Cena

Prsa, zadky a sexistické narážky. Tohle jsou nejhorší reklamy Česka

Prsa, zadky a sexistické narážky. Tohle jsou nejhorší reklamy Česka
Zdroj: Oficiální zdroj

Veřejnost i odborná porota již podesáté ocenili nevhodné směřování marketingové kreativity. Poslední ročník "soutěže" Sexistické prasátečko vyhlásilo i speciální anticenu za nejhorší případ sexismu poslední dekády - Prasátečko prasáteček.

Vítězem veřejného hlasování letošního ročníku Sexistického prasátečka se stal billboard Moravské vinotéky. Ten zobrazuje holé ženské ňadro, z nějž stéká víno do sklenice, a hlásá nápis "Betelný vinisko na Mojmecu". Porota se vyslovila pro facebookový pražské městské policie, kde se k vysmátému strážníkovi ve služebním autě lascívně naklání spoře oděná dívka. O fotce strážníků jsme psali zde.


Reklamu Moravské vinotéky ohodnotilo jako sexistickou 615 z celkově 782 hlasujících. “Reklama ukazuje ženu jako pouhou dekoraci a objekt něčí touhy. Tím přispívá k udržování nerovností ve společnosti. Pokud jsme zvyklí vídat ženy jen jako dekorace, je pro nás těžší představit si je například jako premiérky či prezidentky,” sdělila Eva Bartáková z hnutí Nesehnutí, které cenu uděluje.


Jelikož je jedná o poslední, desátý ročník, organizátoři si připravili i speciální cenu Prasátečko prasáteček pro absolutního vítěze uplynulé dekády. "Kdo chce v srpnu zasunout?" ptá se plakát společnosti 100MEGA, na níž je vyzývavým způsobem zobrazený podlouhlý flash disk mířící k dívce ve spodním prádle. Tím se stal naprostou jedničkou v hlasování veřejnosti.

Související obsah


Oficiální vyhlášení vítězů zaznělo v pátek v sedm hodin večer v brněnském Domě umění.
 

rod, TN.cz
Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz

Co byste neměli přehlédnout

TOP 10 ČLÁNKY A VIDEA

Důležité Události

Píše se na Deník.cz