Zpravodajství

Pardubickou Hypernovu zavalil rozvášněný dav

Pardubickou Hypernovu zavalil rozvášněný dav

Na slevy a výprodeje český národ slyší. I kdyby šlo o koruny, přivstaneme si a ženeme se za nákupem třeba přes půl města. Svědčí o tom čtvrteční velké slevy v jednom pardubickém hypermarketu. Nákupu chtivý dav to tam málem převálcoval.

Zdroj: TV Nova

Davové šílenství a nákupní horečka zachvátila pardubickou Hypernovi. Supermarket totiž ve čtvrtek nabízel na dvaadvacátou hodiny až osmdesátiprocentní slevy. Před vchody se tísnily davy lidí. lidé se v obchodě prali o všechno. Jakoby by to bylo zadarmo.

Zdroj: TV Nova

Hypernova v Pardubicích, krátce po deváté hodině. Lidé se tísní před dvěma zavřenými vchody. Parkoviště bylo zcela plné, podle odhadů byla na místě zhruba tisíc zákazníků.

Nákupy se obešly bez úrazů

Za pět minut deset už byly fronty dlouhé několik desítek metrů. Úderem dvaadvacáté hodiny se konečně otevřely prosklené dveře. Ve vteřině se strhla obrovská mela. I na tu byl ale supermarket dobře připravený. Vedení situaci na prodejně v období výprodejů bedlivě sleduje a v případě potřeby je v kontaktu s policií i záchrannou službou.

Po dvaceti minutách už mají někteří lidé nakoupeno. A kupovalo se opravdu všechno. Nákupní horečka trvala až do třetí hodiny ráno. Podle našich informací přežili zákazníci nakupování bez větších zdravotních problémů.

Zdroj: TV Nova

Sezónní slevy už v červnu

V Česku letos začaly první letní výprodeje již na konci června, kdy ceny jarního a letního zboží klesly až o několik desítek procent. Prodejci, kteří si díky velkým sezonním výprodejům uvolní sklady a plochy pro nové zboží, si rostoucí zájem Čechů o tyto slevové akce pochvalují.

Přísnější podmínky

Podmínky pro výprodeje loni zpřísnila novela zákona o regulaci reklamy. Obchodníkům mimo jiné ukládá stanovit počátek a konec výprodejů. Při plošné reklamě musí mít prodejci dostatek zboží na skladě, nebo uvést množství zlevněného zboží v jednotlivých prodejnách. Za porušení zákona o ochraně spotřebitele nyní hrozí pokuta až 50 milionů korun.

Ministerstvo průmyslu a obchodu tuto novelu zákona o regulaci reklamy vypracovalo i kvůli problémům s předloňským novoročním výprodejem v obchodním řetězci Carrefour, který některé zlevněné výrobky vůbec neměl na skladě. Obchodníci jsou již při organizování výprodejů opatrnější.

TV Nova
Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz

Důležité Události

Píše se na Deník.cz