Domácí

Bizarní stížnosti českých turistů: V cizině vadí cizinci i zábava na hotelu

Češi si podle odborníků na dovolených stěžují i na věci a situace, které cestovní kanceláře nemohou ovlivnit. Často prý podané reklamace polechtají bránice i zkušeným pracovníkům zákaznických oddělení. A tady je výběr těch nejbizarnějších.

Příliš slané moře nebo velké porce v hotelové restauraci, kvůli kterým klient přibral na váze. Účastníci zájezdů si prý stěžují rádi, často a na všechno. Jinak než s humorem se podněty tohoto rázu prý brát nedají.

"Mezi nejpikantnější reklamace této sezony patří například stížnost na velkou zábavu na hotelu, nebo na fakt, že se v zahraniční destinaci mluví anglicky," prozradila mluvčí CK Blue Style Ilona Topolová

"Na Maledivách v noci lezl po pláži krab a klient o něj zakopnul," prozradila další neobvyklou stížnost Andrea Řezníčková z Invie.

A stížnost byla na světě. Stejně jako při Safari okruhu. Například britští turisté si při zájezdu na safari stěžovali na to, že se zvířata nesmějí.

"Klienti, kteří jeli na safari, se divili tomu, že musí brzo ráno vstávat a stěžovali si na to, že je CK na to neupozornila," přidal další podobnou historku Jan Papež z Asociace cestovních kanceláří.

Související obsah

​Zásnuby, svatby, nebo rozvody – s tím vším se na dovolených obrací klienti na své delegáty. "Například příběh pána, který se po třech dnech nepřítomnosti vrátil na hotel se svou místní přítelkyní a dožadoval se překladu jejich milostné konverzace," svěřila se TV Nova s další netradiční zkušeností delegátka CK Čedok Natálie Mikušová.

Cestovní kanceláře se setkávají i s takzvanými "profesionálními stěžovateli " - ti už od začátku dovolené vše dokumentují a s právníkem na telefonu vyhodnocují, jakou částku mohou vyreklamovat. "Tyhle manýry do cestovního ruchu nepatří," dodal Papež.

TN.cz, vbo
Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz

Co byste neměli přehlédnout

TOP 10 ČLÁNKY A VIDEA

Důležité Události

Píše se na Deník.cz