spotřebitelé

Reklamace - Jiří Fröhlich
aktualizováno 17.02.
On-line chat

Jak vrátit zboží a kdy to jde bez udání důvodu. I na to odpovídal mluvčí ČOI

Nevhodný dárek, špatně padnoucí svetr nebo boty, které se po týdnu nošení rozlepí - asi každý někdy řešil reklamaci. A nezřídka při návštěvě obchodu narazil. ...

Nákup potravin - ilustrační foto
02.04.
Práva spotřebitelů

Budeme stále jíst horší věci než na západě? Dvojí kvalita nekončí

Europoslanci z výboru pro vnitřní trh a ochranu spotřebitele v úterý dopoledne schválili nová pravidla, která mají chránit ...

Pivo a chmel
aktualizováno 09.07.
nedostatečná sklizeň

Dražší pivo i chléb: Ceny pšenice letí nahoru, ječmene bude málo

Vypadá to, že za pečivo i pivo budeme platit zase víc. Může za to sucho a prudké změny počasí, které ničí obilí po celém ...

Obchodní sdělení

Denní a noční pečující rituál, se kterým nešlápnete vedle

Správná péče o pleť je ve skutečnosti mnohem snazší, než se zdá. Stačí pochopit pár základních principů