Vaše náměty

606 09 09 09

zpravy@nova.cz

velká změna

Facebook už nebude modrý. Mění firemní logo na zelenou!

Facebook má nové logo
Zdroj: Getty Images, Facebook

Facebook se po patnácti letech rozhodl změnit logo. Změna má reflektovat dynamiku firmy, její růst nad rámec sociálních sítí a také odlišit samotnou aplikaci od zastřešující společnosti.

Facebook není jedinou společností, která se potýká či potýkala s problémem, kdy uživatelům splývala firma s jejím produktem. Krize firemní identity dostihla i Google nebo Seznam.

 

"Lidé by jednoduše měli vědět, která společnost vytváří produkty, které využívají," prohlásil ke změně loga "facebookový" šéf marketingu Antonio Lucio. Nově se má u názvů jednotlivých aplikací, které vlastní, objevit přívlastek "from Facebook".

 

Nové logo bude psané bezpatkovým písmem a bude vyvedené v různých barvách - modré, zelené a duhové. Barevné rozdíly mají za úkol reflektovat, že společnost vlastní i Messenger, WhatsApp a Instagram.

 

Nové logo nepočítá ani s využitím typického f, a pokud ano, bude vyvedené ve světlejší barvě. Návrhy je možné vidět v redesignovaných mobilních aplikacích. Logo Facebooku jako sociální sítě zůstane nedotčené.

kvo TN.cz