i nabídku na úvěr: Za každý milion 60 tisíc do kapsy. Ano, dostal se tam sprostý vexl. Bez rizika, protože za státní. Osobně jsem viděl jednu stodolu, která byla ohodnocena na 20 mil.Kč. Dnes jsou úvérové triky mnohem propracovanější a sofistikovanější. Možná ani nechybí zákony, spíš vůle je prosadit. Ve zmenšené míře neschopnost je prosadit. Přežijeme. Ahoj.
Pak se v bankách probudili a objevili jiné možnosti. Dostal jsem i nabídku na úvěr: Za každý milion 60 tisíc do kapsy. Ano, dostal se tam sprostý vexl. Bez rizika, protože za státní. Osobně jsem viděl jednu stodolu, která byla ohodnocena na 20 mil.Kč. Dnes jsou úvérové triky mnohem propracovanější a sofistikovanější. Možná ani nechybí zákony, spíš vůle je prosadit. Ve zmenšené míře neschopnost je prosadit. Přežijeme. Ahoj.
datum 16.08.2009 | 19:22
vložil: milvan
invertere, já jsem to také tak pochopila. Co se Václava Havla týká, tak tímto směrem, který uvádíš, tak tímto má i moje sympatie. Politik to nebyl a samozřejmě není. U něho je to o tom morálním kreditu, který mu nelze samozřejmě upřít. Změny jejichž byl čelním představitelem i z mého pohledu byly žádoucí. Ubraly se bohužel nežádoucím směrem.
Zmíním moment kdy se mně osobně rozsvítila první červená kontrolka, avizující, že věci nejspíš půjdou nedobrým směrem. Bylo to velmi krátce po samatovce, prakticky na začátku roku 90, kdy jsem požádala o úvěr u banky. Byla jsem naprosté ucho, nemajíc v kapse prakticky nic, pouze jsme s manželem vlastnili střechu nad hlavou (družstevní bydlení), oba toho času bez zaměstnání, můj živnostenský list byl doslova vařící a banka mně na základě čtvrt hodinového pohovoru, kde byl ředitel 5 spolupracovníků a já zapůjčili 2 miliony korun. Což bylo překvapení, ale ještě mnohem větší se dostavilo vzápětí, kdy jako zástavu nechtěli byt, žádnou nemovitost, žádné ručitele, ale vzali za vděk počítačem řízeným strojem, na který jsem si úvěr brala. V té době byl můj podnikatelský záměr neznámou činností, v našem státě neexistující a vedení banky si ani nenechali vysvětlit o jaký stroj se jedná, jak by ho mohla v případě mého nezdaru využít.
Tehdy jsem odešla s podepsanou smlouvou s relativně skvělými podmínkami a kroutila hlavou až domů :-)
Poté jsem si doma uvědomila jaká nerozvážnost to ze strany banky je. A tehdy jsem si poprvé řekla, že ta naše demokracie bude pravděpodobně neřízení vexl. Pár měsíců na to se to začalo projevovat ve velkém. Různí střelci si napůjčovali desítky až stovky milionů na různé polorozbořené nemovitosti, s pěnezi vzali kramle a bankám zůstaly ruiny v nehorázných hodnotách.
Absence zákonů byla zjevná a dodnes tu chybí.
Stát je prostě vytunelovaný a rozkradený. Smutná realita.
Zmíním moment kdy se mně osobně rozsvítila první červená kontrolka, avizující, že věci nejspíš půjdou nedobrým směrem. Bylo to velmi krátce po samatovce, prakticky na začátku roku 90, kdy jsem požádala o úvěr u banky. Byla jsem naprosté ucho, nemajíc v kapse prakticky nic, pouze jsme s manželem vlastnili střechu nad hlavou (družstevní bydlení), oba toho času bez zaměstnání, můj živnostenský list byl doslova vařící a banka mně na základě čtvrt hodinového pohovoru, kde byl ředitel 5 spolupracovníků a já zapůjčili 2 miliony korun. Což bylo překvapení, ale ještě mnohem větší se dostavilo vzápětí, kdy jako zástavu nechtěli byt, žádnou nemovitost, žádné ručitele, ale vzali za vděk počítačem řízeným strojem, na který jsem si úvěr brala. V té době byl můj podnikatelský záměr neznámou činností, v našem státě neexistující a vedení banky si ani nenechali vysvětlit o jaký stroj se jedná, jak by ho mohla v případě mého nezdaru využít.
Tehdy jsem odešla s podepsanou smlouvou s relativně skvělými podmínkami a kroutila hlavou až domů :-)
Poté jsem si doma uvědomila jaká nerozvážnost to ze strany banky je. A tehdy jsem si poprvé řekla, že ta naše demokracie bude pravděpodobně neřízení vexl. Pár měsíců na to se to začalo projevovat ve velkém. Různí střelci si napůjčovali desítky až stovky milionů na různé polorozbořené nemovitosti, s pěnezi vzali kramle a bankám zůstaly ruiny v nehorázných hodnotách.
Absence zákonů byla zjevná a dodnes tu chybí.
Stát je prostě vytunelovaný a rozkradený. Smutná realita.
datum 16.08.2009 | 16:46
vložil: inverter
Mileno,.. nehodnotím Havla jako politika. Neuměl a neznal v tomto směru nic. Neznal protokol, neuměl se chovat. Pohyboval se v kotelnách a v hospodách. Avšak to byl on, kdo celou sametovou revoluci táhl. Všem nám přinesla žádoucí změny. Jeho zásluhou získala ČR mezinárodní kredit. Po jeho odchodu jsme tento jen ztráceli. Teprve nedávno jsme byli blízko šanci, "osladit to Evropě." Bohužel, osolili jsme to sami sobě.
datum 16.08.2009 | 14:23
vložil: milvan
hafusak2: S mnohým co píšete se ztotožňuji. Osobu VH mám zařazeného ve smyslu: nenadchne a neublíží. Je to osoba řekla bych, přečtená. Korupčním moresův, ale příliš nepodléhal a jeho profil byl ve filmu Občan Havel představen myslím dost výstižně. Jak říkám, nijak z něho nejásám, ani mě výrazně nepobuřuje.
O tom k čemu došlo po revoluci, o vývoji a dopadu se přít nebudu jelikož s vámi souhlasím, a to naprosto.
Co se týká mě a pohledu vlevo, tak je samozřejmé, že tam můj zrak dopadal, stejně tak jako jsem naslouchala. Od nástupu Paroubka jsem tímto směrem, řekněme z nadsázkou "oslepla" a "ohluchla". Ač jsem se snažila sebevíc nejsem schopná zahlédnout záchytný bod. Je to pro mě banda nevzdělaých, zkrachovalých strejců. Nevěřím jim ani pozdrav. 98% toho co od nich vane považuji za pokrytecké.
Levicového komunistického p. Ransdorfa (co by vzdělaného člověka) si poslechnu ráda.
Představitele ODS v žádném případě neobhajuji. Jejich honba za penězi a snobské manýry jsou zjevné a v mnoha podobách nasírací. O tom jsem tu už mnohé napsala.
Nicméně v těch pravicových vodách je pro mě sem tam nějaká ta rybka poživatelná. Bohužel ne v jedné části rybníka, ale tu a tam. Letošní volba je pro mě těžká, nejspíš se rozhodnu až před tou schránkou.
O tom k čemu došlo po revoluci, o vývoji a dopadu se přít nebudu jelikož s vámi souhlasím, a to naprosto.
Co se týká mě a pohledu vlevo, tak je samozřejmé, že tam můj zrak dopadal, stejně tak jako jsem naslouchala. Od nástupu Paroubka jsem tímto směrem, řekněme z nadsázkou "oslepla" a "ohluchla". Ač jsem se snažila sebevíc nejsem schopná zahlédnout záchytný bod. Je to pro mě banda nevzdělaých, zkrachovalých strejců. Nevěřím jim ani pozdrav. 98% toho co od nich vane považuji za pokrytecké.
Levicového komunistického p. Ransdorfa (co by vzdělaného člověka) si poslechnu ráda.
Představitele ODS v žádném případě neobhajuji. Jejich honba za penězi a snobské manýry jsou zjevné a v mnoha podobách nasírací. O tom jsem tu už mnohé napsala.
Nicméně v těch pravicových vodách je pro mě sem tam nějaká ta rybka poživatelná. Bohužel ne v jedné části rybníka, ale tu a tam. Letošní volba je pro mě těžká, nejspíš se rozhodnu až před tou schránkou.
datum 16.08.2009 | 13:37
vložil: hafusak2
Pro milvan: Škoda, že se občas nepodíváte nalevo, protože i tam je ledacos k vidění. Osobně třeba pana VH považuji za figurku, kterou jiní tahají na niti, dělají mu image, protože je jasně vidět, že když má jako připravený něco říci, má to úroveň, ale jak ne, tak se člověk až diví, jak se mohla taková osoba stát presidentem. VK je podle mě naprostý teoretik, naprosto odtržený od reality, který by tak maximálně měl psát ekonomické úvahy do novin, ale hlavně nic neřídit. Už před plyšákem jsem četl Technický magazín a hledal články od M. Zemana. Za jeho známý článek o třech variantách dalšího vývoje jsem měl průšvih, neboť jsem jej pro kamarády množil na náměstkově xeroxu. Náměstek naopak zmínky o MZ nesnášel a jeho články považoval za podvracení režimu. Plyšák jsem přijal dost s rozpaky, spíše jsem očekával, že se zruší jen to špatné a zachová dobré, ale když jsem viděl všechny ty sekerníky a hurárevolucionáře jak boří úplně vše bez rozmyslu, naprosto jsem ztratil důvěru k dalšímu vývoji a vcelku mi to dává za pravdu. Tato doba je bez myšlenky, bez vize do budoucna. Společnost žije dneškem, zítřek ji zajímá jen tehdy, pokud je potřeba ohlupovat voliče. Opravdu mám občas dojem, že naše věrchuška uvažuje úplně stejně jako naši nepřizpůsobiví, jen v trochu jiném rozměru. Jak už jsem v minulosti psal: pracoval jsem a při práci dále studoval, takže si umím udělat pohled ze všech úhlů. Chybí mi společenská vyváženost: Vynikající statistická čísla za cenu ožebračení lidí jsou podle mne stejně špatná jako byly cifry minulého režimu o plnění plánů.
datum 16.08.2009 | 12:49
vložil: milvan
mmmk: ahoj Oldo, předělání tebe na jinou víru byla samozřejmě nadsázka. Je to tvá volba a tou zůstane. Pro mě v těchto vodách není zdravá a chutná ryba a nelovím tam.
Jinak si nemyslím, že by byla vada mít zájem o i ty obyčejné občany. Vidím to jen stejně jako inverter. Jeho věty: Pro mne platí pravidlo: Chceš-li druhým pomoci, postarej se především sám o sebe. Něco jiného je solidarita a ohleduplnost a pomoc bližnímu.Něco jiného je solidarita a ohleduplnost a pomoc bližnímu.
.....platí i pro mě.
Mám jen ted malinko smůlu, že v těch mých vodách plave těch dobrých ryb taky už jen málo a každá plave v jiné části rybníka. :-)
Jinak si nemyslím, že by byla vada mít zájem o i ty obyčejné občany. Vidím to jen stejně jako inverter. Jeho věty: Pro mne platí pravidlo: Chceš-li druhým pomoci, postarej se především sám o sebe. Něco jiného je solidarita a ohleduplnost a pomoc bližnímu.Něco jiného je solidarita a ohleduplnost a pomoc bližnímu.
.....platí i pro mě.
Mám jen ted malinko smůlu, že v těch mých vodách plave těch dobrých ryb taky už jen málo a každá plave v jiné části rybníka. :-)
datum 16.08.2009 | 12:31
vložil: milvan
inverter: zdravím pane, pěknou neděli
Moc děkuji za odpověd. Velmi mě těší podobnost našich názorů. Doufala jsem, že tomu tak je. Doposud jsem postupovala stejně. Smýšlením jsem nakloněna pravicově a v průběhu let se tato strana v růzmých periodách otřásala v základech, tudíž nebyla má volba zcela v souladu s mým přesvědčením. Stejně tak se to stalo u tebe, jak čtu. Maličko se odlišujeme v názoru na osobu Václava Havla. Nemám k tomu člověku zásadní výhrady, jako vzor ho však nepovažuji. I když po shlédnutí Občana Havla jsem si názor na něho poupravila, v pozitivním směru. Václava Klause vnímám identicky jako ty. ODS jako takovou jsem taktéž volila až za Topolánka. V součastnosti stojím taktéž jako ty před stejným problémem. To, že se Topolánek prodává je zklamání, na druhou stranu se to s přihlédnutím k určitým indiciím z jeho předešlého života dalo čekat. Synek měl realitivně hvězdnou karieru, ale neodolal pokušení. Nepřihlížím k tomu, zda byl jeho otec komunista, nebo cokoliv v tomto duchu, ale z báňského inženýra se dostal poměrně dost daleko bez zjevných afér. Jak říkám škoda, že si to zkazil. Dovolenou za desítky tisíc bych mu odpustila (závist mnou necloumá), jen jí snad nemusel povyšovat na úroveň "Pět na stole v českých“?!
Nečas v ODS je můj favorit, stejně tak jako Swarzenberg v TOPce, Johna si poslechnu ráda a vždy, s VVéčkama mám v poslední době maličko společného.
Ale jak říkáš, v každé té straně je to jen "někdo". Snad vybrat a vytvořit ten ideální celek pro takové jako jsme my, co postrádáme zlatou střední, ale..........
Nalevo já osobně nekoukám vůbec, ani nepokukuji. Tam pro mě není nic k vidění a už vůbec ke slyšení.
Ještě jednou díky za odpověd. K větě: tak nevím, babo raď se připojuji..... Milena
Moc děkuji za odpověd. Velmi mě těší podobnost našich názorů. Doufala jsem, že tomu tak je. Doposud jsem postupovala stejně. Smýšlením jsem nakloněna pravicově a v průběhu let se tato strana v růzmých periodách otřásala v základech, tudíž nebyla má volba zcela v souladu s mým přesvědčením. Stejně tak se to stalo u tebe, jak čtu. Maličko se odlišujeme v názoru na osobu Václava Havla. Nemám k tomu člověku zásadní výhrady, jako vzor ho však nepovažuji. I když po shlédnutí Občana Havla jsem si názor na něho poupravila, v pozitivním směru. Václava Klause vnímám identicky jako ty. ODS jako takovou jsem taktéž volila až za Topolánka. V součastnosti stojím taktéž jako ty před stejným problémem. To, že se Topolánek prodává je zklamání, na druhou stranu se to s přihlédnutím k určitým indiciím z jeho předešlého života dalo čekat. Synek měl realitivně hvězdnou karieru, ale neodolal pokušení. Nepřihlížím k tomu, zda byl jeho otec komunista, nebo cokoliv v tomto duchu, ale z báňského inženýra se dostal poměrně dost daleko bez zjevných afér. Jak říkám škoda, že si to zkazil. Dovolenou za desítky tisíc bych mu odpustila (závist mnou necloumá), jen jí snad nemusel povyšovat na úroveň "Pět na stole v českých“?!
Nečas v ODS je můj favorit, stejně tak jako Swarzenberg v TOPce, Johna si poslechnu ráda a vždy, s VVéčkama mám v poslední době maličko společného.
Ale jak říkáš, v každé té straně je to jen "někdo". Snad vybrat a vytvořit ten ideální celek pro takové jako jsme my, co postrádáme zlatou střední, ale..........
Nalevo já osobně nekoukám vůbec, ani nepokukuji. Tam pro mě není nic k vidění a už vůbec ke slyšení.
Ještě jednou díky za odpověd. K větě: tak nevím, babo raď se připojuji..... Milena
datum 16.08.2009 | 11:18
vložil: inverter
milvan,..impertinentní není. Jen odpověď je těžká. Můj kurs směřuje k osobní odpovědnosti. Odpovědnosti vůči sobě i vůči okolí, společnosti, životnímu prostředí. Osobní, myslím tím skutečné. Chováním, příkladem a činy. Obecně se domnívám, že komukoli vnucovat svoje vize a představy, snažit se mu pomáhat ať o to kdo stojí či nikoli, je špatně. Pro mne platí pravidlo: Chceš-li druhým pomoci, postarej se především sám o sebe. Něco jiného je solidarita a ohleduplnost a pomoc bližnímu.
Mým morálním vzorem je Václav Havel. Pro jeho chování před listopadem i po listopadu. Do vzniku ODS jsem uznával a ctil V.Klause. ODS jsem nikdy nevolil. Můj hlas je prd, ale zvažoval jsem vždy komu ho dát. Podpořil jsem jiné strany, se kterými byla ODS musela utvářet koalice, aby nemohla rozhodovat sama. Klaus ve své aroganci nakonec nebyl ochoten k jakýmkoli kompromisům a raději uzavřel dohodu s čertem. To je pro mne datum vzniku klientelismu a mohutný rozmach korupce. Poprvé jsem volil ODS za Topolánka, tomu, jako odpůrci Opoziční smlouvy jsem uvěřil. Musím přiznat, že jsem se nespletl a jeho vládu stále oceňuji. Dostal se však rovněž do vleku lobbistů a korupčníků. Ono dnes je velmi těžké vybírat si kamarády, když korupčníky a lobbisty se to jen hemží. Takže buď mu promineme tu jachtu nebo budeme hledat jinde. U nových stran? V každé lze nalézt osobnosti s vysokým morálním kreditem, ale také různě vysokou navážku prospěchářů a několik pasivních členů. Takovou malou stranu lze snadno ovládnout pomocí guláše a piva. Většina z těch nových stran má už i své finanční skandálky. U některých je jistota, že můj hlas propadne. Kdyby se dohodl Nečas s Johnem, Liškou, Swarzenbergem, Pospíšilem a nevím ještě s kým, pak ano. Jenže táhnou každý za jiný provaz. Bohužel. Tak nevím, babo raď.
Mým morálním vzorem je Václav Havel. Pro jeho chování před listopadem i po listopadu. Do vzniku ODS jsem uznával a ctil V.Klause. ODS jsem nikdy nevolil. Můj hlas je prd, ale zvažoval jsem vždy komu ho dát. Podpořil jsem jiné strany, se kterými byla ODS musela utvářet koalice, aby nemohla rozhodovat sama. Klaus ve své aroganci nakonec nebyl ochoten k jakýmkoli kompromisům a raději uzavřel dohodu s čertem. To je pro mne datum vzniku klientelismu a mohutný rozmach korupce. Poprvé jsem volil ODS za Topolánka, tomu, jako odpůrci Opoziční smlouvy jsem uvěřil. Musím přiznat, že jsem se nespletl a jeho vládu stále oceňuji. Dostal se však rovněž do vleku lobbistů a korupčníků. Ono dnes je velmi těžké vybírat si kamarády, když korupčníky a lobbisty se to jen hemží. Takže buď mu promineme tu jachtu nebo budeme hledat jinde. U nových stran? V každé lze nalézt osobnosti s vysokým morálním kreditem, ale také různě vysokou navážku prospěchářů a několik pasivních členů. Takovou malou stranu lze snadno ovládnout pomocí guláše a piva. Většina z těch nových stran má už i své finanční skandálky. U některých je jistota, že můj hlas propadne. Kdyby se dohodl Nečas s Johnem, Liškou, Swarzenbergem, Pospíšilem a nevím ještě s kým, pak ano. Jenže táhnou každý za jiný provaz. Bohužel. Tak nevím, babo raď.
datum 15.08.2009 | 23:39
vložil: mmmk
Mileno, na jinou víru mě nepředěláš, ty dobře víš že jsem modrý pták, ale strašně nasratý na současné vedení (věř, že nejsem sám), víš ale já mám jednu vadu, na rozdíl od čistokrevných modrých ptáků mám zájem o druhé lidi, i ty obyčejné občany,víš přece že je důležité každé slovo a to pro mě důležité je Občanská DS. No a teď je diskutabilní, jestli ti tzv. čistokrevní jsou ptáci, nebo vrány. Ale mám pocit, že ty o mě už víš dost. Tak ještě jednou dobrou noc a další čelíčková žes mě přes pc neuškrtila Olda
reklama







Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení čtenáři.
přihlásit