Zpravodajství

Monkey Business končí a pak přijde Ježíšek

Není snadné si mezi předvánočními koncerty vybrat. Po celé republice brouzdají tuzemští hudebníci a k tomu se na Prahu valí řada skvělých zahraničních hvězd. "Pak už přijde Ježíšek a každý bude mít svých starostí dost." Toto konstatování je, trochu netradičně, názvem pražského koncertu, a to kapely Monkey Business.


Vtipná kaše, s níž kapela pojmnenovala své pražské vystoupení, Monkey Business chytila už při vymýšlení názvu pro turné. Dlouhý slogan "Rodiče tě vždycky přitlačí ke zdi Tour 2006" totiž provází celou šňůru. Koncert "Pak už přijde Ježíšek a každý bude mít svých starostí dost", jímž kapela uzavírá putování po republice, proběhne 21. prosince ve velkém sále pražské Lucerny.

V této bezmála tříhodinové show se kapela představí opět v nových kostýmech a ani tentokrát nebudou chybět zajímaví hosté. Kdo to bude, zatím skupina neodtajnila a nechává to jako překvapení. V sále provoněném funky rytmy zazní nové aranže některých písní a repertoár, pečlivě vybraný z celé tvorby kapely včetně věcí z posledního alba Kiss Me On My Ego. Na koncert naváže afterparty v Lucerna Music Baru.
Sony BMG
Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz

Důležité Události

Krátká zpráva

Národního ptáka si letos nezvolíme. Anketa se odkládá na příští rok

Ministerstvo životního prostředí (MŽP) odkládá anketu o národního ptáka na rok 2023. V pondělí to potvrdila mluvčí úřadu Dominika Pospíšilová. Podle mní ministerstvo pro tento rok řadu velmi naléhavých priorit, ať už legislativních nebo dotačních k rychlé pomoci proti energetické chudobě a úspěšné zvládnutí české předsednictví EU, proto se osvětová kampaň podle dohody s Českým svazem ochránců přírody uskuteční v roce 2023. Česko tak minimálně do příštího roku zůstane jednou z mála evropských zemí, která nemá svého národního ptáka. S výběrem by kromě České společnosti ornitologické měla pomoci hlavně veřejnost.

Píše se na Deník.cz