Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

nové obchody

Penny Market chystá velké změny. Chce připomínat farmářské trhy

Nový Penny Market v Pečkách
Zdroj: Penny Market
Ilustrační foto

Penny Market chystá přelomové změny, které zásadně ovlivní vzhled jeho prodejen. Jeho cílem je vytvořit přátelštější prostředí, které bude víc než supermarket připomínat tržiště. Kromě modernizace stávajících obchodů otevře v tomto roce také několik nových prodejen.

Obchodní řetězec Penny Market v těchto dnech představuje nový koncept prodejen v celé Praze. Jedná se o třicet obchodů, které prošly kompletní rekonstrukcí. "Nyní nabízí zákazníkům nové přátelštější prostředí s důrazem na rodinné a sousedské vztahy," uvedl mluvčí Penny Marketu Tomáš Kubík.

 

Postupně budou tyto nové prodejny po celé České republice. "Každé z nich vévodí dřevěné prvky a je upravena do podoby farmářského tržiště s jednotlivými ostrůvky a zálivy s daným sortimentem. Novinkou jsou také zkratky mezi jednotlivými odděleními," vysvětluje Kubík.

 

"Celá obchod je navíc uspořádán tak, že umožňuje intuitivní průchod. Díky tomu usnadňujeme zákazníkům nákupní proces, ti vidí celou šíři sortimentu a nemusí jednotlivé nákupní položky složitě hledat," dodal mluvčí.

 

"I v modernizovaných prodejnách zůstává Penny Market věrný hodnotám, na kterých dlouhodobě stojí: sedm z deseti nabízených produktů je českých. Zákazníci se mohou těšit i na produkty od regionálních pekařů, řezníků či farmářů, jako na tržišti," sdělil Tomáš Kubík.

 

 

Celkově Penny Market do rekonstrukce celé sítě plánuje investovat částku přibližně ve výši miliardy korun. Kromě modernizace chystá také otevírání nových prodejen. Tu poslední otevřel v polovině dubna, pro tento rok ale rozhodně není poslední.

 

Kolik jich bude a kde vyrostou, řetězec nesdělil. Minulé roky byly pro Penny Market ve znamení expanze, každoročně se jeho obchodní síť rozrostla průměrně o deset prodejen.

sei TN.cz