KURIÓZNÍ REKLAMACE

Velké porce a moc slunce! Češi na dovolené mají šílené stížnosti

Smutná žena u moře
Zdroj: Profimedia
Ilustrační foto
Jan Pánik
Jan Pánik
Publikováno 16. 9. 2019
Téma:

Dovolená vždycky nemusí dopadnout zrovna podle našich představ. Někdy nejsme spokojeni s kvalitou ubytování, jindy nám zase nevyhovuje jídlo. V takové situaci je možné zájezd reklamovat. Počet stížností však podle cestovních kanceláří klesá. Lidé si ale stále neváhají stěžovat na hodně kuriózní věci.

Sezóna dovolených je téměř u konce, ne vždy jsou ale turisté se svým zájezdem spokojeni. Podle Asociace českých cestovních kanceláří a agentur (AČCKA) ale celkový počet reklamací letos klesl. U největších prodejců zájezdů je to údajně až o 40 procent.

 

Češi však stále dokážou reklamovat téměř vše. "Neoprávněné reklamace typicky nejčastěji vyplývaly ze subjektivních očekávání a představ zákazníků o zájezdu a destinaci," vysvětluje mluvčí AČCKA Tereza Picková.

 

Tohle jsou nejkurióznější reklamace v letošním roce:

 

1. Klienti si stěžovali na bláto, které se jim dostalo do koleček kufru. "Naše kufry nyní nejsou použivatelné," napsali cestovní kanceláři.

 

2. Jinému klientovi zase vadilo slunce. "Spálil jsem si celý obličej a vršek těla, protože jsme stanovali na prudkém slunci," stěžoval si český turista.

 

3. "Na pláži nás ohrožovali krabi a v moři medúzy," reklamovali dovolenkáři.

 

 

4. Klientovi na jazykovém pobytu se zase nelíbil přístup hostitelské rodiny v Anglii. "Rodina si mě vzala jako svého domácího mazlíčka na koncert," napsal cestovní kanceláři.

 

5. Češi v zahraničí měli problémy také se záchodem. "Teprve při příjezdu nám delegátka sdělila, že použité toaletní papíry nesmíme splachovat do WC, ale vkládat do maličkých toaletních kbelíků z umělé hmoty umístěných na WC," reklamovali turisté.

 

6. Klientka na zájezdu do italského kempu s českou kuchyní reklamovala, že jídlo bylo každý den s masem a ona jako vegetariánka jej nemohla jíst.

 

 

7. Klient reklamoval, že se nemohl večer dostat do hotelu přes zamčenou branku. Po prošetření bylo zjištěno, že požil větší množství alkoholu a snažil se dostat do domu ležícího vedle hotelu, kde bydlela řecká rodina a naštěstí měla zamčeno.

 

8. Klientky měly připomínky vůči vydatné lodní kuchyni a velkým porcím, které jim v rámci aktivně trávené dovolené nabourávaly snahu o snížení váhy.

 

Podívejte se, jak můžete reklamovat zájezd:

TN.cz