Komunikační blackout

T-Mobile hlásí obnovení systémů! Výpadek trval déle než dva dny

Vondřichová
Kristýna Vondřichová, Roman Dolejský
Publikováno 2. 7. 2020
Téma:

Po více než dvou dnech zdolali pracovníci operátora T-Mobile obří výpadek, který omezoval některé služby už od úterního rána. Podle informací společnosti by mělo vše fungovat. Výpadek ale přinesl velké nesnáze mnohým zákazníkům.

"Podařilo se odstranit technický výpadek interních systémů a od dnešních 14:00 jsou opět plně funkční všechny obslužné a samoobslužné kanály T-Mobile. Zákazníci tedy již mohou řešit své případné problémy v aplikaci Můj T-Mobile, a to na webu i v mobilu, navštívit naše prodejny či zavolat na infolinku. Ještě jednou se všem omlouváme za komplikace, které mohl výpadek v předchozích dnech způsobit, a zákazníkům děkujeme za pochopení," uvedla pro TN.cz mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.

 

Internetové stránky se podařilo zprovoznit již v noci. Původní odhad napravení problému byl přitom v úterý kolem třetí hodiny odpoledne.

 

 

Obří výpadek, který nastal v úterý v hradeckém datovém centru, zasáhl hlavně interní systémy společnosti. Zákazníci se potýkali s nedostupností infolinky, zákaznických systémů na prodejnách, samoobsluhy a aplikace Můj T-Mobile.

 

Anketa

Dotkl se vás výpadek T-Mobilu?

Hlasovalo 231 lidí.

Velkou komplikací je výpadek zejména pro podnikatele, kteří potřebují komunikovat se zákazníky. Kvůli výpadku stály například platby za faktury. "Poslední den v měsíci, akutně nutné zaplatit nějaké faktury dodavatelům, a přitom celý den nefunkční ověřování zadaných plateb v internetbankingu. Doufám, že mi zaplatíte náhradu škody, až mi někdo napálí penále za opožděné platby," rozčílil se na sociálních sítích přispěvatel Henry.

 

Zoufalí byli také lidé, kteří si právě úterý vybrali pro přesun k novému mobilnímu operátorovi. Řadu uživatelů sociálních sítí rozzuřilo také to, že T-Mobile smazal původní příspěvek, ve kterém o výpadku informoval. Pod příspěvkem v tu dobu bylo několik stovek komentářů.


 

Zatímco u původního příspěvku zaměstnanci T-Mobilu rozčileným klientům na komentáře odpovídali, po zveřejnění druhého příspěvku se odmlčeli.

 

TN.cz