Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

Publikováno 15. 4. 2019
Velký výpadek

Poště nefungují telefony. Nevšimli jsme si, vysmívají se zákazníci

Česká pošta ilustrační
Zdroj: Profimedia
Ilustrační foto

Česká pošta se v pondělí potýká s velkým výpadkem telefonních linek. Nefungují pevné linky jednotlivých poboček, call centrum pošty či datové schránky. Za výpadek může závada u poskytovatele telekomunikačních služeb, společnosti O2. Zákazníci ale poště vzkázali, že si výpadku ani nevšimli, na pobočky pošty se totiž nemohou dovolat běžně.

"V současné době se klienti České pošty nemohou dovolat na pevné linky jednotlivých poboček, na call centrum, na infolinky České pošty, ani na linku datových schránek. Důvodem je plošný, technický výpadek telefonní sítě," uvedla Česká pošta na facebooku.

 

Dodala, že spolupracuje s dodavatelem telekomunikačních služeb, v tomto případě společností O2, na co nejrychlejším odstranění problému. "Za případné komplikace se přesto omlouváme," dodala pošta.

 

Po 10. hodině pošta oznámila, že jsou linky opět funkční, na zákaznickou linku se ale opět asi po 40 minutách nedalo dovolat. Pošta tak oznámení stáhla a nahradila původním textem, že pracuje na co nejrychlejším odstranění výpadku.

 

 

Oznámení o nefunkčnosti telefonních linek se ale neobešlo bez jízlivých komentářů zákazníků. "A na poštu se dalo někdy dovolat?" ptala se na facebooku paní Michaela. "Na poštu Brno 15 se nedá dovolat nikdy!" přidal se Robert.

 

"Díky za info, Česká pošto. A ten zbytek dní v roce, kdy se nedá dovolat, je, prosím, co?" doplnila paní Jana.

vbo TN.cz