nová aplikace

Lidl přišel s novými slevami, aplikaci stahuje více lidí než eRoušku

Aplikace Lidl
Zdroj: Profimedia, Lidl
Lidl spustil svůj věrnostní program
Zdeněk Drgáč
Zdeněk Drgáč
8.10. 2020 5:45
Téma:

Oblíbený nákupní řetězec konečně představil svůj věrnostní program. Aplikace Lidl Plus nabízí kromě speciálních slev a výhodných kupónů i správu účtenek za nákupy. Kritici tvrdí, že uživatelé dávají všanc svá osobní data. Přesto aplikaci zřejmě používá víc lidí než eRoušku.

Zákazníci Lidlu nepotřebují žádnou plastovou kartičku. Věrnostní program je pouze digitální a u pokladny stačí ke skeneru přiložit QR kód na displeji chytrého telefonu. 

 

Uživatelé aplikace Lidl Plus získají přístup k mimořádným slevám a speciálním kupónům. Najdou v ní i aktuální letáky nebo přehled účtenek, který může posloužit ke snadnější reklamaci zboží. 

 

Kupóny si zákazníci aktivují nebo deaktivují sami podle zájmu o dané produkty. "Cílem programu je nabídnout zákazníkovi rychlý přístup ke všemu, co jej skutečně zajímá a nezatěžovat jej další reklamou," tvrdí šéf českého Lidlu Michael Franík.

 

 

Anketa

Používáte novou aplikaci Lidlu?

Hlasovalo 1306 lidí.

 

Aplikace je už po několika dnech od spuštění nesmírně populární. "Zájem o aplikaci předčil naše očekávání a zákazníci ji velmi vřele přijali. Aktuálně se Lidl Plus nachází na 1. místě v žebříčku bezplatných aplikací v App Store i Google Play. V programu je registrováno více než 17 milionů uživatelů ze 17 zemí, ve kterých je aplikace momentálně dostupná," řekla TN.cz mluvčí společnosti Iveta Barabášová.

 

Počet uživatelů pouze v Česku řetězec tají. Je ale téměř jisté, že je jich víc než než uživatelů eRoušky, která má pomáhat trasovat kontakty nakažených koronavirem. Tu si k 1. říjnu podle ministerstva zdravotnictví nainstalovalo 563 tisíc lidí. Lidl Plus je v žebříčcích App Storu i Google Play před eRouškou.

 

Navzdory velkému zájmu už Lidl čelí i kritice. Aplikace je podle některých zásahem do soukromí zákazníků, protože se domnívají, že má získávat jejich osobní data. To řetězec vylučuje. "Lidl splňuje všechny bezpečnostní normy ochrany dat a zavazuje se, že nezpřístupní žádná data neoprávněným třetím stranám," ubezpečila Barabášová.

 

 

Lidl je posledním z velkých řetězců, který věrnostní program zavedl. V únoru ho předběhl i sesterský Kaufland, jehož kartička se rovněž těší velkému zájmu. Slevami odměňují věrné zákazníky také Tesco (Clubcard), Penny Market (Moje PENNY), Albert (Můj Albert) nebo Billa (BILLA Bonus club).

TN.cz