padlo rozhodnutí

Noviny o slavném herci psaly, že bije manželku. Soud se jich zastal

Téma:

Jeden z nejslavnějších amerických herců Johnny Depp prohrál soudní spor s britským bulvárním deníkem The Sun. Ten v roce 2018 vydal článek, ve kterém Deppa obvinil z fyzického týrání jeho bývalé manželky Amber Heard. Depp to považoval za urážku na cti.

Soud rozhodl - bulvární novináři Johnnyho Deppa neurazili a měli v podstatě pravdu, když napsali, že bije svou ženu. Verdikt mohla ovlivnit i nahrávka rozhovoru manželského páru, která u soud zazněla.

 

Johnny Depp, který je známý hlavně díky roli Jacka Sparrowa v Pirátech z Karibiku, si Amber Heard vzal po několikaleté známosti v roce 2015. Jenže pak v roce 2016 herečka a modelka požádala o soudní příkaz k zákazu styku a světem začaly kolovat drby.

 

Depp měl svou o 23 let mladší manželku podle soudu uhodit ve 12 případech. Podle výpovědi bývalých zaměstnanců herce se ale pár hádal kvůli každé maličkosti. Johnny Depp byl v té době závislý na drogách a alkoholu a Amber uměla údajně ztropit pěknou scénu hned několikrát denně.

 

"Chci, aby bylo jasné, že jsem žádného násilí svědkem nebyl. Nechci slečnu Heard z ničeho obviňovat, ale tenhle vzorec se v jejich vztahu opakoval," popsal bývalý zaměstnanec Deppa Ben King.

 

 

Depp se soudil s deníkem The Sun kvůli tomu, že ho označil za tyrana v článku kritizujícím spisovatelku a scenáristku J.K. Rowlingovou za jeho obsazení ve filmu Fantastická zvířata.

 

Verdikt soudu může podle odborníků výrazně ohrozit Deppovu hvězdnou kariéru.

tn.cz / TV Nova