Rozhodnutí spotřebitelů o nákupu je v poslední době velmi často ovlivněno tím, zda je zboží ve slevě, či nikoliv. Jak ale zjistit, že je výrobek opravdu za zvýhodněnou cenu a nejedná se jen o chytrou fintu obchodníka? Čtěte dále.
Sleva je jedním z marketingových nástrojů, jak přimět zákazníka, aby se rozhodl pro nákup. Prodejci však mohou použít trik, kdy nejprve uměle navýší původní cenu a poté daný produkt zdánlivě zlevní. V tu chvíli ale zákazník nenakupuje za zvýhodněnou cenu, ale za tu, kterou si stanovil obchodník.
Lidé v tu chvíli nabývají dojmu, že nakupují zboží, které má vyšší hodnotu za nižší cenu. Bohužel tomu tak není a ten, kdo si mne ruce, je prodejce. Z tohoto důvodu vznikla online aplikace, která dokáže zjistit původní cenu výrobku a jeho vývoj v čase.
Stačí zkopírovat odkaz na vybraný produkt a vložit ho do aplikace a spotřebitel ihned uvidí, zda je opravdu zlevněn, popřípadě o kolik procent.
Další možností je nainstalovat program přímo do webového prohlížeče a kontrolovat ceny rovnou na stránkách e-shopů.
Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz