Obchodní sdělení
Toto je obchodní sdělení. Redakce TN.cz neovlivňuje jeho obsah.

Hýbeme se hezky česky – hlasujte a podpořte svůj tým!

Téma:

Do projektu HÝBEME SE HEZKY ČESKY se přihlásilo na 1 100 týmů! Kdo z nich postoupí do finále?

V polovině dubna odstartovalo PENNY ve spolupráci s Českou obcí sokolskou a Asociací školních sportovních klubů projekt na podporu návratu dětí ke sportu HÝBEME SE HEZKY ČESKY. Během úvodní fáze se do něj přihlásilo více než 1 100 týmů ze všech koutů celé republiky. Od 3. června pak začalo na internetových stránkách projektu hlasování mezi zúčastněnými týmy o postup do finále, kde se 455 z nich může těšit na finanční i materiální podporu. „Je skvělé, že byl tak velký zájem, a děkujeme našim partnerům Asociaci školních sportovních klubů a České obci sokolské za aktivní podporu a propagaci. I díky nim máme více než 1 100 týmů,“ okomentoval přihlašovací fázi projektu Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY a dodává. „Prakticky polovina přihlášených týmů je ze sokola a polovina jsou školní kluby. V řadě regionů spolu bude o finálovou účast, kam postoupí tři týmy s nejvíce hlasy, bojovat i 10 až 12 týmů. Očekáváme, že to bude napínavé až do samotného konce. Ve více než stovce ze 151 mikroregionu, do nichž jsme Českou republiku nakonec rozdělili, bude o finálovou účast bojovat 5 a více týmů.



Nyní na internetových stránkách www.hybemesehezkycesky.cz běží hlasování mezi všemi přihlášenými týmy. Jejich fanoušci, příznivci i veřejnost v následujících týdnech až do konce června rozhodnou o tom, které 3 týmy v každém ze 151 mikroregionu postoupí do závěrečného hlasování. To se uskuteční na všech takřka 400 prodejnách PENNY v průběhu září. V něm se rozhodne o tom, kterých 151 ze 455 týmů, jež obdrží vždy v daném místě nejvíce hlasů, dostane finanční podporu 15 000 korun, a které zbývající podporu ve výši 5 000 korun. „Na podporu se mohou těšit všechny týmy, které postoupí do finále. Právě proto je tato fáze pro ně tak důležitá,“ zdůrazňuje Vít Vojtěch.



Ze všech přihlášených pak čtyři vylosované týmy ze všech přihlášených, dva z ČOS a dva z AŠSK získají navíc ojedinělý zážitek, a to buď aktivní účast na natáčení reklamy PENNY nebo šanci fandit SK Slavii Praha na vybraném domácím zápase ve VIP boxu. „Rozhodli jsme se vedle finanční a materiální podpory dát dětem možnost prožít něco, co běžně prožít nemohou. Chceme jim dát zážitek, který si zkrátka za peníze běžně nekoupíte. Věříme, že možnost zahrát si v reklamě nebo si užít zápas v současnosti nejlepšího fotbalového týmu u nás ve VIP boxu bude pro děti zážitkem na celý život,“ říká Vít Vojtěch.

V první fázi projekt podpořili fotbaloví internacionálové Vladimír Šmicer a Jan Koller, olympijský vítěz v moderním pětiboji z Londýna David Svoboda a mladí sportovci Sokola atletka Barbora Malíková, florbalista Filip Langer a šermíř Alexander Choupenitch. Nyní se k nim přidá i populární bojovník MMA Mukhmad Muradov nebo sportovní komentátor Petr Svěcený.



Cílem projektu je podpořit návrat českých dětí ke sportu, a to napříč všemi regiony. „Chceme podpořit děti po celé zemi. Nechtěli jsme jednoho vítěze, ale naopak pomoci všem dětem i v těch nejmenších městech a obcích, aby se mohli vrátit ke sportu. Proto na základě hlasování veřejnosti podpoříme celkem 455 klubů a týmů,“ říká Vít Vojtěch z PENNY, které stojí za projektem připraveným ve spolupráci s Českou obcí sokolskou a Asociací školních sportovních klubů. Díky nim se dostane podpory dětem v nejrůznějších sportech. Počínaje nejpopulárnějším sportem u nás - fotbalem, ale podpory se dostane také florbalovým, basketbalovým, volejbalovým nebo plaveckým oddílům a týmům, v nichž se děti věnují házené, atletice, gymnastice, badmintonu, ping pongu, šermu, a dalším sportům.
 

Související témata:
Komerční článek