OBCHODNÍ SDĚLENÍ – Redakce TN.cz neovlivňuje jeho obsah

Domácí wellness za stovku?

Jako domácí wellness, které pomáhá od únavy a pálících očí, popisuje masky Belnuit mladá podnikatelka Kateřina Sekulová.
Jako domácí wellness, které pomáhá od únavy a pálících očí, popisuje masky Belnuit mladá podnikatelka Kateřina Sekulová. Zdroj: Belnuit

Hřejivé oční masky Belnuit našly mezeru na tuzemském trhu, líbí se i lázeňským hotelům

KARLOVY VARY, 16. listopadu 2021 – Samozahřívací oční masky Belnuit, které v letošním roce uvedla na tuzemský trh mladá karlovarská podnikatelka Kateřina Sekulová ve spolupráci s reklamním a grafickým studiem F13, si našly mezeru na českém trhu.

A líbí se i lázeňským hotelům, kvůli nejisté době se ale trendem stávají spíše „domácí lázně a wellness“. Ve skladech už zbývá posledních pár tisíc balení této relaxační pomůcky, která navozuje lázeňskou atmosféru doslova kdekoliv.

„V době covidových omezení jsme masku prezentovali jako malé domácí wellness, kdy si lidé mohou dopřát svou chvilku klidu, relaxu a harmonizujícího efektu na tělo i mysl. A vsadili jsme na on-line prodej přes e-shop,“ říká podnikatelka s tím, že si produkt během krátké doby našel své odběratele z celé České republiky i Slovenska.

„Mezi objednávajícími nyní opět převažují muži, kteří chtějí svým partnerkám, manželkám, dcerám a vnučkám dopřát chvilku odpočinku doma jako alternativu k lázním a kosmetickým a wellness studiím,“ říká a dodává, že zejména muži využívají toho, že k balení luxusních hřejivých masek si mohou u dodavatele objednat i vzkaz.

„Třeba k narozeninám, k svátku či blížícím se Vánocům,“ vysvětluje Sekulová a doplňuje, že hřejivá oční maska Belnuit podle ní letos aspiruje na to, aby se stala jedním z bestsellerů vánočních „beauty“ dárků: „Muži teď mají originální alternativu k tradiční vánoční dárkové kosmetice a parfémům.“

Výzvou podle Kateřiny Sekulové proto budou objednávky do konce roku. Ve skladech její firmy už totiž zbývá posledních pár tisíc balení této relaxační pomůcky, která navozuje lázeňskou atmosféru doslova kdekoliv. „Teď je ještě máme za příznivou cenu, ale kvůli nákladům na dopravu je budeme muset zdražit,“ doplnila Sekulová.

Masky zaujaly i lázeňské hotely. Podle nich je ale bohužel právě teď špatná doba.  „Místním lázeňským hotelům, včetně těch nejznámějších, se náš produkt, hřejivé oční masky Belnuit, líbí,“ říká Sekulová. Kromě županu a pantoflů by si hoteloví hosté mohli užít relaxaci s oční maskou – ať už během pobytu, nebo až doma po návratu z lázní.

„Jenže podle hotelů je nyní doba nejistá, nemají teď tolik hostů a neví, co bude,“ vysvětluje podnikatelka zdrženlivost karlovarských hotelů k novince na trhu, která by se, nebýt pandemie koronaviru, nepochybně stala automatickou součástí hotelových balíčků pro návštěvníky.

Samozahřívací relaxační oční masky, jak zdůrazňuje Sekulová, splňují normy pro zdravotnické prostředky (certifikace ISO13485, CE a FDA zajišťující bezpečnost výrobků). Jsou vyrobeny ze 100% bavlněné netkané textilie určené pro medicínské účely a dosahují nulového alergického a virového testu.

Komerční článek
Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz

Důležité Události

Krátká zpráva

Švýcarsko omezilo vstup do země pro Čechy

Od sobotní osmé hodiny večer omezilo Švýcarsko vstup Čechů do země bez ohledu na očkování. "Čeští občané s trvalým pobytem ve Švýcarsku musí při vstupu do země předložit test a nastoupit desetidenní karanténu. O zpřísnění pravidel Švýcarsko bohužel dopředu neinformovalo," uvedl ministr zahraničí v demisi Jakub Kulhánek (ČSSD).

Píše se na Deník.cz