Desítky klientů cestovní kanceláře Sunny Days se stali vězni v letištní hale v tuniském Monastiru. Jejich návrat domů totiž zkomplikovalo několikahodinové čekání na odlet. V hale lidé zůstali bez osobních věcí a náhradního ubytování. Cestovní kancelář ale vinu za zpoždění odmítá.
"Malému Štěpánkovi byl asi rok, ten neměl jídlo," řekli TV Nova nespokojení turisté.
To říkají znavení lidé o tom, jak v prostorách letištní haly prožívali téměř celý den čekáním na odlet domů. Z haly se stal provizorní kemp.
Zpoždění 17 hodin
Letadlo s klienty cestovní kanceláře přistálo v Praze se sedmnáctihodinovým zpožděním ve čtyři hodiny ráno.
"Slibovali, že když nás do půl čtvrté neodešlou, takže nám dají hotel, což se nestalo. Pak už vlastně delegát vůbec nebral telefony pro jistotu," zuřil turista.
Letecká společnost má přitom povinnost se o všechny v takovém případě postarat.
"V případě, že dochází k takovému zpoždění letu, že je potřeba ubytování, tak letecká společnost musí zajistit na své náklady ubytování a dopravu," uvedl mluvčí Asociace cestovních kanceláří a agentur Tomio Okamura.
Podobných případů, kdy klienti hlásí zpoždění při návratu z dovolené, jsou ročně desítky.
Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz