Budou mít fotbalisté Slavie stále čínského majitele nebo ho vystřídají ti katarští? Otázka, na kterou nikdo dosud nezná odpověď. K celému případu se nyní na Twitteru vyjádřil předseda představenstva klubu Jaroslav Tvrdík.
Spekuluje se o tom víc, než o výkonech slávistů v národním dresu. Bude se měnit majitel nebo ne? Jako první rozvířil tuto debatu prezident Miloš Zeman, který před týdnem naznačil, že financování ze strany čínských majitelů má být zastaveno. Podle dalších informací, se kterými přišel investigativní server neovlivni.cz, skutečně k odchodu čínských majitelů dojde.
Související obsah
Slávistické fanoušky ale může trochu uklidnit čtvrteční příspěvek Tvrdíka na Twitteru. „Citic Europe Holdings a Citic Dicastal budou investovat v ČR skoro 8 miliard Kč do vybudování závodu automotiv v prostorech a ve spolupráci se Žďas Žďár. Projekt výrobního závodu vytvoří cca 500 pracovních míst. Citic počítá i s rozvojem svých aktiv v ČR včetně SK Slavia Praha,“ napsal.
Citic Europe Holdings a Citic Dicastal budou investovat v CR skoro 8 miliard Kc do vybudovani zavodu automotiv v prostorech a ve spolupraci se Zdas Zdar. Projekt vyrobniho zavodu vytvori cca 500 pracovnich mist. Citic pocita i s rozvojem svych aktiv v CR vcetne SK Slavia Praha.
— Jaroslav Tvrdik (@JaroslavTvrdik) 17. jna 2019
Investice do Žďasu Žďár není náhodná. Desátého srpna 2016 ji totiž koupila CEFC, jejíž aktiva po zatčení a vyslýchání předsedy představenstva společnosti Jie Ťien-minga, převzala právě společnost Citic.
Ano, mohu potvrdit, ze jedname po souhlasu akcionare SK Slavia Praha o moznosti generalniho partnerstvi s moznym arabskym zajemcem.
— Jaroslav Tvrdik (@JaroslavTvrdik) 17. jna 2019
Tvrdík ale zároveň potvrdil, že klub jedná s arabským zájemcem. „Ano, mohu potvrdit, že jednáme po souhlasu akcionáře SK Slavia Praha o možnosti generálního partnerství s možným arabským zájemcem,“ dodal na Twitteru. Daným zájemcem by mohl být Qatar Airlines, o kterém se začalo před pár dny spekulovat.