Jarní blok Media Research Academy představí zájemcům svět výzkumů trhu
MRA_podzim_2010_03 |
Aktualizováno
16:41, 17. 2. 2012
Zorientovat se v problematice výzkumů trhu umožní zájemcům kurs Market Research Academy (MRA). Ve spolupráci s Vysokou školou ekonomickou ho počtvrté otevírá Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR, informovala v pátek tajemnice sdružení Hana Svěchotová.
"Kurs vysvětlí, jak účelně vynakládat prostředky na výzkum, jak využívat a interpretovat výsledky, jak neutrácet zbytečně a v neposlední řadě jak komunikovat s výzkumnými agenturami. Přednášet budou zkušení profesionálové z předních agentur pro výzkum trhu, nezávislí odborníci i marketéři ze strany klientů," uvedla Svěchotová. Tím, že přednášky jsou určené nejen pro pracovníky v oblasti marketingu a odborníky, ale také pro všechny, které tato oblast zajímá.
Ti, kterým se podaří vypracovat a obhájit závěrečný projekt, obdrží certifikát o absolvování kurzu.
Jarní blok začíná ve středu 11. dubna a bude trvat šest týdnů, zájemci se budou scházet vždy ve středu mezi 14. a 18. hodinou.
Veškeré podrobnosti týkající se kursu včetně nabídky témat přenášek, seznamu lektorů a názorů některých účastníků minulých běhů získají lidé na webových stránkách www.market-research-academy.cz.