Hostem úterního on-line rozhovoru na tn.cz byl od 20 do 21 hodin šéf Nejvyššího kontrolního úřadu František Dohnal.
Skupina šesti poslanců z kontrolního výboru přišla na ohlášenou kontrolu v úterý v 11 hodin dopoledne. Setkali se s Františkem Dohnalem, který jim ale s odvoláním na kontrolní řád odmítl kontrolu umožnit. Podle něj je totiž nezákonná.
"Prezident Dohnal vysvětlil, proč nepovolil šesti poslancům kontrolu v Nejvyšším kontrolním úřadu. "I poslanci dle zákona mohou kontrolovat, ale musí k tomu být stanovena jasná pravidla zákonem, což v tomto případě bylo poslanci kontrolního výboru ignorováno,“ napsal.
Dohnal tvrdí, že on je nepohodlný mnohým lidem, protože jim jde po krku. "Problém odvolání z funkce je jednoduchý. Porušil jste pravidla, musíte jít. Jenže pravidla porušena nebyla a ani jedno z obvinění tohoto typu z května letošního roku se neprokázalo. Důvod je jednoduchý : paradoxně jsem v médiích (a pouze tam) obviňován z rozhazování peněz, protože ve skutečnosti trvám na jejích nerozhazování nejen na NKÚ, ale také u státních institucí,“ uvedl.
Šéf NKÚ se hájí, že na jeho bydlení v luxusním bytě v Praze není nic špatného. “Bydlím v bytě se svou rodinou za tržní nájemné v širším centru Prahy a platím nájem ze svých soukromých peněz, ačkoli mám nárok na služební byt. Je na tom něco špatně?“ uzavřel Dohnal.
Poslanci z kontrolního výboru před vstupem do NKÚ schválili kontrolní řád, podle kterého budou postupovat. Podle Dohnala postupovali tak, že vzali kontrolní řád používaný úřadem při kontrolách státních institucí. Z něj ale vyjmuli část o právech kontrolovaného, například právo na odvolání a tak podobně. Podrobnosti ZDE.
Proč nemohla šestice poslanců provést kontrolu v NKÚ? Cítí šéf NKÚ tlaky na na vlastní osobu? Proč bydlel v luxusním apartmá? Ptejte se i vy.
Samotný šéf NKÚ Dohnal musí odpovídat na nepříjemné otázky kvůli nehospodárnému nakládání s penězi. V květnu se například objevila informace, že Dohnal bydlí v Praze v luxusním bytě, za který stát platí 70 tisíc měsíčně. Kromě toho měl k dispozici tři služební auta.
Prezident NKÚ Dohnal odpověděl po skončení on-linu na všechny vaše otázky. Tady si můžete odpovědi přečíst.
David (19:57)
1. Proč se chováte jako by Vám NKÚ patřila? Spíše mám dojem, že máte
černý svědomí a jak se říká "na každého jednou dojde" :) Děkuji za
odpověď!
NKÜ mi nepatří. Snažím se jen, aby plnil své zákonné úkoly nejlépe,
jak je možné. Někomu to vadí.
realista (19:58)
2. Zloději říkají, že pod svícnem je největší tma, tak proč jste ho
ještě zakázal rozsvítit? Máte co skrývat?
Nemám, podívejte se na www.nku.cz(http://www.nku.cz).
mazák (19:58)
3. Dobrý den, na co potřebujete 3 služební auta?
Nepotřebuji je a taky je nemám. Viz ostatní odpovědi.
mazák (20:00)
4. Dobrý den, z jakého důvodu si myslíte, že bysme Vám měli platit
byt za 70000 měsíčně?
Neplatíte mi byt, platím si ho sám. Za pražské ceny nemohu.
mazák (20:01)
5. Necítíte se trapně, že svým chováním ničíte dobrou pověst úřadu,
kterou pracně vybudoval Váš předchůdce pan Voleník?
Dobrou pověst úřadu by zničilo, kdybych vycházel vstříc přáním
politiků. Nedělám to.
jiřina (20:01)
6. podezření ze neužívání své funkce,byste vyvrátil,pokud byste
zažádal o kontrolu poslanecké sněmovny jako první,nemyslíte?
zatloukáte jak malý kluk,co se divím jsme v čechách
Kdyby šlo o skutečnou kontrolu, nemám problém. Vy věříte politikům?
Stanislav (20:02)
7. Pane inženýre Dohnale, můžete nám říct, co by si asi o současné
situaci v NKÚ pomyslel Váš předchůdce JUDr. Voleník.
To by byla jenom spekulace. Ale myslím, že vím, co by mi řekl. Viděl
jsem jeho poznámky a záměry.
Jan (20:02)
8. Dobrý večer! Denně chodím okolo již přes jeden rok prázdné budovy
v Jankovcově ulici, ve které dříve NKÚ sídlil. Proč je tato budova
již přes rok zcela nevyužívaná?
Není naše, užívá (neužívá ji) jedno z ministerstev.
Kughta Miroslav (20:03)
9. Pane Dohnat není Vám vůdči normálním lidí nemorální žít si
nadpoměry a jěště lhát před národem,nebo jsi myslíte že jsme národ
ovcí.-
Ano, z otázek, na které odpovídám, se musím obávat, že jsme národem
ovcí.
jirka (20:03)
10. proč jste nedsol svolení na kontrolu
Už jsem odpovídal.
Bobek (20:04)
11. To aby lide nevedeli kolik DOHNAL a spol ukradli....
Ale to snad ne. Zatím ani poslanci, kteří mne skutečně nemají v
lásce, neříkají, že bych něco ukradl.
Modrák Pavel (20:05)
12. Je to do očí bijící co jste prováděl za svinstva,měl byste
okamžitě odejít.Kdy se k tomu chystáte?
Jakmile budu vědět, že můj nástupce bude k politikům stejně tvrdý
jako já.
pavel (20:07)
13. To znamená že media lžou ?
Ano, některá lžou a ostatní to od nich přebírají bez ověřování.Viz www.nku.cz(http://www.nku.cz).
Jan Illek (20:07)
14. Pane Dohnale, jako daňového poplatníka mne velmi zajímá od čeho
máte na pracovním stole 6 dálkových ovladačů? Co jste si nechal
pořídit z našich daní? Vy máte v pracovní době čas sledovat
televizi, případně DVD, ...?
Během pracovního dne běží TV s přenosem z poslanecké sněmovny, pokud
zasedá. Ovladače jsem nepočítal, ale používám jen tři. TV, rekordér a
audio, bez kterého neslyším zvuk. Záznam je pro dobu vysílání,
kterou monitoruje náš úřad. Čas na sledování moc nemám, spíše jde o
podprahovou informaci. Vybavení kanceláře je majetkem vlastníka
budovy, nikoli státu.
Pítrs (20:07)
15. Je vidět, že nemáte čisté svědomí. Kdyby jste ho měl, tak kolem
toho nebudete dělat takové divadlo.
Viz předcházející odpovědi.
Forsyth (20:08)
16. Pane Dohnale, kde berete tu nebetyčnou aroganci se tvářit, že
vše je v pohodě. Daňoví polatníci Vám platili rajský život a Vám to
připadá v pohodě. Chtěl bych s Vámi být o samotě.
Jsem šťastně ženat a nehodlám na tom nic měnit. To k té samotě.
Rajský život si představuji jinak, ale to vnímáme každý odlišně.
praktik (20:08)
17. Jak měli poslanci konkrétně postupovat, aby mohla kontrola
probíhat?
Jednoduše, podle zákonů této země.
jirka (20:08)
18. to sice ano ale mate pravdu ja byt u koryta jako vy taky ten
stát okradu jak to jde ale proč jste to té kontrole nedovilil asi
protože něco skrývate,,,,,,..---
Nešlo o kontrolu, ale o zbytnělé ego některých poslanců. viz www.nku.cz.
Jiří Novotný (20:08)
19. Vy nejste ani kozel ani zahradník..Vy jste beránek s lilií ..
studánka čistá, neposkvrněná...hnusní novináři..FUUUUJ lumpové
zvyšují si čtivost svých bulvárních plátků nebo sledovanost
neobjektivních zpráv...do uranových dolů s nimi !!!!!!
Po uranových dolech nevolám, a nepřipadám si ani jako člověk bez
bázně a hany. Snažím se jen poctivě dělat svoji práci. Očekávám
přitom, že budou dodržovány zákony této země.
jirka (20:08)
20. Takž NKU je v podstatě neprůstřelný úřad?
Je to tak i není. Snad víc napoví předcházející odpovědi.
Michálek (20:09)
21. Které z vytýkaných hříchů jste zdědil po Vašem předchůdci?
Pokud vezmu pouze vytýkané hříchy, nájem prostor v Karlíně, výstavbu
nové budovy a služební byt, který jsem v dobré víře přijmul po nástupu na úřad před čtyřmi lety..
Vím ale o dalších drobnějších problémech, které mi vytýkány nebyly.
Míla (20:09)
22. Myslím, že kdo je čistý, nemá co skrývat ani čeho se obávat. Vy
si to nemyslíte?
Souhlasím.
David (20:09)
23. Když se tady odvoláváte na noviny tak nám řekněte jaký máte
např. plat. Já jsem lékař a mám se službami 25000 měsíčně. Kolik Vy?
Děkuji za odpověĎ!
Plat si nestanovuji, je dán zákonem. Jeho výši nijak nemohu
ovlivnit, ani jsem se o to nepokoušel. V této chvíli činí zhruba 140
tis. Kč a je zhruba na úrovni místopředsedy poslanecké sněmovny
tohoto státu.
Milo (20:09)
24. Jste členem ODS?
Ne, nejsem členem žádné politické strany.
Jan (20:10)
25. Dobrý večer! Každý den chodím okolo již přes jeden rok zcela
prázdné budovy, ve které dříve sídlil NKÚ. Proč tato budova není
přes jeden rok využívaná?
Viz ostatní odpovědi.
Kamil (20:10)
26. Kdyby bylo na vasem urade vsechno v poradku tak se nebudete
branit kontrolam.Poctivy clovek se nema ceho bat coz ve vasem
pripade neplati.
Kontrole se nebráním. V tomto případě ovšem nešlo o kontrolu.
Daňový polplatník. (20:10)
27. D.den,chci se zeptat,nemyslíte že dnes v době největší
hospodářské krize kdy vláda bere peníze na své mrhání "ber kde ber"
Tj.dětem,matkám ,důchodcům a zvyšuje daně by jste měl zejména Vy a
Váš úřad dohlížet na účelné hospodaření s financemi nás všech,kteří
si Vás z daní platí a ne všem těm "Korytářúm" jít příkladem?Všichni
víme že pod svícnem je největší tma....Lituji,že u nás nejde zavést
zákon Šaria-sekat ruce zlodějům...Ale je pravda,co v republice kde
by půlka lidí měla jednu ruku.....
Proč si myslíte, že NKÚ nedohlíží na účelné hospodaření se státními
financemi?
Jiří Novotný (20:10)
28. Proč máte k dispozici jen tři auta? Není to málo? A proč jen
Audi?
Nemám k dispozici tři auta. Mám k dispozici služební auto Peugeot.
Auta značky Audi nevlastním ani já, ani Nejvyšší kontrolní úřad.
Vlada. (20:10)
29. Vážený pane.Znáte přísloví příležitost dělá zloděje.Žil jste si
nadstandartně a to z našich daní.Normální zlodějna nemyslíte! Děkuji
za odpověd.
Zlodějna je podle mne činnost, kdy ukradnete něco někomu jinému. Je
trestná. Nejsem ani zloděj, ani neužívám nic v rozporu se zákonem,
co by patřilo jinému.
josef kollmann (20:10)
30. pokavad budu mít čisté svědomí, nebudu se bát kontroly !!!
Kontroly se nebojím, NKÚ je normálně kontrolován podle platných
zákonů. Odmítám ale polosoukromé iniciativy poslanců v rozporu se
zákonem, byť by je sami nazvali kontrolou.
Tomáš Břenek (20:10)
31. Jak dlouho se ještě budete držet koryta? Dříve se takoví
paraziti věšeli.Hanba takovým příživníkům!
Hanba těm, kteří nejprve věší a pak teprve zkoumají skutečné
provinění.
Bobek (20:10)
32. Co jste delal pred rokem1989.
Založil jsem a následně řídil skupinu vývojových pracovníků ve
zdravotnictví.
Modrák Pavel (20:10)
33. No to jsem zvědav co se ještě na vás najde a určitě toho bude
víc když se bojíte kontroly.Proč je tam nechcete???A nevymlouvejte
se
Nevymlouvám se. Nenašlo se dosud nic, jen opakovaně čelím nesmyslným
útokům několika poslanců a novinářů.
Viz www.nku.cz(http://www.nku.cz).
Dušek Praha (20:11)
34. Pane Dohnale, proč bazírujete na nepodstatné věci a bráníte
kontrole? Máte přece možnost očistit očistit svou osobu a úřad
přece. Pokud tedy máte zájem a vše je zlá pomluva.
Nešlo o kontrolu, viz předchozí odpovědi.1
Jiří Novotný (20:11)
35. Vážený pane Dohnale, NKÚ je VAŠE firma????? To nemyslíte vážně
že?
Ne, není. To nemyslíte vážně, že?
Míla (20:12)
36. Proč jste mi neodpověděl?
Nestíhám odpovědět. Takže viz výše.
Lucie (20:12)
37. Pane Dohnale, v některých zemích je zvykem, že když se u
některého z vysokých státních úředníků nebo předtsavitelů státu
objeví skandál, odstoupí ze své funkce a to minimálně do doby svého
očištění. Proč to neuděláte?
Protože skandál je vyvolán na základě objevení nějakých skutečností.
V tomto případě jde pouze o virtuální realitu. Tedy něco jenom
vymyšleného. Vzhledem k situaci v ČR nemám šanci po odstoupení se
obhájit.
jirka (20:12)
38. A jaká jsou ty "zákoná pravidla"?
Viz předcházející odpovědi..
Arazim1 (20:12)
39. Pane Dohnale nechcete se domluvit s darebákem Nečasem a s celou
ODS a táhnout k čertu?!!!
Celá záležitost nemá s panem Nečasem ani s ODS nic společného. Jde o
obecné principy. Mimochodem si nemyslím, že by pan Nečas byl mým
příznivcem. Naše kritika jeho řízeného ministerstva byla velmi
ostrá.
Jindřich (20:12)
40. Nemyslíte si, že se chováte jak bafuňář severokorejského typu?
Nezdá se Vám úhrada za bydlení Vašeho veličenstva ve výši tří
průměrných měsíčních platů, na které nedosáhnou dvě třetiny
pracujících občanů poněkud úchylné?
Své bydlení si platím sám. Úchylně si bydlete jak chcete.
jirka (20:12)
41. prostě ste zloděj
Jasně, na co důkazy? Po přečtení novin je to jasné.
katka (20:13)
42. jak je ti kluku
Viz vpředcházející odpovědi.
mazák (20:13)
43. Dobrý den, na co potřebujete 3 služební auta?
Nepotřebuji je a ani je nemám.
jeník (20:13)
44. A jak se zařizujete na tomto webu tn.cz tyto online rozhovory!!!
Vezmete všechny svoje úspory na Vánoce a dáte je některému
redaktorovi, abyste mohl odpovídat na stovky dotazů psychopatů,
kteří jsou přesvědčeni, že všechno na televizní obrazovce a na
novinových stránkách je skutečnost. Platonova jeskyně.
Míla (20:13)
45. Opakuji, kdo je čistý, žádné kontroly se bát nemusí, vy jste
jiného názoru?
Ne, souhlasím. Musí jít ale snad o kontrolu podle zákona.
josef kollmann (20:13)
46. koukám,že můj text se tu ani neobjeví
To není můj problém.
jarda (20:14)
47. Proč ještě takovej šmejd zlodějskej sedí na svý židli, využíváte
právního státu
Takže zloděj jsem, když to napíší nebo zveřejní sdělovací
prostředky? Nějaký soud je zbytečný? Myslíte opravdu právní stát?
Modrák Pavel (20:14)
48. I když jste třeba neudělal nic nezákonného,nemyslíte že jste to
přeháněl?Ale koryto je koryto že?Hlavně že to sype.Vidíte názory na
vás,tak kdy pomažete?
Třeba je to naivní. Nedám na názory vytvořené sdělovacími
prostředky.
mazák (20:14)
49. Dobrý den, proč máte pocit, že Vám máme platit byt za 70000
měsíčně?
Nemám ten pocit.
Jirka Smrž (20:14)
50. No kroutíte se s odpovědmi kouzelně. Kdyby jste neměl co
skrývat, tak vám jakákoliv kontrola nevadí. Poslanci jsou našimi
zástupci, mají právo od voličů Vás kontrolovat. My Vás zase velmi
dobře platíme. Už zhasíná Vaše hvězda,blížíte se k odchodu ,ale
směrem skutečně dolů.
Jakákoliv kontrola? I to, že vám domů přijde člověk, který podle
zákona tam nemá co dělat? Stačí jeho prohlášení, že je kontrola?
Vždyť nemáte co skrývat, takže ho všude pustíte? Aniž byste věděl,
co chce, jak to použije, kde se jeho prohlášení objeví, jestli máte
šanci se bránit? Myslíte to vážně? Fakt byste to udělal?
Karel Konečný (20:14)
51. Vážený pane Dohnale, souhlasíte stím, aby vaše osoba využívala
státní byt a měla k dispozici 3 automobily. Doufám, že v době krize
Vám to kontrolní úřad sněmovny spočítá.
Nevyužíval jsem a nevyužívám státní byt. Neměl jsem a nemám k
dispozici tři automobily. Žádný kontrolní úřad sněmovny neexistoval
a neexistuje.
Petr (20:14)
52. asi muzete zozhazovat co?? zajimalo by mne jaky mate plat??
Podle zákona stejně jako vy.
Jiří Novotný (20:14)
53. Nelze Vám upřít snahu o vtipné odpovědi... :)
Děkuji.
boiva (20:15)
54. Pane Dohnale, máte pořád stejné způsoby. Jako hejtman kraje
Vysočina jste v prvopočátku vyhodil kontrolory NKÚ když zahajovali
kontrolu staveb VÚSC, a i tehdy jste vystupoval s právním názorem
(bohužel i tehdy pouze svým a ojedinělým), že NKÚ nemá právo
kontrolovat prostředky státu, za které byly stavby a rekonstrukce
sídel VÚSC placeny. I nyní se tváříte jako znalec práva. Zkuste se
raději poradit s právníky než vyslovíte další nehoráznost
Zkuste se podívat na své nehoráznosti hned. Žádné kontroly NKÚ jsem
nikdy nevyhodil. Stavby VÚSC vůbec nezajišťovaly kraje, ale tehdy
existující okresní úřady. I tehdy jsem ve vyjádřeních pro média hodnotil
práci NKÚ velmi pochvalně.
Jiří (20:15)
55. Nebojíte se že poslanci budou reagovat zákonnou cestou ??
Ale proboha, nic jiného nechci. Aby bylo postupováno zákonnou
cestou.
Petr (20:16)
56. bojite se odpúovedet???
A na co?
Modrák Pavel (20:16)
57. Proč tak přepychová auta?Aha však to bylo za naše peníze že?
O jakých přepychových autech mluvíte? O těch, co jsem jako vozový
park NKÚ zdědil po svých předchůdcích nebo na základě jejich
rozhodnutí? Asi nejpřepychovější auto úřadu je BMW staré čtyři roky,
které bylo pořízeno na základě rozhodnutí Kolegia úřadu před mým
nástupem do funkce. Druhé auto BMW je staré devět let. Jako služební
auto používám auto Peugeot staré čtyři roky. Na rozhodování o
nákupech aut se nepodílím, řídíme se pravidly vypracovanými v době
pana dr. Voleníka. Vzhledem k nutným úsporám ani vlastně těmi ne,
životnost automobilů je značně překračována.
Nepovažuji to za přepych.
Míla (20:16)
58. Vaše mlčení mě přesvědčilo kam patříte. Doufám, že tam skončíte.
Snažím se komunikovat. Jestli to považujete za mlčení......
KAREL ŽENATA (20:17)
59. Proč nikdo nekontroluje obecní úřady
Viz jiné odpovědi. Důvodem je Ústava ČR.
Jiří Novotný (20:17)
60. Lumpové novinářský...Vy s dvěma rukama užíváte jen jedno auto a
oni mizerové si vymyslí ještě dvě další...to je nečestné a
nesportovní....
Zkuste www.nku.cz(http://www.nku.cz). Třeba vám to pomůže.
Karel Konečný (20:17)
61. Pane Dohnale, ve skutečně demokratickém systému by vaše osoba
byla již mimo hru, Proč se držíte křesla jako klíště?
Ve skutečně demokratickém systému by takováto situace nemohla nastat.
Mohu tady jen stát a sledovat plivance, jak po mně stékají. Ve
skutečně demokratickém systému bych se totiž mohl účinně bránit.
Například žalobami za pomluvy. To je mi znemožněno.
mazák (20:17)
62. Dobrý den, přijde Vám v pořádku nakupovat drahé obrazy na chodbu
NKÚ v době, kdy peníze všude chybí?
Nákup obrazů, které podle mne nebyly drahé, jsem navrhnul v době
před krizí. Nákup byl schválen kolegiem úřadu a následně kontrolním
výborem sněmovny. Je to zákonný postup. Pokud by kterýkoli
schvalovací orgán řekl, tohle ne, nebyl by nákup uskutečněn. Musím
ale také říci, že nešlo o chodby NKÚ, šlo pouze o prostory, kam
chodí oficiální i zahraniční návštěvy. Náklady na zmíněné obrazy
činily zlomek procenta výdajů a byly ojedinělé. Jiným slovy nešlo a
nejde o pravidelné nákupy. NKÚ se stěhoval do nových prostor a ty
měly být doplněny uměleckým díly. Postupováno bylo podle zákona.
Roman (20:18)
63. Já doufám, že Vaše chování pomůže vymazat KDÚ-ČSL z politiky.
Mohu Vám pak nabídnout práci.
Moje chování nesouvisí s žádnou politickou stranou. Proto pro mne
není podstané, zda některá strana zůstane v politice nebo z ní bude
vymazána. Podstatné však, zdá se, je, jak členové té či oné strany
hospodaří se státními prostředky.
Nevidím zásadní a podstatný rozdíl mezi jednotlivými stranami.
Rozdíl vidím mezi konkrétními lidmi.
Děkuji za nabídku práce. Fakt potřebujete auditora nebo si jen
chcete něco dokazovat?
Jan Illek (20:18)
64. Pane Dohnale, jako daňového poplatníka mne velmi zajímá od čeho
máte na pracovním stole 6 dálkových ovladačů? Co jste si nechal
pořídit z našich daní? Vy máte v pracovní době čas sledovat
televizi, případně DVD, ...?
viz další odpovědi.
Tomáš Břenek (20:18)
65. Čím byste se živil,kdyby vám nebylo umožněno parazitovat na
státu?
Někdy si vyčítám čas, který jsem věnoval práci pro stát. Kdybych
zůstal u své původní profese, vydělával bych mnohem víc. Je to tedy
naivita, že chcete udělat něco pro společnost na úkor vlastního
prospěchu? Asi ano. To je ale smutná zpráva. Na státu bych
parazitoval, až budu žít ze sociálních dávek. Děkuji, nechci.
student institutu (20:18)
66. Franto, ty jsi se za tu dobu (od Přestavlk) pěkně změnil.
Obdivuji tvou odvahu, alestařenka říkali: žádný strom neroste do
nebe ...
Jasně, co na to říct? Třeba, že bys to zkusil do očí?
petrov (20:19)
67. co vaše luxusní apartmá.
Bezva, bydlíme na Prahu jakžtakž. Kdybych zůstal v Jihlavě, tak
bychom na tom byli jako rodina o moc líp. A co vy?
Míla (20:19)
68. Uvědomujete si alespoň, že odmítáním kontroly a hledáním kliček
jen zvyšujete podezření, že tam není všechno v pořádku?
Neodmítám kontrolu, viz předcházející odpovědi.
FERKO (20:19)
69. Nezklamal jste myslím nikoho z nás...Jste správný tipycký český
politik se správnou hroší kůží!!Pokud v západní demokracii padne na
politika jen stín podezření sám složí mandát,u nás by musel přijít a
poprosit sám PánBůh nemyslíte?Děkuju za odpověď i když ji znám
dopředu.
No tak když ji znáte, tak proč se unavovat nějakým vysvětlováním,
že?
Jiří (20:20)
70. Nemyslíte si, že je trapná výmluva, že nemůžete poskytnout
dokumenty neboť by se Vám mohly ztratit? Sice jste uvedl v jedné z
odpovědí, že jste nebyl v KSČ, chováte se však jako bolševik, máte
to v srdci. Téměř jako Urválek.
Teď jsem se pobavil. Co víte o Urválkovi? Nikde jsem neřekl že
nemohu atd.
Petr M (20:20)
71. jste jen dalsi namachrovany frajer asi muzete rozhazovat??
zajimal by mne vaš plat
Viz předcházející odpovědi.
jirka (20:20)
72. Není jednou ze zákonem stanovených procedur nahlášení kontroly
pět dní dopředu?
Ne, není. Jednotlivé kontroly mají zákonem stanoveny odlišné lhůty.
Ale dotaz byl dobrý. Zákonem stanovená procedura. Žádná není a
poslanci si stanovili svoji vlastní (usnesením 10 poslanců) mimo
zákon.
novák (20:21)
73. Pane Dohnale zpochybňujete, že hospodaříte s majetkem státu.
Zpochybňujete snad, že NKÚ podléhá parlamentní kontrole? Máte snad
dojem, že jste soukromoprávní osobou? Zdá se Vám snad
nepochopitelné, že vlastník - stát prostřednictvím svých kontrolních
institutů se rozhodl provést kontrolu na části svého majetku
prostřednictví auditorské společnosti? Jakým právem ztotožňujete
režim státní kontroly s režimem kontroly vlastníka.
Ne. Ne. Ne. Neodpovídá to zákonu. Snad jsem odpověděl na všechny
položené dotazy.
mazák (20:21)
74. V rozporu s jakým zákonem byla kontrola, již jste odmítl?
Nebyla v souladu s žádným zákonem této země. Podrobnosti na www.nku.
cz(http://www.nku.cz) .
Modrák Pavel (20:21)
75. Děláte z nás hlupáky?Sbalte si věci a běžte domů.Já být na vašem
místě tak z ostudy nevylezu až do smrti.Tak dlouho se chodí se
džbánem pro vodu až se Dohnal uhnal.
NedělámProboha ne. Určitě jste vy sám nesmírně inteligentní včetně těch
(vás), o kterých mluvíte.
Jiří Novotný (20:22)
76. Asi si dokáži představit, ajk se teď nad dotazy "ukřivděných"
upřímně smějete...jste na rozdíl od nich přeci "za vodou" , proč si
tedy nezpříjemnit večer vtipnými dotazy závistivců že? Vlastně Vám i
fandím, na Vašem postu by asi málokdo jednal jinak, tak proč ne, že?
Fakt si myslíte, že je co závidět?
David (20:22)
77. Když se tady odvoláváte na noviny tak nám řekněte jaký máte
např. plat. Já jsem lékař a mám se službami 25000 měsíčně. Kolik Vy?
Děkuji za odpověĎ!
Viz jiné odpovědi.
Míra (20:22)
78. Kdo Vám dal právo zacházet s penězi daňových poplatníků, jako
jste to dělal Vy? Jste parazit, který by se měl hanbou propadnout a
chodit domů kanály. Ocenil bych, kdybyste býval odstoupil, ale to od
Vás nelze očekávat, že ano.
Bez odpovědi.
KOKOŽKA (20:22)
79. ČAU ZMRDE UŽ MÁŠ NAHRABÁNO TY ZKURVENEJ
ČURÁKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Milý názor. Bez odpovědi.
MIRA (20:22)
80. Za ty peníze co ma te vy myslím že by se tam držel každej silnou
postavu na to mate.Já bych nebyl vyjímkou síly ale jednou dojdou a
příde nígdo jinyý co bude třeba horší neš vy jestli to ofšem pravda
co o vás píšou
Taky milý dotaz. Zkuste někdy podívat se na pravopis.
piky (20:24)
81. tady v tom státě je sámá zlodějna a že to je na takovýhlech
postech a ve vládě to je ostuda státu!!!!!
Jasný a silný názor.
Tomáš Břenek (20:24)
82. Oháníte se tady právem,přitom každému kdo se podívá do
sdělovacích prostředků je jasné,že přirovnání kozel zahradníkem k
Vám sedí jak ulité.Lidi jako vy by měli být rádi,že ještě jsou na
svobodě!!
Gratuluji. Abyste si utvořil názor, je třeba podívat se do
sdělovacích prostředků.
Jarmila (20:24)
83. Není Vám stydno před těmi, kteří musí v Praze platit z garsonky
11 tisíc Kč nájem a Vy si s Vaším platem necháte proplácet
nadrozměrný byt za 72 tisíc.
Nevím, co je nadrozměrný byt. Žiji se svou pětičlenou rodinou (49+
47+22+19+6) ve čtyřpokojovém bytě, který si platím sám. Mám nárok na
služební byt, který po diskuzích, co je přiměřené pro pětičlenou
rodinu, ignoruji. Nenechávám a nenechával jsem si nic proplácet.
poplatník (20:25)
84. Pane Dohnale už uplynul datum spotřeby sušenek a belgických
čokolád s logem NKÚ, které jste zakoupil za peníze daňových
poplatníků a k jejichž požívání jsou vaši zaměstnanci nyní nuceni na
poradách?
To fakt někdo někde napsal? To byste mne pobavil. Díky za vtip.
milan (20:25)
85. peji Vám uspěšný boj proti poslancům kteří neznají zákony!a
využívají své poslanecké imunity.Pročpak nezačnou šetřit u sebe kde
mimo svého poslan.platu mají dále náhrady že jsou v nějakém poslan.
klubu či výboru,dále stravné,za kancelář(někdo i dvě),jízdné
(používají zadarmo MHD,dále ČD,a služebního řidiče)min.14000kč
poradenská činnost :),,sedí v dozorčích radách.Pochybné či trestné
falešné doktoráty,navrhují tzv.(náhubkové zákony)neměly byste začít
kontrolovat takové plýtvání státnímí penězi???a myslím si že to
nejsou miliony ale spíše miliardy?pak se nedivím že stát jde od
devíti k pěti!!!!
Bohužel bych vám toho mohl říci ještě více. Obvinili by mne, že
vystupuji politicky.
augusta zdenek (20:25)
86. Je mi z vás zle lidi nemají práci počítají každou korunu a vy se
dusíte luxusem
To je snad bez odpovědi.
petrov (20:25)
87. jak podporujete z vašeho kralovskeho platu socialně potřebnné,
darujete něco na charitu a pod.
Nemám královský plat, a už vůbec ne k potřebným výdajům, ačkoli to tak může vypadat.
Přesto každý rok na charitu a další podpory věnuji zhruba padesát tisíc
korun.
marta nevilova (20:25)
88. dalte tyto veci schvalne rozhazujete ??
A co myslíte?
mazák (20:26)
89. Takže není pravda, že máte více než jedno služební auto? Ani to,
že Váš byt má více jak 160m2?
Mám pouze jedno služební auto k osobní dispozici bez řidiče. Můj byt
má více než 160m2 a užívám ho s celou svou rodinou. Nájem a všechny
související výdaje platím ze svých prostředků., ačkoliv mám právo na
přiměřený služební byt.
Bývalý ČSAĎÁK Honza (20:26)
90. Hlavně klídek, sejdeme se u ŠVEJKA? Těšíme se a fandíme všichni
4 od aut!!!
Hele Honzo, vy všichni víte, jak to je. Díky za podporu. Tak u
Švejka kdy?
Jiří Novotný (20:26)
91. Fakt nemáte chybu
Díky, vy taky ne.
JOSEF (20:26)
92. Je to výsměch všem lidem kteří to myslí s republikou dobře.
Nemáte tam vůbec co dělat. Ale bohužel , tady mají zelenou lidé jako
jste vy .
Tohle je věc, která mne znovu a znovu fascinuje. Na základě
informace z médií mám jasno, kdo to s republikou myslí dobře a kdo
ne.
KAREL ŽENATA (20:26)
93. Cítíte tlak na svou osobu,když se vás někdo na něco zeptá a není
to zrovna drb?
To je těžká odpověď. Dlouho se mne nikdo nezeptal na něco, co by
nebylo drb.
Jiří (20:27)
94. Milujete Džugašviliho a Kim Ir Sena? Bože jak jste jim podobný.
Víte, o čem mluvíte?
mazák (20:27)
95. Stále se oháníte tím, že vše jsou jen lži. Proč tedy nepodáte
trestní oznámení pro pomluvu? Nebylo by těžké dokázat pak opak, nebo
bylo?
Bylo by to velmi jednoduché. Také trestní oznámení podáno bylo.
Problém je jen v drobnosti. Trestní oznámení bylo odloženo bez toho,
že by bylo vůbec prověřováno policií. Státní zástupkyně usoudila, že
(volně parafrázuji) četbou sdělovacích prostředků usoudila, že
informace v médiích vznikla z kontrolní činnosti poslanců (ačkoli
jeden z poslanců v médiích uvedl, že se jedná o tvrzení , která
nelze prokázat). Stížnost na tento postup byla odložena, protože
(volně parafrázuji) nestačí konstatovat, že tvrzení je lživé. Musí
být jednoznačně zřejmé, že autor tvrzení mohl vědět, že by to mohlo
někoho poškodit. A protože poslancům není možné dopředu prokázat, že
by věděli, že by jejich lži mohly někoho poškodit, celá záležitost
se definitivně odkládá. Není zároveň další opravný prostředek.
Mirek (20:27)
96. Čeho se bojíte že tak lpíte na zákonech,když ste čistej.Vypadáto
opravdu trapně.
Takže vy se nebojíte ničeho a tedy nelpíte na zákonech?
David Stejskal (20:27)
97. Pane Dohnal, mnoho lidí žije bídou! Vy se chováte jako bůh a
berete výhody od státu co můžete. Otázka? Máte odvahu se podívat
chudým a obyčejným lidem do očí?
O jakých výhodách mluvíte? Podívejte se na celou tuto debatu.
Pavel (20:28)
98. Nepřipadáte si tak trochu jako parazit? Máte snad tak nízký
plat, že si z něho nemůžete platit své bydlení?
Na rozdíl od jiných představitelů státu si ho platím. Ačkoli ze
zákona mám právo na služební byt.
poplatník (20:28)
99. Pane Dohnale, přidělil byste příště více služebních aut než dvě,
tak jak nyní na NKÚ činíte, k účasti na povinných setkáních v
pracovní době na bowlingu a kulečníku. Někteří zaměstnanci NKÚ se do
aut nevejdou a tak musí tuto povinně nařízenou pracovní cestu činit
prostředky hromadné dopravy a pak na bowlingu nemají pevnou ruku.
To bylo hodně vtipné. Na bowling nechodím, nepřiděluji ani služební
auta k podobným účelům. Už vůbec si nedokážu představit, že by to
bylo v pracovní době. Jestliže mluvíte o nařízené pracovní cestě na
bowling, obávám se, že jste paranoik.
Pítrs (20:29)
100. Máte své ryto, co. Ani se vám nedivým, že se ho nechcete vzdát.
Kdo by vám toto nabídnul.
Snad bez odpovědi.
marta nevilova (20:29)
101. muzete aspon odpovedet nebo na to nemate odvehu??? utracite za
statni penize co?? to
Na co mám odpovědět?
marta nevilova (20:30)
102. -jste srab
Děkuji za názor, teď je mi to jasné.
Jana (20:30)
103. Vážený pane Dohnale, uvědomuji si, že je nutné sledovat
aktuální politické situace z více zdrojů. Nicméně, málokdy se dle
mého názoru stane, že by se více druhů médií (ať už internet, noviny
nebo televize) v interpretaci jistého problému tolik shodovali.
Chtěla bych se zeptat, co přesně poslanci porušili? Neznám přesný
zákon a proto nevím, co přesně musí být před začátkem kontroly
stanoveno. Děkuji za odpověď a přeji pěkný večer.
Děkuji za otázku. Konečně něco věcného. Podívejte se na odpovědi, už
jsem se toho dotknul. K první části zkusím navést vaši pozornost na
fakt, že média obvykle nekontrolují sebe sama. Jinými slovy, stačí
aby jeden uvedl informaci, další pak jenom přebírají a opakují( :
jak uvedl server, jakl uvedl deník...). Podle našich zkušeností,
není to málokdy, ale bohužel téměř vždy.
A hezký večer i vám.
Arazim1 (20:30)
104. Kolik ještě potřebujete nahrabat aby jste šel od válu i tou
Vaší ODS?
S ODS ani s dalšími stranami nemám nic společného. Fakt si myslíte,
že k práci si potřebujete tzv. nahrabat? Nezkoušel jste někdy
pracovat z jiných důvodů?
mebra (20:31)
105. dobry den je to pravda co se o vas řika??
A co se říká? To, co čtete v některých novinách?
Mirek (20:31)
106. Díval jsem se na zprávy a některý z učitelů požadoval
defenestraci. Myslím si že by byla opravdu potřeba protože jinak
poslance od koryt nedostaneme.
Bez komentáře.
Jaroslav (20:31)
107. V této zemi je právo jen pro bohaté,myslíte si že existuje
nějaký orgán,který by měl právo vaše podezření prošetřit a nepravdy
vyvrátit?
Nemyslím si, že právo je jen pro bohaté. K druhé otázce: ano, ale
musel by tento orgán nebo obecně občané tohoto státu chtít.
kontrolor (20:32)
108. Pane Dohnale, proč jste se vyhnul zadání veřejné zakázky na
sítě IT a namísto toho jste se s pronajímatelem dohodl, že ten
provede pro NKÚ rozvod sítí a částku, kterou za ně zaplatí zahrně do
nájmu? Je to obcházení zákona o veřejných zakázkách či ne? a pokud
ne, tak kdy změníte v tomto smyslu závěry týkající se jiných osob
např. MS v Liberci.
Přiznám se, že jsem vaši otázku nepochopil. Mluvíte o veřejné
zakázce, ale zároveň zmiňujete pronajímatele (zřejmě soukromého), na
kterého se zákon o veřejných zakázkách nevztahuje. Zkuste mi dotaz
poslat detailněji na emailovou adresu.
Jindřich (20:32)
109. Vážený a milý, kdybyste byl čistý a vše bylo jen výmyslem médií
asi by se neustavovala parlamentní komise. A když již byla
vytvořena, tak bych ji dal vše a vyšel jí vstříc , abych byl
očištěn. Jenže Vaše bolševická arogance ukazuje, že média mají
pravdu.
Takovéhle závěry bych si z ustavení vyšetřovací komise nekladl.
Mimochodem, žádná vyšetřovací komise ustavena ani nebyla. Nevyjdu
vstříc ani v budoucnu nikomu, který postupuje mimo zákon, nebo
dokonce v rozporu s ním.
janano (20:33)
110. Pokud vám dobře rozumím, tak vše co proběhlo v tisku je lež.
Ano, velká většina toho. viz www.nku.cz..
Jiří Novotný (20:33)
111. politický boj? Pověste si na vstupní vrátka "No pasarán"...
historicky to slavilo úspěch
Bez odpovědi.
KAREL ŽENATA (20:33)
112. Ted jste to trefil ovládnutí systému.Ale to znamená korubci je
to tak? Karel
O názvech zájmů se můžeme přít. Myslím, že vaše označení sedí.
Dušek St. (20:33)
113. Rozeznáváte kategorii zákonného a mravného chování. Považujete
používání např. nadstandartního bydlení za mravné, že není neco v
pořádku dokazuje, že jste byt opustil. Bylo Vaše chování mravné a v
případě, že nebylo, jaké vyvodíte důsledky.
Už jsem se vyjádřil. viz www.nku.cz
jirka (20:34)
114. souhlasím s jirkou smržem
Fajn, přečtěte si moji reakci.
Wenca (20:34)
115. Pane Dohnal jake strany jste clenem?
Žádné.
Jiří Novotný (20:34)
116. Je trapný jedinec Jirka Smrž ......jedinec...všichni ostatní
stojí za Vámi..nedejte se !!!!!!
To je v pořádku. Je důležité právo, klást otázky.
Toman (20:34)
117. Pane Dohnale, jaký je rozdíl v ročních provozních nákladech
původního objektu a objektu nového? Děkuji
Takhle to na první nástřel neumím. Podstatné bylo ušetřit
obrovské výdaje na stavbu nové budovy ve srovnání s možným nájmem.
Snad vám pomůže informace o plánovaných celkových výdajích NKÚ v
roce 2008. Podle záměru bývalého vedení byly celkové výdaje NKÚ v
roce 2008 zhruba ve výši 870 mil. Kč (vzato na vědomí rozpočtovým
výborem). Skutečné výdaje pak už pod mým vedením byly zhruba 570
mil. Kč., tedy o tři sta milionů nižší.
Jindřich (20:34)
118. Ano, svinstvu se nemá ustupovat a se sviňáky Vašeho typu se má
zamést.
A vašeho typu taky.
Jirka Matoušek (20:35)
119. Nenechte se prosím znechutit výpady na Vaši osobu a úřad. Pokud
je co, v klidu bez emocí vysvětlete co je potřeba... Mě by pouze
zajímalo, kolik z níže uvedených mravokárců vedlo danou instituci
lépe... Hezký večer. J.M.
Bez komentáře.
Jirka (20:35)
120. Nevím jestli se na to už někdo neptal ale nebylo ve Vašem zájmu
pustit kontrolu na úřad byť to nebol úplně podle práva? Alespoň by
se prokázala Vaše nevina. Takhle to vypadá že na tom opravdu něco je
a staví Vás to do role pijavice státních peněz.
Ale to by musela být kontrola, ke které máte důvěru.Jestliže to je
skupina šesti osob, z nichž čtyři půl roku před vlastním zahájením
kontroly dávají do médií své názory, jak kontrola dopadne, musíte
uvažovat o podjatosti.
121. V číně se úředníci vám podobní střílí,v civilizovaných zemích
zavírají,čeho se bojíte v čechách pane bandito???
O čínském systému kontroly něco málo vím. Třeba ne tolik, jako
tazatel. Nicméně bych tolik čínský systém v České republice neprosazoval.
Jantar (20:37)
122. Šéf NKÚ? Zloděj ze všech největší.Díky takovým to tady vypadá
jak u snědeného krámu.Nestydíte se?
Bez odpovědi.
Jiří Novotný (20:37)
123. Špatně na tom Vašem nynejším bydlení je to, že to, co říkáte
platí až poté, co ti hajzlíci noviři zveřejnili kauzu Vašeho
minulého bytu..ale vlastně chyba...vymýšlejí si...Vy jste vždycky
ctil zákon...
Zkuste si přečíst všechny odpovědi i fakta k vámi zmíněné otázce.
Viz www.nku.cz(http://www.nku.cz).
Michálek (20:37)
124. Nenašel jsem otázku č. 13? Odpovídáte opravdu online? Mě se zdá
jakoby ven šli jen vybrané odpovědi.
Snažím se odpovídat na všechny, je jenom zoufalý nedostatek času.
Kat (20:37)
125. Poprava něco stojí, škoda peněz, zvlášť pro takový charakter.
Bez odpovědi.
Wenca (20:37)
126. Vi nevidite ze to svinstvo jste vy Sam?Vy se neobohacujete na
ucet statu ale na ucet slusnych lidi.
Bez odpovědi.
Dušek St. (20:38)
127. Pročetl jsem Vaše odpovědi, problém je to, že je u Vás
absolutní ztráte sebereflexe, na jakýkoliv dotaz budete odpovídat
buť neurčitě, nebo arogantě. Nemá smysl s Vám diskutovat
Bez odpovědi, nemohu reagovat na nic neurčitého.
Martin (20:38)
128. Nezlobte se, ale stále mi nejde do hlavy, jak je to možné, že
řada nebulvárních novinářů a poměrně dost politiků z různých
politických stran mají nějaké pochybnosti o vaší práci a Vy neustále
tvrdíte, že je vše v pořádku a pak ani neumožníte provést veřejnou
kontrolu. Opravdu jsou všichni tito lidé tak hloupí a pouze Vy tak
křišťálově čistý a neomylný?
Které nebulvární novináře myslíte? A politiky? Nemluvil jsem o
jejich hlouposti. Jen se jeden odvolává na druhého.
Jiří Novotný (20:39)
129. www.nku.cz stoprocentně píše nezávislý orgán...česky:webmaster
není placen NKÚ ......
Www.nku.cz(http://www.nku.cz) není žádný nezávislý orgán. jen tam
najdete dotazy novinářů, odpovědi a výsledné články. Uvádím to,
abyste si přečetli, co ve skutečnosti probíhá a co si pak přečtete
v médiích. Ještě jsem se nesetkal s tím, že by někdo zpochybňoval
informace na tomto webu. Zmínění novináři spíše spoléhají na to, že
to nikdo z vás , čtenářů, vlastně nečte. Že vám tedy dají vlastní
informaci,
MIRA (20:39)
130. Byl by ste dobrý premier to by byl uš náš konec všichni si
pomáhaj od vás sem to nečkal jestli je to pravda vše co o vás píšou
No ano, jestli je to ovšem pravda.
Jirka Matoušek (20:39)
131. Dobrý večer... Nenechte se prosím znechutit těmito útoky. Jde
pouze o závistivce, kteří nebyli schopni vypracovat se pro žádnou
řidící funkci. Ačkoli je otázka jestli jim není lépe... Prosím,
pokud je co, v klidu bez emocí to vysvětlete, však brzy bude po
volbách a tyto sprosté hony ustanou.. Hezký večer J.M.
Ano, je jim lépe. Hezký večer.
maik (20:39)
132. Dobrý večer-nepřipadá vám,že si žijete jako v bavlnce a danoví
poplatníci vám všechno zaplatí
Ne. Proč taky?
Arazim1 (20:39)
133. Můžete napsat kolik platíte "tržní" nájemné z Vašeho skromného
platu?
Co je vám do toho? Platím řádově desítky tisíc a jsou to moje
náklady, nikoli vaše.
Mirek (20:40)
134. Vydáte nějaké prohlášení ,které by vše aspoň trochu objasnilo a
Vás nestavělo do pozice gaunera.
Snad vše podstatné je dávno na webu www.nku.cz
(http://www.nku.cz).
Aleš (20:40)
135. Dobrý večer,podle vašich odpovědí mě připadá,že za nic co píšou
v novinách nemůžete a že je to hon na vás.To nemůžete snad myslet
vážně
Myslím.
Jiří Novotný (20:40)
136. Zkuste mi prosím odpovědět: Proč bych měl věřit webu nku.cz a
ne všem sdělovacím prostřekům? Děkuji
To je vaše věc. Snad jako pomůcka : na co se odvolávají sdělovací
prostředky?
Ja (20:41)
137. Problém je, že jste zaměnil pojem veřejné služby za službu
osobní. Řeknu Vám další vývoj, hrajete o čas každý měsíc je dobrý a
každý měsíční plat je dobrý, skutečností je, že Vaše postavení je
neudržitelné a je jen otázkou času až budete odvolán. Odejdete a na
veřejnosti to budete presentovat jako křivdu, přestože celý národ
ví, že zneužíváte svého postavení.
Bez komentáře.
dežo (20:41)
138. Když to pročítám nemyslíte že je to hon na čarodějnice.
A proč ne?
vejos (20:42)
139. Pokud nemáte důvod bránit se kontrole, protože to je čistší než
křišťál, tak na vaš.m místě bych odešel jako vítěz. Nebo vás řídí
někdo v pozadí?
No, to snad nemůžete myslet vážně.
rodinný přítel (20:42)
140. Pane Dohnale radíl jste se se svou neteří, tedy s tiskovou
mluvčí NKÚ o tom, jak dnes budete odpovídat?
Tisková mluvčí úřadu není mojí neteří ani jinak příbuzná. Na
odpovědi se nedá dopředu poradit, protože nevíte, jaké budou otázky.
Nejste paranoik?
JM (20:42)
141. Pane Dohnal nedejte na české stádo, které je ovlivněno médii a
braňte pravdu, sic nevím jaká je, ale nemohu věřit neprokázanému.
Děkuji.
Jirka (20:42)
142. Takže není pravda, že jste využíval tři automobily a byl Vám ze
státních peněz placen luxusní byt? Jestli ne tak proč media, která
tyto "lži" šíří nežalujete?
Udělal jsem to, výsledek viz odpovědi na ostatní otázky.
Mirek (20:43)
143. V jedné z odpovědí píšete ,,kdyby přišla kontrola k Vám domů,
nebo do Vaší firmy taky by jste je postupoval stejnně,, . Vážený
pane . Kontrola nepřišla ani k Vám domů ani do Vaší firmy, ale do
instituce kde vy jste pouhý úředník.
Nikoliv. Jsem statutárním zástupcem této firmy, nikoliv pouhý
úředník - zaměstananec.
Wenca (20:43)
144. Ono mozna bylo vse podle zakona.ale nemel byste kontrolovat i
sebe?S jidlem roste chut neniliz pravda?
Bez odpovědi.
MIRA (20:44)
145. Proč se nebráníte žalobama proti sví osobě gdíš ste tak
křištálově čistej
Viz předcházející odpovědi.
Forsyth (20:45)
146. Pane Dohnale, kde berete tu nebetyčnou aroganci se tvářit, že
vše je v pohodě. Daňoví polatníci Vám platili rajský život a Vám to
připadá v pohodě. Chtěl bych s Vámi být o samotě
Už jsem odpovídal.
Mirek (20:45)
147. Tak nic jdu spát nic nového .Dobrou
Míra (20:46)
148. Pořád se oháníte tím, že si vše platíte sám. A co ten
předražený služební byt na počátku Vaší aféry? To nebylo nic?
Viz www.nku.cz(http://www.nku.cz), vše je tam uvedeno.
Alena (20:46)
149. Když jsme za Vámi byli ještě v jihlavském úřadě, žádat o pomoc
při řešení causy, nehnul jste pro nás ani prstem - občané Vašeho
kraje Vám nestáli za námahu se jimi vůbec zaobírat. Ve své nové
funkci jste se o sebe postaral velmi dobře.Sleduji Vaši závratnou
kariéru uz od roku 2002 a nestačím se divit!!!
Nevím, co jste požadovali za pomoc při řešení svého případu. Prstem
jsem hnul určitě, otázkou však je, jestli výsledek byl pro vás
příznivý či nikoliv. Přeji Vám hodně příjemných zážitků při
sledování kariéry někoho jiného a zároveň při očekávání řešení
vašich problémů někým jiným. Hezké vánoční svátky.
Dejmek J. (20:46)
150. Zdravím Tě prezidente,kdo je bez viny, ať první hodí kamenem.
Páni poslanci by si měli prvně udělat pořádek ve svých politických
stranách.Když to tady čtu, tak nestačím zírat co máme soudců a
žalobců. Přeji hezké vánoce.
Ahoj, Honzo. Čím více toho vím, tím více si přeji, abych nevěděl.
Hezké svátky a pozdravuj Miladu.
Jantar (20:46)
151. Opravdu nic víc než parazit parazitující na státu.Takový ksindl
si nezaslouží ani ten čas!!! Osud tě dožene ty zlodějské hovado.
Bez komentáře.
Mirek (20:46)
152. tak to není pravda,že jste si nechal ze státních peněz
proplácet byt za 70.000 měsíčně??
Josef (20:47)
153. Neschází vám trochu důstojnoti a pokory. Chováte se jako ti co
vám píší. Trochu pokory nikomu neublíží a vypadá seriozněji. Doufám
,že mě dáte za pravdu, nemám vaše vzdělání.
Ano, máte vskutku pravdu. Jenom, jak to udělat. Někdo na vás hází
špínu a vy říkáte, že to není pravda. Následuje obvinění, že nemáte
pokoru. Nemohu se přeci omlouvat za to, co jsem neudělal s odkazem
na pokoru. Tak se bráním a někteří říkají, že nemám dost pokory. Ale
potěšil jste mne v záplavě té špíny.
Míra (20:47)
154. Proč oblbujete národ jako naší politici vy můžete všechno , ale
hlavně zatloukat a zatlouka
Bez komentáře.
Jaroslav (20:47)
155. myslíte si,že existuje nějaký orgán v tomto státě,který by mohl
na kontrolu do NKÚ
Ano, NKÚ je běžně kontrolován.
praktik (20:48)
156. Schází mně tady pořád vysvětlení, jak to měli poslanci udělat,
aby kontrola mohla probíhat?
Už jsem to psal, v souladu se zákonem. Proboha, vždyť oni je tvoří.
Mohou je tedy ignorovat?
bobek (20:48)
157. Jak dlouho bydlite vtom byte co platite ten nejem.
Viz www.nku.cz(http://www.nku.cz).
Mirek K. (20:49)
158. Pane Dohnale, co si máme myslet, když vidíme a slyšíme
reportáže v televizi o tom jak si za státní peníze užíváte. Ale co
když Vás chce někdo "umlčet", víme jak se chovají ostatní (mnozí
poslanci a pod.). Proč se nebráníte, proč to nezveřejníte.
Ale vždyť to nikdo neposlouchá, vždyť to nikdo nechce slyšet. Copak
to nevidíte?
ohnivak (20:49)
159. je to vubec mozne, ze vas jeste nezavreli?? vy mate kontrolovat
a ne krast? takhle utracet nase penize, to by vam slo... co jste
koupil zene k vanocum? audinu A8??? nebo uz Bentleye??
Co jsem ji koupil pod stromeček? To se dozví až pod ním na Štědrý
den. A dárky, které si dáváme, obvykle nepřekročí stokoruny. Jde
přeci o dárek ze srdce nebo z lásky. Jestli své manželce kupujete
auta, přeji vám to. Hlavně se mějte rádi.
A proč mne nezavřeli? Ale proč? Není potřeba prokázat, že se něco
podezřelého skutečně stalo? Nebo není potřeba nic prokazovat? Stačí
jen články v novinách?
Mirek (20:49)
160. A že se vás zatím nikdo nezastal. Prozatím jednostranný názor.
Tak se držte už jen pár minut.
Bodejť by se zastal. Nejsem členem žádné politické party.
milan (20:49)
161. vím že každý dělá chybu,a nebu du ho kvúli tomu odsuzovat,ale
změnil jste se i vy po mediálním a hlavně politickém útoku na Vaši
osobu?a co na to říkáte že jiní hlásí píte vodu a sami pijí víno!!!!
Změnil. Kdyby mi někdo znovu nabídnul, abych šel něco dělat pro tento
stát, odpověděl bych jinak, než minule.
petrov (20:50)
162. Mužeme se po novém roce seznámit svašim danovym přiznánim
děkuji.
Majetková přiznání jsou k dispozici na webu už několik
let. Mimochodem, od samého začátku tvrdím, že by to měli všichni
dělat. Já to tedy dělám. Bez ohledu na ostatní.
Wenca (20:51)
163. Ze mate hrosi kuzi dokazuje ze odpovidate i na dotazy
primitivu. Pamatujte-pad z velke vysky boli!
Bezva. Co byste asi napsal, kdybych na zmíněné otázky neodpovídal?
Aneta (20:51)
164. Nevím co tu všichni máte s tim vezením vám by se taky nelíbilo
kdyby vam vsichni rikali ze patrite do kriminálu vsak ono se to
vzdycky nejak vyresi drzim palce at to je uz brzy pane Dohnale
Nejhorší na celé záležitosti je, že sdělovací prostředky píší, co
jste za zločince. Přitom víte, že argumenty jsou nesmyslné, důkazy
neexistují. Současně ale dlouho nikdo nic nešetří, takže nemůžete
říci, že to není pravda.
Hezký večer, Aneto.
josef (20:53)
165. Dohnale, vy jste ukázka toho proč je naše republika ekonomicky
na tom tak špatně. Co se dá rozkrást to se rozkrade,chudáci daňoví
poplatníci atˇse snaží aby bylo co rozhazovat. Ale zodpovědnost a
kontrola ta být nesmí. To se hledají právní kličky jak tomu
zabránit. To opravdu je náš právní řád tak chavý, že není možno
okjamžitě zahájit kontrolu hospodaření, aby takoví turečtí hospodáři
se smáli daňogvým poplatníkům do očí.
Co mám na to říct? To je mé obvinění? Že podmínky pro zahájení
kontrol jsou takové? Že jsou dány zákonem? A že když se snažím o
lepší kontrolní systém, jsem napadán poslanci-zákonodárci? To je
tedy mé skutečné provinění?
Novák (20:54)
166. Dohnale každá svině má svýho řezníka
Ano, to úsloví znám.
jirka (20:54)
167. Pracoviště NKU v Č.Budějovicích má být na Pražské tř. 24, ale
je pěkně ukryté. Na objektu toto č. není vyznačeno. Domnívám se , že
vaše činnost je partyzánčtina.
Bez komentáře.
arwen (20:54)
168. Nezdá se Vám, že novináři jsou někdy horší než politici?
Ne, jsou obvykle průhlednější.
JM (20:54)
169. Skoro se stydím za ty dotazy od asi nemyslících a ovlivněných,
všichni jasně vědí a hned odsuzují. Kdyby soudili, to by bylo plno
ve věznicích. Už známý Cepl řekl, že většina (stádo) se často nebo
většinou mýlí a snadno se nachá zmanipulovat. Je to podobné jako s
Čunkem,kde se nakonec ukázala pravda na jiné straně. Přeji Vám aby
jste vbbydržel a neustupoval zlu.
Děkuji.
Bára (20:55)
170. Tady se projevuje typická česká vlastnost a tou je závist, že?
I když je pravda, že dnes ve zprávách bylo, že jste nepovolil
kontrolu a tím nahrál kritikům........
Nedopustil jsem zvěrstvo, byť si poslanci odhlasovali, že se to bude
jmenovat kontrola. No, ano. kritiku jsem musel čekat.
Alfréd Strejček (20:56)
171. Dobrý večer, pane Dohnale. Považujete auditory z KPMG za
nekompetentní nebo za zkorumpované, kteří pracují na politickou
objednávku?
O auditorech KPMG nic nevím, nebyli mi představeni ani oni ani
jejich úloha, na jejich adresu jsem se nijak konkrétně nevyjadřoval.
čekající důchodce (20:56)
172. Pane Dohnale, proč nám zaměstnancům NKÚ vyplácíte formou odměn
odstupné ve výši pěti platů při odchodu do důchodu? Sice bych měl
být rád, protože to není podle zákona, ale já chci víc.
Chtít víc můžete. Sice je to podle zákona, ale na větší odchodné
musí být dohoda dvou stran (zaměstnance a zaměstnavatele). Tady ale
se mnou zřejmě dohoda nebude.
Míra (20:57)
173. Pane Dohnale, jelikož neodpovídáte na mé dotazy, odpovíte mi
alespoň proč? Mohu si totiž myslet, že nemáte čisté svědomí a to
přeci nechcete, že ano.
Nevím na jaké. Snažím se postupně odpovědět na vše. Pokud je to tedy
vůbec dotaz.
kontrolorka (20:57)
174. Pane Dohnale po dva roky jsem od NKÚ jako zaměstnanec za jednu
a tutéž zkoušku z angličtiny dostala odměnu 50 tis. Kč. Bude to
pokračovat?
To jste sice hodně zjednodušila, nicméně pravidla pro podporu
jazykové výuky budou přehodnocena zřejmě od nového roku. Definitivní
rozhodnutí sice nepadlo, ale chci jen upozornit, že to není nároková
složka platu.
Mirek (20:58)
175. Marně čekám na Vaši odpověď.Tak ještě jednou.Užíval jste byt,
který stál daňové poplatníky 70.000Kč měsíčně? Ano nebo ne?
Ano, dostal jsem ho přidělen v roce 2006. Více na www.nku.cz
(http://www.nku.cz).
Jirka (20:58)
176. Tak proč jste stále ve funkci když je to samý mínus a prakticky
jste si pohoršil to z Vás musí mít manželka radost
Ano, má.
Mirek (20:59)
177. Kam stratily moje dotazi. Tady to nemá cenu.
Bez komentáře.
Milo (21:00)
178. Opakuji dotaz - Jste členem ODS?
Ne.
Honza (21:01)
179. jak jste stihal uzivat 3 auta?
Nikdy jsem je neužíval.
Mirek (21:01)
180. Šel byjste do kotle p.Jílkové.
Ne. Na pořady tohoto typu mám dlouhodobý a
jasný názor. Minimálně od doby kdy jsem viděl první pořady. Od té
doby to nesleduji.
Honza (21:01)
181. Neodpovídáš na přímé otázky . Jak říkám jednou spadne hřebínek
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bez komentáře.
Milan (21:02)
182. Dobrý večer. Pane Dohnal, rád bych se zeptal, jestli vás v
poslední době v zaměstnání něco potěšilo. Něco smysluplného, co by
vás povzbudilo. Děkuji.
Ano. Ono to vypadá, že je všechno špatně, ale hluboce si vážím
zaměstnanců úřadu, kteří dlouhodobě odvádějí skvělou a naprosto
nedoceněnou práci. Každé setkání s nimi je povzbuzující. A taky je
příjemné slyšet jejich podporu. Na politický tlak jsou totiž všichni
dost citliví..
Robert (21:02)
183. Jak to, že najednou nevíte co je přměřenost (nájmu), když v
kontrolních zprávách NKÚ s ní pracujete. Dvojí metr? Proč?
Nepracuji s ní. Zkuste mi poslat nějaký příklad, o kterém jste
přesvědčen, že je jinak..
Libuše (21:02)
184. Proč nejdete příkladem a nežijete jako většina lidí, v
normálným byte, jedno auto, menší plat atd. a to nemluvím jenom o
vás, ale i o ostatních v politice, nedej bože snížit plat, protože
se neuživíte a co my? Tak se nedivte, že jsou lidi rozlobeni...
To jste mne pobavila. A ještě mít normální počet dětí a
normálně být průměrně několikrát rozvedený. Nejsem politik a vaše
průměry mne nezajímají. Dělám práci, ke které jsem byl najat. Prošel
jsem výběrem a byl jsem na závěr jmenován nejvyšším představitelem
tohoto státu, presidentem, kterého si osobně velmi vážím. Mám pro
tuto práci kvalifikaci a tato práce je mnohdy velmi, velmi
nepříjemná (až nebezpečná, řada kolegů v obdobné pozici má trvale
ochranku). Zákon stanovuje plat, služební byt, užívání auta a
telefonu. Nemám strach z toho, že bych se jinak neuživil. Obávám se,
že bych se uživil lépe jinde. Já jsem ale tento kontrakt přijal a
presidentovi republiky jsem přísahal, že po dobu devíti let ho budu
vykonávat tak, jak nejlépe dovedu. Tento slib hodlám dodržet a to je
vše, co k tomu mohu říci.
Míra (21:03)
185. STEJNĚ dáváte otazky jak se Vám to hodí měl jsem dvě otázky
ale,ani jednu odpověď , jako za komunistů.
Otázkya nedávám, jen se snažím odpovídat.
Alfréd Strejček (21:03)
186. Vážený pane vrchní kontrolore, k Vašemu pracovnímu nasazení na
této on-line diskuzi - bohužel neplníte ani normu, kterou jste si
sám stanovil. Pomalu Vám to myslí nebo pomalu píše?
Normu jsem si nestanovil, ani ji nestanovuje někdo jiný.
Honza (21:04)
187. z Vaseho vyjadreni v TV jsem pochopil, ze pokud na neco neni
zakon ( kontrola poslancu na NKU ) tak to nejde ! a co predpoklad
zdraveho rozumu ?
Státní moc lze uplatňovat jen v případech, v mezích a způsoby, které
stanoví zákon. Cituji ústavu. O zdravém rozumu tam není nic. Nevím,
co bych tím taky měl mít na mysli, pokud budu mluvit o některých
poslancích kontrolního výboru poslanecké sněmovny.
kontrolující NKÚ (21:05)
188. Pane Dohnale, každý z našich NKÚ zaměstnanců - kontrolorů
dostává po provedené kontrole ještě odměnu. Doma mi ale říkali, že
to není po právu, protože prý máme dostávat odměnu pouze za zvlášť
vynikající výsledky apod. Prosím vysvětlil byste mimořádnost všech
kontrol, když za ně dáváte vedle platu vždy i odměny. Ať si mě
příbuzní pořád nedobírají.
Je to tak, jak říkají Vaši příbuzní. Proto ji každý z kontrolorů po
provedené kontrole nedostává. Ani vy ji nedostanete, pokud váš
nadřízený nezdůvodní mimořádnost vaší práce.
Petr (21:05)
189. myslíte si že člověk vaší pověsti má co sedět na NKU_
Myslíte si, že člověk má vykonávat svoji práci podle podle své
pověsti, kterou vytváří sdělovací prostředky, nebo podle výsledků
svojí práce?
Sledujte Televizní noviny bez reklam na Oneplay.cz