180 českých klientů cestovní kanceláře Sunny days v neděli ráno neodletělo z Egypta zpět do ČR, byli odvezeni do hotelu a byla jim zaplacena další noc i se stravováním. Plánovaný let z egyptské Hurghady do Prahy ve 4:45 ráno byl zpožděn z důvodu poruchy letadla egyptské letecké společnosti Koral blue. Pro nova.cz to uvedl Tomio Okamura, mluvčí Asociace českých cestovních kanceláří a agentur. Češi se ale dostanou zpět domů již večer, informoval majitel CK Sunny Days Ridhu ben Ahmed. Let má podle informací leteckého dopravce v Egyptě startovat v 19:00 tamního, tedy 18:00 místního času, dodal.
Jiní klienti Sunny days museli před několika strávit 20 hodin čekáním v bezcelním prostoru na letišti v Tunisku.
Čechům v Egyptě bylo zajištěno stravování formou all inclusive. K dispozici je kromě delegátů i lékař.
Majitelé Sunny days se údajně snaží zajistit náhradní letadlo, uvedl Okamura.
Zpozdí se i odlet turistů z Česka do Egypta
Kvůli poruše tohoto letadla společnosti Koral blue se bohužel zpožďuje i následný odlet dalších klientů z Prahy do Egypta.
CK Sunny days těmto klientům, kteří se již nemohou vrátit domů, také zajistila v Praze pokoje, aby mohli pohodlně počkat, až se upřesní čas odletu na dovolenou.
Turisté v Tunisku zůstali bez pomoci
Sunny days měla velké problémy i před několika dny v Tunisku. Klienti, kteří museli čekat v otřesných podmínkách 20 hodin na letišti Monastir, se marně domáhali vysvětlení cestovní kanceláře.
Nakonec jim zástupkyně kanceláře po telefonu nabídla odškodné ve výši 500 korun. Sedmdesát klientů Sunnydays čekalo dvacet hodin v bezcelním prostoru. Prakticky bez pomoci, bez možnosti dostat se třeba k lékům v už odbaveném kufru.
Jenže poté klienty čekala další studená sprcha. Museli do kanceláře několikrát, než se s nimi začali vůbec bavit.
Potom se dozvěděli, že se pro reklamaci musejí objednávat jednotlivě k majiteli společnosti. Musejí si tedy na to vzít opět dovolenou.
Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz