Domácí

Způsobil vám výpadek operátora komplikace? Poradíme, kam se obrátit

Tisíce zákazníků T-mobile měly poslední dny velké problémy s výpadkem služeb tohoto mobilního operátora. Nefungovaly mobilní aplikace, samoobsluha ani zákaznické systémy na prodejnách. Pro řadu lidí to znamenalo velké komplikace a pro některé i finanční ztráty. Teď řeší, jak žádat o případné kompenzace.

Ve čtvrtek odpoledne, po třech dnech výpadku, spustila společnost T-mobile naplno všechny obslužné kanály zákazníků. Problémy budou pouze individuální. S konkrétními komplikacemi by se klienti měli obraceli přímo na společnost T-Mobile. 

"S radostí oznamuji, že se podařilo odstranit technický výpadek interních systémů. Ještě jednou se všem omlouváme za komplikace, které mohl výpadek v předchozích dnech způsobit, a zákazníkům děkujeme za pochopení,“ říká tisková mluvčí společnosti T-mobile Martina Kemrová.

Související obsah

Zákazníkům nefungovaly například infolinka, zákaznické systémy na prodejnách, samoobsluha nebo aplikace Můj T-Mobile. Přestože na sociálních sítích společnosti se ozývaly stovky nespokojených klientů, problémy s voláním, SMS a daty byly prý pouze ojedinělé. Nadstandardní kompenzace pro klienty proto společnost T-mobile neplánuje.

"Výpadek nepostihl služby, za které nám zákazník platí. Proto aktuálně o žádné kompenzaci neuvažujeme. I tak jsme ve středu preventivně přestali, po dobu toho výpadku, účtovat mobilní data. Mohlo by se totiž stát, že někdo, kdo nemá zapnutý neomezený balíček, by potřeboval data dokoupit a nemohl by,“ vysvětluje Martina Kemrová.

Přesto se na sociálních sítích objevilo mnoho naštvaných komentářů a dotazů ohledně volání, SMS zpráv a dat.

Související obsah


"Dobrý večer, nefungují mi SMS, respektive sms pošlu, ale žádná mi nepřijde. Odesílatelům to píše ze nelze doručit,“ stěžuje si jeden z klientů.

"Prosím stále mi nejdou data. Jak to vypadá? Potřebuji je k práci,“ říká další.


"Dobrý den, i my máme problém s TV, pevným internetem a voláním v rámci Magenty. Dcera má Twist kartu a je nedostupná a nemůže volat ani ona. Data jí fungují a nefungují. Zkoušeli jsme restartovat telefon a nic,“ popisuje komplikace zákaznice.

Související obsah


Podle Českého telekomunikačního úřadu nedošlo v dané situaci k porušení zákona. "Pokud by se spotřebitelé setkali s konkrétními problémy, doporučujeme, aby se především obraceli přímo na společnost T-Mobile a to ve smyslu zákona o elektronických komunikacích a uplatnili u poskytovatele reklamaci. V případě, že nebudou s vyřízením reklamace spokojeni, mohou podat k ČTÚ námitku proti vyřízení takové reklamace,“ vyjádřilo se tiskové oddělení ČTÚ.

TN.cz
Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz

K tématu Domácí

Důležité Události

Krátká zpráva

Dálnici D10 zablokovala hromadná nehoda, jedna žena skončila v nemocnici

Dálnice D10 byla na 58. kilometru ve směru na Turnov uzavřena. Policisté na místě vyšetřovali řetězovou dopravní nehodu šesti aut, která začala srážkou se zvěří. "Při nehodě byla zraněna jedna žena. Dálnice bude minimálně na 2 hodiny uzavřena," informovala policie na twitteru ve 21 hodin. Po 23. hodině se podařilo havarovaná vozidla částečně odklidit a komunikace byla opět průjezdná.

Píše se na Deník.cz