Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

zkažený výlet

Rodiny si zaplatily dovolenou na Vysočině. Z hotelu je vyhodili

Špatná dovolená
Zdroj: Thinkstockphotos
Ilustrační foto

Takhle si svou jarní dovolenou skupina několik desítek lidí z Moravy asi nepředstavovala. Se zaplaceným pobytem přijeli k hotelu Fara Rančířov v Jihlavě, tam je ale čekalo dost nepříjemné překvapení. Personál je z hotelu vyhodil, odmítl vrátit peníze a dokonce jim měl i sprostě nadávat.

Měl to být příjemně strávený víkend v hotelu Fara Rančířov na Vysočině. Jenže když přijela skupina asi třiceti lidí s předplaceným ubytováním na místo, nestačili se divit. Personál velkou skupinu lidí, včetně několika rodin s dětmi, nekompromisně vyhodil a odmítl vrátit zaplacené peníze.

 

"Odmítli nás ubytovat. Měli jsme to předem zaplacené přes Slevomat, to ale bylo všem úplně jedno. Jeli jsme sem přes půl republiky,“ vypráví Jana, která na celou situaci upozornila. "Všechny nás vyhodili, dokonce na nás sprostě křičeli," popisuje neomluvitelné chování personálu.

 

Problémy hotelu tak spadly na hlavu zprostředkovatele - slevového portálu Slevomat. „Fara Rančířov nás informovala, že bude v tomto období měnit provozovatele, přičemž nám slíbili, že tento poslední březnový víkend proběhne dle nasmlouvaných prodejů,“ vysvětloval nečekanou situaci mluvčí portálu Slevomat Tomáš Holý.

 

 

Jenže nakonec bylo vše úplně jinak. "Personál se rozpadl a z hodiny na hodinu hotel opustil," vysvětloval nečekanou situaci Holý.

 

Přímo v hotelu nikdo nezvedal telefony a na dotazy redakce neodpovídal. Hovory buď padaly do hlasové schránky, nebo byla linka vypnutá úplně. O zákazníky se však postaral portál, přes který zájezd koupili.

 

"Všem hostům hledáme náhradní ubytování, případně nabízíme adekvátní kompenzace. O všechny hosty by mělo být v tuto chvíli postaráno," ubezpečuje zákazníky Holý. "Od dubna naše spolupráce s hotelem skončí," vyřešil situaci nekompromisně portál Slevomat.

mj TN.cz