Klienti cestovní kanceláře Sunny days, kteří museli čekat v otřesných podmínkách 20 hodin na letišti Monastir v Tunisku se v pondělí domáhali vysvětlení cestovní kanceláře. A dlužno dodat, že marně. Nakonec jim zástupkyně kanceláře po telefonu nabídla odškodné ve výši 500 korun.
Sedmdesát klientů Sunnydays čekalo dvacet hodin v bezcelním prostoru. Prakticky bez pomoci, bez možnosti dostat se třeba k lékům v už odbaveném kufru.
Jenže dnes klienty čekala další studená sprcha. Museli do kanceláře několikrát, než se s nimi začali vůbec bavit.
Potom se dozvěděli, že se pro reklamaci musejí objednávat jednotlivě k majiteli společnosti. Musejí si tedy na to vzít opět dovolenou.
Poté, co se nazlobení lidé začali u dveří kanceláře hromadit, začaly jim drnčet telefony
Částka ale klientům připadá směšná. Zvlášť když si uvědomí, kolik protelefonovali domů příbuzným ve chvíli, kdy se nemohli z letiště dostat
Podle asociace mají navíc cestující v podobném případě nárok na ubytování, stravu a také dva telefonáty domů zdarma.
Klienti cestovní kanceláře se teď snaží zkontaktovat přes internet a postupovat společně.