PÁD DISKOVÉHO POLE

T-Mobile ohlásil výpadek, nefungují aplikace ani webové stránky

Rozzuřený muž s mobilem
Zdroj: Profimedia
Ilustrační snímek
Roman Dolejský
Roman Dolejský
Publikováno 30. 6. 2020
Téma:

Výpadek webu, zákaznického centra a dalších služeb řeší od dopoledne společnost T-Mobile. Zřejmě nefungují ani autorizační SMS. Podle posledních informací společnosti T-Mobile se situace nejspíš nezmění ani do středečního rána.

"Chápeme, že vás touhle zprávou nepotěšíme, situace s interními systémy je ale bohužel komplikovanější, než to v průběhu dne vypadalo. Kolegové proto budou muset na opravách pokračovat přes celou noc i během středečního dne. Stále pak platí, že běžné telekomunikační služby ve většině případů normálně fungují," informoval T-Mobile na sociálních sítích krátce před devátou večer.

 

Problémy s fungováním systému oznámila společnost T-Mobile v úterý ve čtvrt na devět dopoledne. "Zrovna teď naše interní systémy nefungují, jak mají. Proto vás kolegové na Zákaznickém centru a prodejnách v tuhle chvíli bohužel nemůžou obsloužit. Potíže se týkají i naší samoobsluhy Můj T-Mobile, mobilní aplikace, webových stránek i samotného volání na zákaznickou linku," uvedla společnost.

 


Podle portálu idnes.cz nefungují ani autorizační SMS. "V současné době evidujeme výpadek interních aplikací T-Mobile, jenž byl způsobem pádem diskového pole. Výpadek postihl všechny obslužné kanály operátora, včetně samoobslužných. Na odstranění závady se intenzivně pracuje, plné obnovení provozu očekáváme do 15:00,“ uvedl pro idnes.cz mluvčí operátora Jiří Janeček.


"Naše ostatní služby běží bez problémů. Moc se všem omlouváme za komplikace," doplnil T-Mobile. O zprovoznění služeb bude informovat prostřednictvím sociálních sítí.

TN.cz