Domácí

Nakupovali jste v Kauflandu? Pohlídejte si účet! Obchod omylem peníze strhl dvakrát

Pokud jste minulý týden nakupovali v Kauflandu a platili útratu kartou, měli byste zbystřit. Obchodní řetězec se totiž potýkal s pořádnými problémy. Některým zákazníkům strhl platbu za nákup dvakrát.

Na situaci upozornil redakci TN.cz čtenář. "Stalo se to minulé pondělí, kdy jsem nakoupil za 1 800 korun. V neděli jsem si pak dělal kontrolu banky a zjistil jsem, že platba byla stržená 7. 9. a druhá 8. 9. Volal jsem do banky, kde mi potvrdili, že Kaufland měl problém," uvedl muž s tím, že poté kontaktoval také zákaznickou linku obchodu.

Potíže TN.cz potvrdila mluvčí obchodního řetězce Renata Maierlová. "V pondělí 5. 9. 2022 došlo kvůli technické komplikaci našeho poskytovatele služby akceptace platebních karet ČSOB u některých nákupů při platbě platební kartou k duplicitnímu odečtení platby. Vzniklou situaci jsme neprodleně začali řešit s poskytovatelem služby," sdělila.

Související obsah

Společnost Moneta Money Bank zaznamenala přibližně 16 000 případů. "Zaregistrovali jsme duplicitní nárok transakcí realizovaných v Kauflandu 5. 9. na terminálech ČSOB. Naše systémy duplicitu obratem zaznamenaly a kolegové o všem informovali naše obchodní místa a call centrum. Celkem se na nás obrátilo 50 klientů," řekla TN.cz mluvčí Monety Jana Kobesová.

Většina zákazníků už by dle Maierlové měla mít peníze stržené podruhé zpět na účtu. "Poslední duplicitní platby budou navráceny nejpozději do 13. 9. 2022," ubezpečila mluvčí.

"Velmi nás mrzí vzniklé komplikace a jménem naším i poskytovatele služby se všem zákazníkům velice omlouváme," uzavřela Maierlová s tím, že pokud lidem kvůli stržené duplicitní platbě vznikly další komplikace, je poskytovatel služby připraven vše vyřešit. V takovém případě doporučuje obrátit se na jejich banku dle standardních podmínek reklamace.

Dvakrát stržené peníze však podle čtenáře nebyly jediným problémem. Redakci TN.cz si postěžoval i na přístup lidí na zákaznické lince obchodního řetězce.

Související obsah

"Volal jsem do Kauflandu, abych si vše ověřil. V podstatě při ranním hovoru mě paní poslala slušně někam. Říkala, ať si počkám. Že oni o tom ví, že mají problém a peníze mi do týdne přijdou. Řekl jsem jí, že 1 800 korun není úplně bezvýznamná částka, a ona odvětila, že se to stalo mnohým klientům. Dodala, že mám být vůbec rád, že mi ty peníze vrátí. Ještě mi vynadala, že jim to hlásím až teď, když mám internetové bankovnictví. Že jsem to mohl vědět hned druhý den," vylíčil muž.

Potíže mu však zřejmě ale ještě nekončí. Přestože jeho reklamaci začal už Kaufland řešit, platbu nemohou dohledat. "Už mi volali dvakrát. Přitom mi banka tu platbu několikrát našla," postěžoval si muž.

TN.cz

Co byste neměli přehlédnout

TOP ČLÁNKY A VIDEA

Důležité Události

Píše se na Deník.cz

Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz