Zpravodajství

Sunny days se vykašlala na klienty

Klienti cestovní kanceláře Sunny days, kteří museli čekat v otřesných podmínkách 20 hodin na letišti Monastir v Tunisku se v pondělí domáhali vysvětlení cestovní kanceláře. A dlužno dodat, že marně. Nakonec jim zástupkyně kanceláře po telefonu nabídla odškodné ve výši 500 korun.

Sedmdesát klientů Sunnydays čekalo dvacet hodin v bezcelním prostoru. Prakticky bez pomoci, bez možnosti dostat se třeba k lékům v už odbaveném kufru.

Jenže dnes klienty čekala další studená sprcha. Museli do kanceláře několikrát, než se s nimi začali vůbec bavit.

Potom se dozvěděli, že se pro reklamaci musejí objednávat jednotlivě k majiteli společnosti. Musejí si tedy na to vzít opět dovolenou.

Poté, co se nazlobení lidé začali u dveří kanceláře hromadit, začaly jim drnčet telefony

Částka ale klientům připadá směšná. Zvlášť když si uvědomí, kolik protelefonovali domů příbuzným ve chvíli, kdy se nemohli z letiště dostat

Podle asociace mají navíc cestující v podobném případě nárok na ubytování, stravu a také dva telefonáty domů zdarma.

Klienti cestovní kanceláře se teď snaží zkontaktovat přes internet a postupovat společně.

Televizní noviny

Co byste neměli přehlédnout

Důležité Události

Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz