Domácí

Muž upozornil obchod na ilegální reklamu. Firma ho začala urážet

Muž upozornil obchod na ilegální reklamu. Firma ho začala urážet
Ilegální billboard Okay Zdroj: S povolením pana Martina

Na ilegální billboard upozornil pan Martin příbramskou pobočku firmy OKAY. Když společnosti po roce připomněl, že reklamu nesundala a odstraňovat ji musí město, dočkal se od správce facebooku urážek. OKAY za to svého zaměstnance kárně potrestalo.

Na ilegálně umístěnou reklamu upozornil pan Martin společnost už loni v létě. Příbramská pobočka tenkrát na facebooku zareagovala ještě profesionálně. "Bylo předáno na náš marketing. Ale billboard není náš, pouze jsme si ho pronajali od firmy, která ho nabízela," sdělil mu tenkrát správce.

Skoro o rok později ale billboard nezmizel. Ve čtvrtek ho tedy v Příbrami muselo odstraňovat město. "Zřejmě to po našem upozornění z léta loňského roku u vás nikdo neřešil a takto to dopadlo," napsal tedy pan Martin firmě. "Ale řešil, nebojte se. Už máme nový. Chcete si zahrát na přihořívá? Rád vám budu napovídat. Závidím vám vaše starosti," zareagoval tentokrát správce firemního facebooku.

Související obsah

"To je docela ubohé, ne?" namítl pan Martin. "Není. Vaše chování bych tak nazval. Ale to vám asi nedojde," odpověděl správce. Na ironickou poznámku, že má společnost vytříbený cit a vkus pro reklamu, správce napsal: "A vy zase spoustu času." Takové chování se panu Martinovi nelíbilo, celou interakci tedy zaslal facebookové stránce Přidej se a strhni to a napsal podnět oddělení péče o zákazníky obchodu. 

"Billboard v Příbrami měla společnost OKAY smluvně pronajatý od pronajímatele reklamních ploch," prohlásil pro TN.cz mluvčí firmy Jakub Koutek. "V současné době tuto plochu OKAY nevyužívá," dodal.

Související obsah

"Bohužel zmíněná komunikace je pochybením jednotlivce, za které se omlouváme. Zaměstnanec bude kárně potrestán a předpokládáme, že se omluví tazateli," upozornil Koutek. Firma podle něj má pro komunikaci se zákazníky standardizovaný kodex. 

"Zaměstnanci procházejí pravidelně školeními a jsou průběžně vzděláváni, jak komunikovat na sociálních sítích," vysvětlil mluvčí. "Znovu opět proškolíme všechen personál prodejen, abychom těmto situacím předešli a v budoucnu minimalizovali," dodal.

Panu Martinovi opravdu záhy omluva došla. "Omlouvám se za nedorozumění, nevšiml jsem si data odeslané fotky, která byla z 18. 4. 2022 a bral jsem to jako provokaci. Tak se ještě jednou omlouvám, chyba na mé straně," napsal správce firemního facebookového profilu společnosti.

Pan Martin omluvu přijal s tím, že ale to, jaké má fotka datum, podle něj nemá žádný vliv na to, co mu správce profilu OKAY odpovídal.

Třebíč své obyvatele připodobňuje na billboardech a plakátech k prasatům. Většinu místních lidí to uráží:

TN.cz
Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz

Co byste neměli přehlédnout

Důležité Události

Píše se na Deník.cz