Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do sekce Red Přejít na sekci Sport Přejít na sekci Magazín Přejít na sekci Blogy Přejít na web nova.cz
Přihlášení »  |  Registrace »

Bílý dům poprvé oficiálně potvrdil, že Česko bude součástí Obamova projektu protiraketové obrany v Evropě. Píše o tom páteční vydání Hospodářských novin.

zpět na článek
Vložit komentář

Všechny komentáře: , poslední 04.08.2010 12:40

Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení čtenáři.

přihlásit

Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, vytvořte si ho.

Zaregistrujte se

Diskuze

pravdaalaska 4.8.2010 12:40
0
Máte snahu generalizovat. Na základě chyb, omylů nebo i úmyslu okamžitě odsuzujete celé hnutí a jeho myšlenky. To lze dělat účelově, nebo také z blbosti. Neznám vás, a proto si u vás nejsem jist..
pravdaalaska 4.8.2010 12:37
0
Pane snad si nemyslíte, že jsem tu od toho, abych obhajoval činy těch, kteří pro své skryté pravicové smýšlení, maskovaní jako členové KS, zneužívali svých funkcí či postavení? Znám také poučku z psychologie, že politik nesmí přiznat vinu, jinak se zpochybní v očích soupeřů a prohraje. Nejsem politik, jsem komunista a možná ne tak dobrý jak bych měl. Ale to je otázka přesvědčení, znalostí, vztahu k lidem, svědomí a všech ostatních vlastností, které mne přesvědčují, že by neškodilo trochu popustit uzdu altruizmu. Hlavně u vás. Jinak nesvoboda upírů a vykořisťovatelů - svoboda pro většinu společnosti, čili demokracie. Komunista není ten co má průkaz, ale ten co má rád lidi a snaží se jim pomoci. Někdy zřejmě musí v sebeobraně i zabíjet ty, co jen jako lidi vypadají. Jsou to však bezcitné, egoistické šelmy. Snad si nemyslíte, že v KS je všechno předem jasně dáno, nesporné a dávno vymyšleno? To jen vy máte naprosté jasno. Jako všichni fanatici.
nbcz 1.8.2010 23:54
0
pravdalaska: Tohleto co jsi napsal, je zajímavá myšlenka:"Pokud se jací komunisté kdy pakovali na číkoliv úkor, nebyli to prostě komunisté. Mohli ale být omylem členové strany. " Na to jsi přišel sám? Pak vlastně všechno to co dělali lidé s komunistickou knížkou,s pusou plnou komunistických hesel,využívajíc komunistické mašinérie nejsou komunisté. Tak to sis pěkně omluvil svinstva a nesvobodu,kterou tady vrámci komunistické propagandy dělali členové KS. Komunisté věšeli komunisty a nakonec se dovíme,že to komunisti nebyli. Uvolnění na jaře 68 v kterém lidi podporovali komunistické vedení,to byli tedy ti zlý vlastně nekomunisté a zemi vyvedli z krize ti správní komunisté schválením přítomnosti okupačních vojsk. No nevím soudruzi,trošku čurbes v té straně máte a sami asi nevíte,co jste chtěli.
popokatepetr 1.8.2010 22:45
0
Myslíte varovat ty spojence,co nám přišli dělat"pořádek" v 68 ? Co na nás mířili samopalama ?
pravdaalaska 1.8.2010 22:35
0
Ideologická slova? Co je to za blábol? Ideje jsou myšlenky a ty se formují v názory. Pokud se jací "komunisté" kdy pakovali na číkoliv úkor, nebyli to prostě komunisté. Mohli ale být omylem členové strany. Neomlouvám je, ale tvrdím, že jsem poznal čestné a rovné komunisty, kteří pro věc celku obětovali nejen svůj čas, ale i zdraví a životy. Mám k nim hlubokou úctu. Tu ovšem nemám k odborníkům, kteří studovali jen proto, aby pro sebe, případně svou rodinu či gang dosáhli výhod na úkor jiných. Je zajímavé, že odpůrci socializmu jsou k takovým bezmezně tolerantní. Dnes je dokonce volí. Vzhledem k jejich vzdělání a schopnostech škodili a škodí společnosti víc než amatéři s čistým štítem a upřímnou snahou pomoci. Není pravda, že mezilidské vztahy nejsou dotčeny zejména existenčními poměry vyplývajícími ze stavu ekonomiky. Naopak, pokud lidé nemohou důstojně žít, dopouští se různých zoufalých řešení, ve kterých na přátelství a lásku není čas ani nálada. V první řadě musí odvrátit hlad. Pak mohou být lidmi. Nesouhlasí někdo? Že ještě davově nehladovíme? Máme čekat až k tomu dojde? Vede krize někam jinam? Poučte mne. Odrážet útoky predátorů a pomáhat slabším? A co jiného KS dělá?
gollia 1.8.2010 11:00
0
pravdaalaska...... v myšlení o tázkách mezilidských vztahů s Vámi souhlasím a chci zdůraznit, že nepovažuji kapitalistický systém za ideální. Právě v mezilidských vztazích si myslím, že žádný systém nemůže ovlivnit svobodu jednotlivce v myšlení a charakteru. A to jak positivním, tak negativním slova smyslu. Všechny výchovné procesy v minulosti selhaly neboť se v určitém čase střetly s odlišností každého jedince. A to ve fázi kdy chtěli totálně ovládnout jeho mysl. Nesouhlasím s tvrzením, že většina lidí jsou králíci, naopak si myslím, že pro většinu je svoboda jedním z hlavních smyslů života. To, že společenská svoboda dává mnohem více prostoru pro skupinu lidí s pokřiveným charakterem a ovlivňující i ostatní části obyvatel je jedním z negativních jevů svobodné demokracie a bohužel ne jediným. Proto jsem zdůrazňoval úhel pohledu a rozděloval lidi na skupiny zajíců a králíků. Nic není dokonalé a pro mne je přirozenější každý den bojovat o "místo na slunci" odrážet útoky "predátorů" a pomáhat slabším. Než sedět pohodlně v kleci a chroustat mrkvičku. Ten můj názor podporuje i příroda kolem nás, protože tak to v ní funguje už miliardy let.
nbcz 1.8.2010 10:14
0
Pro mě to je jen snůška ideologických slov na které je ztrátou času odpovídat,protože každý ví,že za pro někoho krásnou teorií se skrývala praxe v které se komunisti pakovali na úkor ostatních a protože jejich hrdiny byli vždy takový jako traktorista,dojička a podobní,tak pak i ty výsledky hospodaření odpovídali tomu,že do vedoucích funkcí se obsadil kdejaký hňup se stranickou knížkou,bez ohledu na vzdělaní a schopnosti. Nevím co odpovědět na to,že stát by se měl starat o lidi a vodit je za ručičku,je to o osobních schopnostech každého. Máš dojem ,že se dnes lidé nepřátelí? Vidím všude plno různých sportovních a zajmových klubů a je to na dobrovolném principu bez ideologické manipulace jako za komančů. Že prohrává kapitalismus na plné čáře jsme se učili ve škole,takže rétorika se ty roky nezměnila,žádná nová informace. Je úsměvné,když o vymývání mozků píše fanda komunistů,kteří to praktikovali plošně v celém státě.
pravdaalaska 1.8.2010 08:49
0
Nedebatujeme tady proto, že nemáme v neděli co dělat a proto si vyměníme pár invektiv a s dobrým pocitem vítězství (nebo nedobrým prohry) zasedneme k obědu. Jde o to, abychom si navzájem vyjasnili postoje k palčivým problémům společnosti ve které žijeme. Názory na to, kam lidstvo jde a my s ním. Co bude zítra a po nás? Jak budou žít naše děti?. (Přičemž našimi dětmi nemyslím jen ty svoje). Jsem přesvědčen, že v tomto systému to nepůjde a mohu to odůvodnit. Co vy na to?
pravdaalaska 1.8.2010 08:40
0
Otázek je víc: Proč měla (údajně) většina lidí za minulého režimu komunistů plné zuby? Protože: Nový společenský řád přinášel myšlenky a řešení spolunažívání lidí, zcela odlišné od všech dosavadních, známých z historie. Ale to je normální, všechno nové je třeba zažít. Tyto myšlenky ale byly spjaty s rovností lidí. Zcela nepřijatelnou zásadou pro ty, kteří díky své predispozici, výchově, ale také třeba bezzásadovosti a absenci svědomí, preferovali a preferují své ego. Zásadně, bezohledně a bez ochoty diskutovat. Ti měli a mají potíže zapojit se do organizování společnosti s cílem pomoci. Jen pomoci sobě. Takoví ovšem nad příchodem nové ideologie nejásali. Nezajímalo je, že ideologie nepřichází samoúčelně, aby jim ublížila, ale protože poměry větší části společnosti byly z pohledu práva na důstojný život neudržitelné a katastrofální. Zrodila se z bídy a touhy po spravedlnosti. Těm, kterým se dařilo podle jejich představ, to ovšem připadalo jako nespravedlnost. Vysvětlovalo se jim to, a mnohdy tak činili lidé v řadách KS, kteří skutečným přesvědčením byli na pozici sobců a přetvařovali se. I to přispělo k neoblíbenosti myšlenek a jejich nositelů. Přesto byly a jsou nezbytné, aktuální a žhavé. Ukazuje se, že technicky vyspělý svět nelze řídit vůlí a silou bohatých a podle jejich představ. Motorem dějin nemůže být maximalizace privátního zisku. Ta vede jen k větším a rozsáhlejším konfliktům a hrozí koncem civilizace. V naší malé zemi, kterou mám tak rád, se lidé lehce smířili s myšlenkami socializmu, nežilo se jim špatně a nešlo jen o materiální hodnoty, naopak. Vadilo jim ale autoritativní vedení společnosti, pro které ovšem mám pochopení, protože nechat celou věc hospodské debatě, zahynuli bychom bývali hlady. To se nestalo. Naopak ve srovnání s dnešní realitou (po odmyšlení rozdílů daných lety vývoje), kapitalizmus prohrává na celé čáře. Chybí mu totiž koncepce a vize budoucnosti pro lidi. Dnešní koncepcí je neustálé zhoršování životních podmínek lidí práce a vizí je udržet za každou cenu výhody pro "elity". Návod? Buď elitou a užívej si. To je nejen málo, je to dokonce zločinný návod, vedoucí lidskou společnost do záhuby. Jak to vidíte vy? Kdo chce, může si se mnou o tom podebatovat na mém mailu, kterým je můj nick na Seznamu.
pravdaalaska 1.8.2010 08:10
0
gollia: Až teď jsem se dostal k tvému příspěvku z 31/7 14.52 Je pozoruhodné, že jak ty, tak jiní (zcela zaujatí) přispěvatelé, máte tendenci vyhýbat se diskusi o podstatě věci. Tou je podle mého názoru skutečnost, jak který ze systémů, které porovnáváme, vyhovuje komu z lidí a proč. Debaty o tom, jak užitečné byly pionýrské tábory a kdo na ně dosáhl, nejsou podle mne prioritou. Důležité je to dělení na králíky a zajíce. Zapomněls ale, že ještě existují vlci (nebo upíři), a ti nám vládnou. A protože nejvíce je králíků, nějaké ty výhody pro zajíce je možno přehlédnout. Ale tolerovat ve vedení společnosti vlky, pro které jsou ostatní jen potrava, nelze. Chybí základní úcta k životu. Do té patří i postarání se o ty, kteří nedovedou organizovat svůj život tak, aby neobtěžovali nebo nezatěžovali ostatní. Mít pro ně smysluplnou práci, ze které by mohli důstojně žít, bydlet, dále se učit, i když oni to tak třeba momentálně nevidí. Přátelit se, držet slovo, mít svou hrdost, milovat něco, někoho. To jsou hodnoty, se kterými kapitalizmus nepočítá. Tam jde "jen", o maximalizaci privátního zisku. Všechno co tomu nevyhovuje je nadbytečné a lidstvo pustne. Nehledě na to, že díky krizi je opět v nebezpečí, že vlci ve vedení vymyslí opět světovou válku (nebo lokální války), aby se zbavili nadbytku lidí a tím problémů s nimi. Sobectví, bezohlednost, násilí, vymývání mozků, vše podřízeno snaze o zakonzervování výhod pro ty, co na ně (nebudeme zkoumat jak) dosáhli, aby o ně nepřišli. Myslím, že pozice, kterou zaujímám, je pozice většiny. Není demokratické, aby menšina v zájmu nás všech se výhod vzdala a srovnala krok s ostatními? Tady nejde jen o nějaké pocity svobody apod., ale o holý život. Chcete vyprovokovat boj o něj?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 další

Hlavní zprávy

Záchranka
Kuriózní případy záchranářů

Žena volala sanitku, kvůli vose na nose

Vosa na nose nebo rybář, který ulovil sám sebe… Záchranné služby tvrdí, že až třetina výjezdů sanitek je zbytečná a dispečinky často musí řešit opravdu kuriózní případy.

 Celý článek
Výpověď chlapce který lhal
EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR

Petr z Břeclavi: Kdyby šel vrátit čas, tak bych ho vrátil

Petr, který lhal celé republice a vymyslel si napadení Romy, promluvil. Televizi Nova popsal, jak prožíval poslední týdny!

 Celý článek
996399
velká Zpověď matky

Matka chlapce (7), který osahával děti ve školce: Dělali to všichni!

Teprve sedmiletý chlapec sexuálně obtěžoval nejméně čtyři děti v mateřské školce v Hradci Králové. Jeho matka syna brání. Prý všechno začal jiný chlapec a dělali to všichni.

 Celý článek
reklama
reklama

Komunikujte přes ICQ pohodlně z jednoho místa

Nové ICQ nabízí spoustu VÝHOD, které vám ulehčí vaši komunikaci s přáteli. Chat, SMS zprávy zdarma, audio i video hovory, nově i komunikaci s přáteli na Facebooku a Gmailu!

Stavební speciál

Komerční články