Problémy s operátorem

Vodafone trápí výpadky a potíže se systémem. Zákazníci si stěžují

Naštvaná žena s telefonem
Zdroj: Getty Images
Ilustrační fotografie.
Lucie Staničková
Lucie Staničková
Publikováno 7. 5. 2020
Téma:

Výpadky, potíže se systémem nebo nemožnost se dovolat na operátora. S takovými problémy se podle zákazníků už od pondělí potýká mobilní operátor Vodafone. Lidé si na aktuální situaci stěžují. Podle nich společnost dostatečně rychle nereaguje na odstranění problémů a potíže vůbec nevysvětluje.

"Už tři dny se nemůžu dovolat svému operátorovi. Co s tím pořád je?“ ptá se zákazník Jan na facebooku.


"Už víte přibližné datum obnovy vašich systémů? Mám už dva dny hotový požadavek a nelze ho dokončit potvrzením formou sms zprávy, protože máte pořád výpadek,“ píše Zdenek.

 

Zaměstnanci firmy pohotově všem zákazníkům na facebooku odpovídají a na jejich komentáře reagují. Podle Katky, která za společnost na facebooku odpověděla, probíhá v těchto dnech odstávka systému, a proto jsou mimo provoz samoobsluhy i zákaznická linka.

 


"Prosím vás ještě o trpělivost, technici pracují na obnovení standardního servisu,“ píše pracovnice Vodafone v komentáři.


Zároveň zaměstnanci, kteří odpovídají na dotazy na facebooku uvádí, že právě kvůli odstávce systému nemusejí být některé požadavky vyřízeny tak rychle, jak bývá obvyklé.

 

Problémy potvrdil TN.cz také mluvčí společnosti Ondřej Luštinec. "Během prvního květnového víkendu jsme do systému nasazovali velký objem aktualizací a nových funkcí. Přestože jsme velké úsilí věnovali přípravné fázi a podrobnému testování, tak se aktuálně potýkáme s neočekávanou nestabilitou,“ sdělil.


Všichni podle něj pracují na maximum a dělají vše pro to, aby se situace brzy zlepšila. "Zákazníkům se omlouváme za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení,“ dodal Luštinec.

TN.cz