Domácí

Raiffeisenbank se potýká s problémy. Klienti hlásí výpadky i přetížené infolinky

Raiffeisenbank se potýká s problémy. Klienti hlásí výpadky i přetížené infolinky
Ilustrační fotografie | Zdroj: Profimedia

Raiffeisenbank o víkendu převedla do svých systémů všechny klienty Equa bank. Ta se už na začátku letošního roku stala její součástí a zanikla. Zákazníci si však stěžují na řadu problémů. Infolinka banky tak nyní čelí obrovskému náporu.

Klienti Equa bank od pondělí 14. listopadu naleznou své finance pouze v bankovnictví Raiffeisenbank. To si však musí aktivovat. Ve chvíli, kdy se lidé pokusí přihlásit do aplikace Equa bank, je průvodce provede celým procesem.

Hlavní část spojení Raiffeisenbank s Equa bank, tedy převzetí klientů, skončila už v neděli. Právě proto banka avizovala, že o víkendu proběhne velká odstávka. Řada zákazníků si však stěžuje na problémy s přechodem do nového bankovnictví a další potíže.

Související obsah

"Přátelé z Equa banky, chce to trpělivost při migraci. Sám jsem před chvílí migroval a jediný zádrhel jsem měl při zadání hesla na konci. Samozřejmě si musíme zvyknout na jinou grafiku," napsal na facebooku Zdeněk.

"Tu vaši aplikaci už mám, ale přestalo fungovat placení telefonem. Kartu jsem odebrala a znovu přidala. Jsem z toho spíš nešťastná. Stýská se mi po Equa bance," posteskla si Jana.

"Tak přechod dokončený a na účtu mi chybí minimálně 4 000 korun. Může mi to někdo vysvětlit?" ptá se Kristýna.

Mnohým navíc vadí velká odlišnost mobilního bankovnictví. "Vaši aplikaci mám nainstalovanou 10 minut a už bych nejraději odešel jinam. Equa byla super a aplikace krásně přehledná," postěžoval si Radek.

"Jsem, bohužel, také jedním z bývalých klientů Equa bank. Upřímně řečeno, kvalit této banky, bohužel, nedosahujete. Nepřehledná aplikace, neexistuje celkový zůstatek všech účtů. Základní věcí je i nemožnost změny PINu u karty. Těch věcí by se dalo najít více. Stará dobrá Equa bank," přidal se Martin.

Související obsah

Zákaznické linky nyní čelí obrovskému náporu. Lidé čekají na přepojení i desítky minut. "Momentálně už 58 minut visím na infolince, abych se zeptal, kde mám peníze, které jsem si poslal okamžitou platbou a musím pořád dokola poslouchat tuhle diskotéku," vadí Martinovi.

Všichni klienti navíc musí počítat pár dnů s možnými potížemi. "V týdnu od 14. 11. se klienti Equa bank budou seznamovat s naším on-line bankovnictvím, což může pár dnů způsobovat omezení on-line služeb a kontaktního centra z důvodu jejího přetížení," upozornila Raiffeisenbank.

Pro zákazníky Equa bank se po migraci toho příliš nemění. Jiné bude především právě internetové bankovnictví a kód banky. "Od 14. 11. můžete začít používat nový kód banky 5500. Po dobu šesti měsíců bude souběžně platit jak původní kód banky 6100, tak i nově kód banky 5500. I s tím vám ale pomůžeme a co půjde, tak ulehčíme," uvedla banka.

Lidé, kteří měli své peníze u Sberbank, je dostanou zpět. Více se dozvíte v následující reportáži:

TN.cz

Co byste neměli přehlédnout

TOP ČLÁNKY A VIDEA

Důležité Události

Píše se na Deník.cz

Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz