Sociální sítě se baví úsměvným pochybením České pošty. Ta vydala speciální edici vonných "známek", jednu z nich zdobí katedrála sv. Víta. Pražská dominanta je však označená jako Brno.
Buďto zaměnili obrázek, anebo názvy měst. Ať tak či onak, Česká pošta prodávala upomínkovou vonnou známku s obrázkem katedrály sv. Víta a části Pražského hradu, u kterého se však píše, že jde o místo v Brně.
Pošta se za do očí bijící chybu omluvila a zpackané známky nechala stáhnout z prodeje. Koupit si ji ale stihlo přibližně 200 lidí, kteří tak možná v budoucnu raritní kousek zhodnotí u sběratelů. "Bude z ní český Modrý Mauricius?" smějí se lidé na sociálních sítích.
"Katedrála sv. Víta jako dominanta Brna. Děkujeme České poště. Poslal bych jim klíčenku, ale bojím se, že kdybych poslal přes poštu, nedošla by," napsal další z uživatelů.
"Jsem nesmírně rád, že se Česká pošta rozhodla dát vyniknout i krásám jiných měst, ne jen okoukaným pražským památkám jako je třeba katedrála sv. Víta. Prosím vás, kdybyste někdo věděl, kde se v Brně nachází tento výhled, dejte mi vědět," doplnil další.