Bůh

Přelomový objev astrofyziků: Dokázali, že vesmír nestvořil Bůh

Zdroj: NASA

S převratným objevem přišel tým kanadských vědců. Ti totiž našli důkaz, že vesmír nestvořil všemocný Bůh, ale všechno je úplně jinak. Podle nich se jedná o jeden z největších vědeckých průlomů vůbec.

Na otázku, kde se vzal vesmír, se vedou debaty celá staletí. Kreacionisté prosazují teorii, že všechny má na svědomí zásah všemocného Boha. Jiní se ale drží při zemi a snaží se jeho vznik vysvětlit vědečtějšími metodami, píše Express.co.uk. Výsledky kanadských vědců vedených univerzitním doktorem Mirem Faisalem z Ontaria jsou natolik přesvědčivé, že zpochybňují pilíře světových náboženství a roli Boha.

Je dávno známým faktem, že tzv. virtuální částice miniaturních rozměrů vznikají jakoby z ničeho a právě ony by mohly být klíčem k záhadě stvoření. "Virtuální částice disponují velmi malým množství energie a existují jen velmi krátkou dobu. My jsme se v našem výzkumu snažili zaměřit na to, jak tak malé množství energie může vést k vytvoření vesmíru," uvedl Faisal.