Fotbal

Sparta pod palbou kritiky. Fanoušci se těšili na nový dres, většina se nedočká

Sparta pod palbou kritiky. Fanoušci se těšili na nový dres, většina se nedočká
David Lafata a Martin Frýdek ve sparťanském dresu Zdroj: Profimedia

Sparta ve středu opět poslala do prodeje dresy pro své příznivce. Tisíce fanoušků na ně netrpělivě čekaly, protože první várka pěti tisíc kusů se vyprodala rychleji, než klub z Letné čekal. Mimo jiné Sparta zveřejnila také informaci o tom, že k dispozici je i limitovaná pohárová edice s logem T-Mobile na hrudi. Těch ale poskytne pouze 300, což řadu příznivců naštvalo.

Když Sparta v polovině června představila nové dresy, její fanoušci se těšili, že si budou moci vybrat ze dvou variant. Tedy jestli chtějí mít na svém trikotu potisk společnosti Tipsport nebo T-Mobile. Později však vyšla najevo informace, že verze s telefonním operátorem bude k prodeji pouze v případě, pokud letenský klub postoupí do evropských pohárů. 

To se Spartě podařilo, když postoupila přes Rapid Vídeň, čímž si zajistila základní skupinu Evropské ligy. V prodeji však stále byly jen dresy pro domácí soutěž, které se 13. srpna vyprodaly. Podle Kamila Veselého, marketingového ředitele Sparty, měly jít následně obě sady dresů do prodeje společně. 

Související obsah

To se stalo až po skoro dvou měsících, tedy ve středu 6. října. Fanoušci, kteří se těšili na verzi pro evropské poháry, zažili velmi nepříjemné překvapení. Že se jedná o limitovanou edici, se vědělo už dříve, ale nečekali, že jich půjde do prodeje pouze 300 kusů, což se dozvěděli ve středu ráno. 

"Při odhalení dresů jsme vám slíbili i limitovanou edici dresů v pohárové variantě, tedy s partnerem T-Mobile na hrudi a nášivkami Evropské ligy na rukávu. Těch pro vás máme připravených přesně 300, i zde si můžete vybrat mezi rudou a bílou variantou. Prodej odstartuje v pondělí 11. října v deset hodin dopoledne a bude probíhat pouze online," stojí na webu klubu z Letné.

Tato informace fanoušky Sparty nepotěšila. "Proč se z věcí, o který je zájem, vždycky udělá limitka? Nehledě na to, že na dresy s T-Mobilem čekají lidi x měsíců a pak se na ně třeba ani nedostane," nechápal jeden z příznivců. 

Související obsah

"Těch 300 vám opravdu přijde jako dostačující množství s ohledem na zájem?" přidal se další. A podobných reakcí se sešlo pod příspěvkem na twitteru spoustu. 

O chvíli později přišel Veselý s vysvětlením, proč tomu tak je. "Vysvětlení. Počet 300 dresů s T-Mobilem ve Fanshopu je dán smlouvou s Tipsportem, který má jinak smluvní nárok na exkluzivní umístění svého loga na našem dresu."

Tomuto fanouškovi je úplně jedno, jaký dres nosí. Pro jistotu má při zápase na sobě všechny.

TN.cz
Voyo

Sledujte Nova Sport ve full HD na Voyo.cz

Důležité Události