Esport

Herní tým Fnatic spolu s módní značkou vyprodal hodinky za 34 tisíc

Herní tým Fnatic spolu s módní značkou vyprodal hodinky za 34 tisíc
Zdroj: Fnatic

Módní průmysl se čím dál tím víc spojuje se světem esportu, a to zejména s předními herními týmy. Unikátní kousek se povedl značce luxusního oblečení Gucci ve spolupráci s předním evropským týmem Fnatic. Limitovaná edice hodinek za v přepočtu 34 tisíc korun se totiž vyprodala během 48 hodin!

Módní značky do esportu investují už několik let, ale málokdo by čekal, že kolekce módních doplňků přichystají ve spojení s esport tématikou i ty nejluxusnější značky jako je právě Gucci nebo i Luis Vuitton. 

V předchozích týdnech nejvíce zaujalo například spojení značky Kappa s celkem MAD Lions, společnost Levi’s se propojila s německou League of Legends soutěží Prime League a Puma se rozhodla spolupracovat s herní organizací Gen.G. 

 

 

Prvním velkým překvapivým počinem bylo však sponzorství Louis Vuitton na posledním světovém šampionátu v nejsledovanější online hře světa, League of Legends. Do samotné hry byla tehdy přidána řada skinů (zakoupitelných kosmetických doplňků) s motivy LV a pohár pro vítěze se na finále dovezl v pouzdru speciálně vyrobeném pro tuto jedinečnou příležitost. 

 

 

Gucci nezůstalo pozadu a tato světoznámá značka se spojila s týmem Fnatic. Spolu se švédskou herní hvězdou Martinem „Rekklesem“ Larssonem natočila propagační video k nové řadě hodinek, které měly cenovku přibližně 34 tisíc korun. Všech sto kusů se prodalo za ani ne 48 hodin a podobných akcí se tak velmi pravděpodobně dočkáme i v budoucnu. 

TN.cz
Voyo

Sledujte Nova Sport ve full HD na Voyo.cz

Důležité Události