Zpravodajství

Módní novinkou je intimní přeliv

Americký kosmetický salón přišel s převratnou novinkou: Začal pro své zákaznice vyrábět barvu na intimní ochlupení. Nová série produktů společnosti Betty Beauty nabízí ve svém reklamním sloganu "barvu na vlasy tam dole".

S nápadem přišla majitelka salónu Nancy Jerecká v době, když bydlela v Římě. Prý ji zaujalo, jak ženy, které si dávaly barvit vlasy, odcházely se salónu se vzorkem barvy, kterou použila kadeřnice.

"Vzaly si s potěšením malý balíček, strčily ho do kabelky, políbily se s kadeřnicí na tvář a odkráčely," líčí Nancy Jarecká. Nedalo jí to a zeptala se, k čemu ono malé balení barvy zákaznicím je. A pochopila, že italská inspirace má cenu zlata.

Nyní jsou barvy Betty Beauty dostupné v pěti odstínech: hnědé, blond, světle hnědé, černé a zářivě růžové. A určitě není daleko okamžik, kdy si zájemkyně budou moci na intimní partie pořídit i melír.
Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz

Důležité Události

Krátká zpráva

Biden kvůli krizi s kojeneckou výživou použil zákon z války

Americký prezident Joe Biden kvůli nedostatku kojenecké výživy uplatnil zákon o obranné výrobě vzniklý za korejské války v roce 1950. Umožňuje nařídit firmám výrobu nezbytnou pro bezpečnost USA. Zároveň povolil armádě najímat civilní letadla pro dopravu kojenecké výživy ze zahraničí. Kritický nedostatek dětské výživy způsobilo únorové uzavření největší továrny v zemi kvůli dvěma podezřelým úmrtím kojenců na bakteriální infekci.

Píše se na Deník.cz