Objev

Vědci objevili lék na dlouhověkost! Za tři roky prý budeme mládnout

Zdroj: Mediafax

Lidé už od pradávna toužili po dlouhověkosti. A tak se zrodila estetická medicína a kosmetické přípravky, které mají oddálit stárnutí a vyhladit vrásky. Teď se ale výzkum dostává na novou úroveň. Australští vědci totiž přišli s šokujícím objevem.

Plastiky a další estetické zákroky mohou udržet váš vzhled, roky vám to ale nepřidá. Vědci z však v tomto oboru učinili obrovský pokrok - vytvořili lék, který dokáže zázračně obnovit zničenou DNA! Informuje o tom portál Daily Mail.

Tabletka by měla astronautům na Marsu pomoci udržet dobré zdraví a ochránit je před silným slunečním záření. Lidé ve vesmíru totiž bojují se zrychleným stárnutím kvůli kosmické radiaci. Jejich svaly mohou po návratu ochabnout, ztrácí paměť a mají větší riziko rakoviny.

Teď by ale mělo být všechno jinak. Odborníci z australské univerzity už rozluštili a pochopili proces, který spouští stárnutí buněk. A navrhli léčbu, která zaujala odborníky z NASA. Při testech navíc zjistili, že lék nejen že obnovuje DNA, ale také snižuje věk.