Zahraničí

Čechy na Rhodosu odmítli ubytovat v luxusním hotelu. Skončili na staveništi

Pořádný šok čekal skupinku Čechů, kteří v pondělí pod záštitou cestovní kanceláře Čedok odletěli na řecký Rhodos. Těšili se na ubytování v luxusním pětihvězdičkovém hotelu, jenže ten už pro ně neměl volná místa. Turisté tak skončili na druhé straně ostrova v hotelu připomínajícím staveniště. Stěžují si na špínu, dráty trčící ze země i polystyren v bazénu.

Skupinka zhruba 20 Čechů si představovala idylickou dovolenou u moře, po příletu na řecký Rhodos ale všechny cestovatele čekalo pořádné rozčarování. Na letišti jim oznámili, že pojedou do jiného hotelu, než si vybrali.

"Měli jsme být ubytováni v Costa Lindia. Po příletu jsme se dozvěděli, že nás odvezou jinam," popsala TN.cz paní Eva, která na dovolenou vyrazila s manželem a dvěma malými dětmi.

Náhradní ubytování turisté získali v pětihvězdičkovém Elissa Lifestyle Resortu. Oba hotely od sebe ale dělí vzdálenost zhruba 50 kilometrů, skončili tak na druhé straně ostrova, než zamýšleli. To však nebylo to nejhorší překvapení.

Související obsah

​Už při vstupu do areálu Elissa Lifestyle Resortu celou skupinku dle slov paní Evy vítalo "skladiště stavebního materiálu". "Ubytovat zde jsme se odmítli. Bylo nám to ale prd platné. Delegát arogantní a prý není šance jet jinam," popsala okamžik, kdy se její představy o pohodové rodinné dovolené úplně zhroutily.

"Všude je špína ze stavby, bazén plný polystyrenu a kusy betonu. Všude tu koukají ze země dráty a celkově jde o nedodělaný komplex," vyprávěla dál paní Eva. Na místě nenašla ani žádné vyžití pro děti. "Dovolenou, místo i hotel, vybíráme vždy s ohledem na kluky (5 a 7 let). Letos to bylo stejné, ale díky cestovní kanceláři je to na prd a vyhozené peníze. Podali jsme reklamaci, předána byla i společná," upozornila naštvaná maminka.

Původní hotel slíbil ubytování, neměl ale místa

Podle mluvčí cestovní kanceláře přijal původní hotel na Rhodosu více rezervací, než měl volných pokojů. "Jelikož měl přeplněné kapacity, některé naše klienty neubytoval, i přes to, že jsme měli pobyty pro ně oficiálně potvrzené a zaplacené. Na místě jsme okamžitě situaci řešili a ubytovali je v několika hotelech, se kterými spolupracujeme a které volná místa měly," sdělila TN.cz mluvčí Čedoku Kateřina Pavlíková.

CK se prý klientům prostřednictvím delegáta za vzniklé komplikace už omluvila. Na případné stížnosti je společnost připravena. "Reklamaci zájezdu mohou klienti, kterých se to dotklo, sepsat standardně přímo na místě nebo řešit po návratu domů přes naše reklamační oddělení," ubezpečila mluvčí.

Dodala, že vzhledem k rekordnímu zájmu o cestování jsou hotely v hlavní sezóně v populárních destinacích zaplněné a hledat alternativy v případě takové mimořádné situace není jednoduché. "Nicméně o všechny klienty bylo postaráno a většina je spokojená i v náhradním hotelu. S hotelem, který více rezervací přijal, jsme v intenzivním kontaktu, aby se situace již neopakovala," dodala.

TN.cz

Co byste neměli přehlédnout

TOP ČLÁNKY A VIDEA

Důležité Události

Píše se na Deník.cz

Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz