Technické potíže

Velcí operátoři hlásili výpadky služeb, lidé měli problém se dovolat!

Operátoři
Zdroj: Getty Images, TN.cz
Ilustrační snímek
Petr Zelený
Petr Zelený
14.9. 2020 11:43
Téma:

Všichni tři největší čeští operátoři, tedy O2, Vodafone i T-Mobile se v pondělí dopoledne potýkali s výpadky svých služeb. Část zákazníků tak měla problém se kamkoli dovolat. Situaci se všem třem operátorům už podařilo vyřešit.

Všichni tři operátoři o technických potížích informovali na sociálních sítích s tím, že na odstranění problémů intenzivně pracují.

 

"Někteří zákazníci mobilních služeb O2 mohli zaznamenat potíže s dovoláním do mobilních sítí jiných operátorů a na naše call centrum. Za vzniklé potíže se velmi omlouváme. Naši technici problém řeší s nejvyšší prioritou a dělají maximum pro to, aby se situace vrátila do normálu," napsalo například O2 na svém facebooku hodinu před polednem. Po poledni operátor oznámil, že se již podařilo situaci vyřešit a vše funguje.

 

Výpadky na twitteru oznámili v pondělí dopoledne také T-Mobile a Vodafone.

 

 

"Dobrý den, i já musím bohužel potvrdit, že máme nahlášené plošné potíže. Bohužel k tomu zatím nemám víc podrobností, ale už pracujeme na opravě. Moc se omlouvám za komplikace," uvedl na twitteru za T-Mobile pracovník Lukáš poté, co si uživatel s přezdívkou Peky stěžoval, že se nemůže dovolat k lékaři ani příbuzným. Mluvčí operátora Jiří Janeček později na dotaz TN.cz uvedl, že problémy se podařilo vyřešit v 10:45 a od té doby volání funguje bez potíží.

 

A potíže hlásil i třetí velký operátor - Vodafone. Pracovnice zákaznického servisu firmy ovšem krátce před polednem uvedla, že ona osobně už problémy nemá a poprosila o trpělivost.

 

 

Například T-Mobile řešil masivní výpadek na začátku července, služby se vrátily k normálu až přibližně po dvou dnech. Zákazníci tehdy hlásili potíže s voláním, daty i SMS zprávami.

TN.cz