moderní vychytávka

Po smartphonech přichází chytré spodní prádlo. K tomuhle slouží!

Nevěra
Zdroj: Thinkstockphotos
Kateřina Sejková
Kateřina Sejková
Publikováno 1. 12. 2019
Téma:

Německá telekomunikační společnost Deutsche Telekom nedávno představila chytré spodní prádlo po vzoru chytrých mobilů či televizí a sklidila nevídaný úspěch. Novinka na trhu má pomoci párům zlepšit jejich sexuální život a překonat jejich závislost na mobilech.

Německá telekomunikační společnost Deutsche Telekom posunula moderní technologie zase o kousek dál. Spustila kampaň, která má za cíl zkvalitnit zejména mladým párům jejich sexuální život. Provedla totiž průzkum a zjistila, že zejména mladí lidé ve věku 18 až 34 let mají velký problém se závislostí na mobilech. A to i na úkor svého milostného života.

 

S tím by jim mělo pomoci tzv. chytré spodní prádlo, které je propojené s aplikací ve smartphonu. Pokud se jeden z partnerů tomu druhému nevěnuje a místo toho tráví svůj čas v posteli koukáním do mobilu, stačí, aby si ten druhý oblékl chytré kalhotky nebo trenky a byl v okolí pěti metrů od svého protějšku.

 

 

Při pohybu se technologie automaticky aktivuje a spodní prádlo vyšle signál prostřednictvím bluetooth do mobilu partnera. Aplikace mu zobrazí výzvu, aby si ve svém smartphonu zapnul tzv. LoveMode, neboli milostný mód.

 

Po přepnutí se začne přehrávat hudba, zapne se romantický spořič obrazovky a aplikace partnerovi nabídne režim "nerušit", při kterém se mu například nikdo nedovolá. Inteligentní spodní prádlo zkusila společnost prodávat teprve minulý měsíc, na oficiálních stránkách už ale zboží není dostupné - všechno se ihned vyprodalo.

 

Podívejte se na video, kde společnost Deutsche Telekom představuje chytré spodní prádlo:

 

Díky obrovskému zájmu ale Deutsche Telekom bude ve své kampani pokračovat. Prozatím se zaměřila jen na Německo, Rakousko a Maďarsko, chystá se ale prodej chytrého spodního prádla rozšířit i na další evropské trhy, uvedl portál Horizont.net.

TN.cz