Zdroj: Audi
Ford C-Max je jeden z největších propadáků loňska. Prodeje klesly o 72,86 procenta, když přičteme i delší Ģrand C-Max, je propad trochu mírnější: o 48,58 %. Dohromady si je vloni pořídilo 343 lidí. Moc se nedařilo ani Fiestě (o 44 % méně prodaných vozů).
Zdroj: Automobilky
BMW X4. Ztráty na českém trhu si připsalo i BMW. Sportovně laděné SUV křížené v moderním stylu kupé zákazníky moc neoslovilo a prodeje padly o necelých 59 % proti roku 2017. Ztráty připisovaly i X1, X5 a X6.
Zdroj: Automobilky
Fiat 500X. Malé SUV vycházející z populární pětistovky vloni propadlo o zhruba 50 %, koupilo si ho 337 zákazníků. Automobilka představovala nové motory.
Zdroj: Automobilky
Ještě větší propad zaznamenal vloni příbuzný Fiatu 500X, Jeep Renegade. Ten v Česku zaujal 157 zákazníků, o skoro 57 % méně než rok před tím.
Zdroj: Automobilky
Designový hatchback ani větší Clubman v Česku moc nefungovaly. 342 nových registrací Mini znamená pád zhruba o polovinu proti roku 2017.
Zdroj: Automobilky
Nissan zvažoval, že malý Juke přestane vyrábět. Nakonec ale chystá novou verzi. A je to třeba, stárnoucí Juke vloni oslovil o 51 % zákazníků méně než rok před tím. Moc se nedařilo ani modelu Pulsar.
Zdroj: Automobilky
Renaultu padaly prodeje modelů Espace, osobní verze Kangoo i Talismanu. Zájem o Espace klesl o víc než 53 %, Kangoo doplatil na přísnější měření emisí a luxusní Talisman oslovil o 56 % zákazníků méně než rok před tím.
Zdroj: Automobilky
Seat Ibiza si vloni koupilo 1082 zákazníků, což je o 1213 (53 %) méně než v roce 2017. Klesla zájem i o dosluhující Toledo.
Zdroj: Automobilky
Reklama
Reklama